Jesienna oferta: smartwatche Huawei, w tym Watch GT 2 Pro, w atrakcyjnych cenach
Huawei przygotował atrakcyjną, jesienną ofertę na wybrane smartwatche marki, w tym na najnowszy Huawei Watch GT 2 Pro, który teraz można kupić w rekomendowanej cenie detalicznej 1099 zł. W ofercie znalazł się także zaprezentowany niedawno zegarek dla amatorów fitnessu – Huawei Watch Fit – dostępny za 449 zł. W promocji można znaleźć także smartwatche z serii Huawei Watch GT 2 (46 mm) – każdy z trzech modeli można kupić w rekomendowanej cenie 799 zł. Oferta potrwa do 1 listopada.
Dostępność
Smartwatche w nowych cenach można kupić w oficjalnym sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie oraz w sklepach Empik, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom.
Huawei Watch GT 2 Pro
Huawei Watch GT 2 Pro to smartwatch premium marki, którego tarczę zabezpiecza szafirowe szkło, jeden z najbardziej wytrzymałych materiałów na świecie. Wykonana z tytanu koperta zabezpiecza zegarek przed wstrząsami, a tylna część obudowy, gdzie zlokalizowano czujniki monitorujące między innymi tętno czy poziom stresu, zawiera ceramiczne elementy. Smartwatch może pracować nawet 2 tygodnie na jednym ładowaniu i obsługuje również funkcje bezprzewodowego ładowania zwrotnego.
Huawei Watch GT 2 Pro obsługuje rekordowe 100 trybów sportowych, w tym bieganie, triathlon, jogę, fitness, a nawet narciarstwo i golfa. Smartwatch rejestruje dystans, spalone kalorie, tętno, tempo, monitoruje poziom stresu, a także pozwala kontrolować jakość snu.
Huawei Watch Fit
Huawei Fit to inteligentny zegarek treningowy dedykowany fanom fitnessu – wyposażony jest w czytelny wyświetlacz AMOLED oraz tryb umożliwiający wyświetlanie animacji z ćwiczeniami. Smartwatch wyposażony jest w baterię, której naładowanie zajmuje jedynie 1,5 godziny i wystarcza nawet na 10 dni pracy. Watch Fit obsługuje 96 trybów sportowych, w tym ćwiczenia na siłowni, bieganie, jazdę na rowerze, pływanie, jogę, a także 12 kursów fitness. Smartwatch umożliwia monitorowanie stanu zdrowia, a także snu i stresu.
Huawei Watch GT 2 (46 mm)
Oferta obejmuje również smartwatche z popularnej serii Watch GT 2 (46 mm) w wersji Sport, Active i Classic. Smartwatche wyróżniają się długim czasem pracy – do 2 tygodni na jednym ładowaniu, atrakcyjnym designem oraz rozbudowanymi funkcjami sportowymi.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.