Komunikaty PR

Jesień z lampami UV-C Sterilon od Lena Lighting

2024-11-06  |  01:00

Jesień to czas szybszego rozprzestrzeniania się wirusów i bakterii oraz zwiększonej liczby zachorowań, dlatego tak ważne jest zadbanie o zdrowe otoczenie. Zapewnienie czystości mikrobiologicznej powietrza i powierzchni mebli czy urządzeń to jeden z najskuteczniejszych sposobów ochrony. Lampy UV-C Sterilon od Lena Lighting eliminują niemal 100% wirusów, bakterii i grzybów.

Pandemia COVID-19 diametralnie zmieniła podejście do kwestii związanych z ochroną zdrowia. Dziś dbałość o higienę zarówno w przestrzeniach domowych, jak i publicznych, nie ogranicza się wyłącznie do dezynfekcji powierzchni. Równie istotne jest oczyszczanie powietrza, w którym znajduje się wiele groźnych patogenów, rozprzestrzeniających się w niezwykle szybkim tempie.

W miejscach o dużym natężeniu ruchu oraz zwiększonym przepływie niebezpiecznych wirusów i bakterii, takich jak szpitale, szkoły czy biura, coraz częściej inwestuje się w rozwiązania wspierające higienę i czystość mikrobiologiczną. Jak pokazują badania przeprowadzone z wykorzystaniem innowacyjnych lamp UV-C Sterilon od Lena Lighting, odpowiednie działania prewencyjne ograniczają ryzyko infekcji niemal w 100%.

Lampy Sterilon działają przepływowo - dezynfekują powietrze, zasysając je do wnętrza urządzenia, gdzie jest ono odpowiednio naświetlane i oczyszczane, a następnie uwalniane z powrotem do otoczenia.

Specjalistyczna konstrukcja Sterilon zapobiega wydostawaniu się światła UV-C na zewnątrz, co umożliwia jej bezpieczne działanie także w obecności ludzi. Dzięki temu lampę można ustawić również w przestrzeniach prywatnych: zarówno w miejscach przebywania dorosłych, jak i w pokoju najmłodszych domowników, bez obaw o wystąpienie jakichkolwiek działań niepożądanych.

Teraz lampy Sterilon są dostępne w ramach jesiennej promocji – można zakupić je do 30% taniej, zapewniając bezpieczeństwo sobie i swoim najbliższym, nie tylko przed nadchodzącą zimą. Szczegóły akcji: https://sterilon.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.