Komunikaty PR

Innowacje dla graczy od Infinix nagrodzone podczas Mobile World Congress 2024

2024-03-01  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Zaprezentowana podczas tegorocznego Mobile World Congress koncepcyjna technologia Infinix do gier mobilnych, która osiągnęła wynik 2,215,639 punktów w teście AnTuTu, została wyróżniona kilkoma nagrodami Best of MWC 2024, przyznawanymi przez branżowe media. 

Cieszymy się z możliwości zaprezentowania podczas MWC, jak przesuwamy granice technologii gier mobilnych na zupełnie nowy poziom. Ogromny zaszczyt, jakim jest zdobycie cenionych nagród Best of MWC 2024 od znanych na całym świecie mediów, to jednocześnie wyraz uznania dla naszego zaangażowania w dostarczanie najnowocześniejszych technologii do rozgrywek mobilnych, które inspirują młodych profesjonalnych graczy na całym świecie. To wyróżnienie potwierdza nasze zaangażowanie w ciągłe zapewnianie najbardziej ekscytujących wrażeń z gier dla następnej generacji graczy - powiedział Tony Zhao, Dyrektor Generalny Infinix.

Nowa technologia osiągnęła wysoki wynik 2,215,639 punktów w teście AnTuTu. Było to możliwe dzięki procesorowi MediaTek Dimensity 9300, autorskiemu półprzewodnikowemu systemowi chłodzenia powietrzem CoolMax oraz zastosowaniu sztucznej inteligencji

Ta innowacja została wyróżniona nagrodą Gadgety Awards Best of MWC 2024, przyznawaną najlepszym i najnowocześniejszym rozwiązaniom elektroniki użytkowej, została także uznana za Best of MWC 2024 przez portal technologiczny GadgetMatch

Nagrody od mediów otrzymały również inne autorskie technologie Infinix. 

Infinix E-Color Shift:

  • Best in Show MWC 2024 według portalu Trusted Reviews,

  • Best of MWC 2024 według portalu Yanko Design,

  • Best of MWC 2024: Najlepszy telefon według portalu Mashable Middle East.

AirCharge:

  • najlepszy produkt MWC 2024 według portalu FoneArena.

 


 

Infinix Mobility to założona w 2013 roku, szybko rozwijająca się marka technologiczna, która projektuje, produkuje i sprzedaje na całym świecie inteligentne urządzenia marki Infinix. To modne, wydajne i przystępne cenowo inteligentne urządzenia, które zapewniają użytkownikom na całym świecie dostęp do najnowszych, najlepszych w swojej klasie technologii. 

Więcej informacji: https://infinixstore.eu/   

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki Biuro prasowe
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną
IT i technologie A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
2024-12-16 | 16:00

A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?

Zima. Szarość za oknem. Światła miasta gasną wcześniej, a smutne odcienie powtarzalnej codzienności wdzierają się do wyobraźni. W tej monotonii zaczynacie poszukiwać czegoś więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.