Komunikaty PR

iSpot & Cortland razem dla Was

2024-05-14  |  12:00
Biuro prasowe

iSpot – Apple Premium Partner – oraz Cortland – znaczący Apple Premium Reseller
– łączą siły, wydobywając najmocniejsze atuty obu marek. Wszystko po to, aby
razem dostarczać klientom najwyższy standard obsługi i najnowsze rozwiązania
technologiczne w jednym miejscu.


Synergia iSpot i Cortland gwarantuje klientom wzrost dostępności, wspólne działanie oraz
ekspertyzę dwóch doświadczonych zespołów o uzupełniających się kompetencjach. W
ramach procesu unifikacji, w ciągu najbliższych tygodni salony Cortland zaczną działać pod
szyldem iSpot. Sklep internetowy Cortland.pl nadal będzie funkcjonować niezależnie,
zapewniając wygodny dostęp do rozwiązań i produktów marek trzecich online.


Dzięki połączeniu iSpot i Cortland, do dyspozycji klientów będzie aż 48 salonów sprzedaży
wraz wieloma punktami serwisowymi w kluczowych miastach na terenie całej Polski 

podkreśla Dariusz Zająkała, Dyrektor Zarządzający (CEO) iSpot. – Pozwoli nam to jeszcze
szybciej reagować na potrzeby konsumentów tak, by zapewnić im najlepsze doświadczenia
zakupowe, kompleksowe doradztwo oraz szeroki wachlarz produktów i usług
.


Cortland wnosi 180 doświadczonych pracowników w struktury iSpot. Połączenie zespołów
zapewni wszechstronne wsparcie klientom indywidualnym, firmowym i instytucjom
edukacyjnym w jednym miejscu, a także dostęp do innowacyjnych rozwiązań Apple,
autoryzowanego serwisu oraz szkoleń.

iSpot jako jedyny sprzedawca w Polsce posiada status Apple Premium Partner – wyróżnienie,
które otrzymują wyłącznie firmy spełniające wymagające kryteria marki Apple. Marka jest
także liderem wśród Autoryzowanych Serwisów Apple w kraju. Przejęcie Cortland to element
strategii 1923 Investments, która polega na osiąganiu wzrostu poprzez przejęcia.

Szczegółowy dokument opisujący plan połączenia iSpot & Cortland dostępny jest na:
www.ispot.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.