Komunikaty PR

Innowacyjna kampania sieci sklepów KOMFORT

2024-06-18  |  16:00
Biuro prasowe

W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza na świecie kampania reklamowa wyprodukowana przy użyciu nowatorskiej technologii 3D i sztucznej inteligencji (AI). Kampania obejmuje TV, digital, OOH oraz działania z zakresu advocacy i ma potrwać do marca 2025 roku. 

Marka Komfort, ekspert w kategoriach: kompleksowego urządzania łazienki, wykańczania podłóg, wyboru drzwi oraz projektowania kuchni rozpoczął właśnie kampanię reklamową pod hasłem “Satysfakcja”. Nowoczesna platforma kreatywna oraz wykorzystanie rozwiązań produkcyjnych opartych o AI to przełom w branży i odważny krok biznesowy dla Sklepów Komfort S.A.

“Remont lub urządzanie wnętrza, w którym mieszkamy to momenty, które często wiążą się z ważnymi zmianami w życiu. Wspieramy naszych klientów na każdym etapie procesu zakupowego w czasie tych zmian, bo rozumiemy wyzwania, przed jakimi stoją i emocje, jakie im mogą towarzyszyć. Dlatego też obietnica, jaką składamy w komunikacji to właśnie uczucie satysfakcji.” - mówi Konrad Jezierski, Członek Zarządu Sklepów Komfort. S.A. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność. Z odwagą sięgamy po nieznane i jesteśmy przekonani, że nowa platforma komunikacji, pozwoli nam w zauważalny sposób o tym opowiedzieć.” - dodaje Jezierski.

Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii 3D i AI powstały nieszablonowe, fotorealistyczne spoty wideo, które przyciągają wzrok i zapadają w pamięć. Scenariusze spotów w zabawny sposób ilustrują wyzwania z jakimi mierzą się konsumenci stający przed potrzebą remontu lub wyposażenia domu oraz oferują rozwiązania w kategoriach produktowych, w których marka Komfort jest ekspertem.

“W Komforcie nieustannie podnosimy jakość oferty i rozwiązań proponowanych Klientom, mając na celu ich pełną satysfakcję z doświadczenia zakupowego w naszych sklepach. Postanowiliśmy przełożyć tę ambicję wprost na sposób mówienia o marce w kampanii a nowoczesne technologie nam to umożliwiły” - wyjaśnia Konrad Jezierski. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię

Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.