Jesienne kampanie marketingowe Huawei – spoty telewizyjne i influencerzy
Dwie kampanie telewizyjne Huawei - produktowa i wizerunkowa – wystartują 8 października w największych stacjach telewizyjnych w kraju. Kampania produktowa, w którą zaangażowany jest ambasador marki Robert Lewandowski, promuje nowy laptop Huawei MateBook X. Z kolei kampania wizerunkowa komunikuje 16-letni wkład Huawei w rozwój infrastruktury telekomunikacyjnej w Polsce i zaangażowanie marki w podnoszenie jakości życia polskich konsumentów.
Od 1 do 25 października trwa także telewizyjna odsłona kampanii #mójHuawei – Robert Lewandowski jest bohaterem spotu promującego najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia - najnowszy smartwatch Watch GT 2 Pro oraz słuchawki FreeBuds Pro. Najnowsze słuchawki Huawei będą bohaterem oddzielnej kampanii (radio i digital od 15 października), tak samo jak nowy smartfon Huawei P smart 2021 (działania digital od 8 października).
- Intensywnie komunikujemy nowe produkty i obecność marki na polskim rynku, a kilka równoległych kampanii i bogactwo oferty to najlepszy dowód na to, że dla Huawei Polska była i nadal jest jednym z najważniejszych rynków na świecie - mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
„Bardzo smukły, bardzo lekki, bardzo mój”
Kampania promująca laptop MateBook X to kampania 360 stopni, która poza emisją spotów telewizyjnych, będzie prowadzona także w radiu, w kanałach digital i na nośnikach OOH. Robert Lewandowski pojawi się zarówno w telewizji, jak i w spotach radiowych, podkreślając najważniejsze cechy nowego laptopa, czyli jego smukłość, lekkość i osobisty charakter. Emisja w radiu i telewizji ruszy 8 października, a komunikacja na nośnikach OOH w największych miastach zaplanowana jest na listopad.
Spot telewizyjny z udziałem Roberta Lewandowskiego można obejrzeć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=zrdU0mksj6k&feature=youtu.be.
„Łączymy Polskę od 16 lat”
W spocie wizerunkowym Huawei pokazuje, że jest ważnym uczestnikiem polskiej gospodarki i kluczowym elementem sektora telekomunikacyjnego, a technologie dostarczane przez firmę przekładają się wprost na wyższy standard życia Polaków.
Huawei jest obecny w Polsce od 16 lat. Dostarcza infrastrukturę telekomunikacyjną i oferuje szerokie portfolio urządzeń elektroniki konsumenckiej. Współpracuje z najważniejszymi polskimi operatorami, a także z uczelniami wyższymi – w ten sposób wspiera rozwój technologiczny, naukowy i gospodarczy kraju. W Warszawie działa centrum badań i rozwoju Huawei, które pracuje nad nowymi rozwiązaniami w obszarze oprogramowania i wykorzystania technologii. Warszawa jest również regionalnym hubem dla 28 krajów regionu CEE&Nordics. Łącznie, pośrednio i bezpośrednio, Huawei tworzy w Polsce ponad 3000 miejsc pracy.
Huawei to największa firma telekomunikacyjna w kraju, która w samym 2018 roku zapłaciła w Polsce 182 miliony złotych podatku VAT i 100 milionów złotych CIT, a na lokalne zakupy wydała 319 milionów złotych.
Spot wizerunkowy dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=9v9vyGlN-1A&feature=youtu.be.
Nowy smartfon i słuchawki - kolejne kampanie marketingowe
Smartfon Huawei P smart 2021 to nowa propozycja w portfolio marki, skierowana do osób poszukujących stylowego, nowoczesnego telefonu w atrakcyjnej cenie. Działania marketingowe będą prowadzone w kanałach digital od 8 października oraz będą wspierane przez komunikację PR.
Robert Lewandowski pojawi się ponownie w kampanii dedykowanej nowym słuchawkom FreeBuds Pro, pierwszym na świecie bezprzewodowym słuchawkom z funkcją inteligentnej, dynamicznej redukcji szumów. Lewandowski wystąpi w filmie promocyjnym w towarzystwie aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej i fotografa Marcina Tyszki – film ten będzie głównym elementem kampanii digitalowej. Od 15 października w największych stacjach radiowych emitowane będą również dwa spoty promujące nowy produkt. Kanały influencerów zaangażowanych w projekt, a także kanały social media Huawei, zostaną również wykorzystane do wsparcia tej komunikacji.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mika Urbaniak: Dążę do tego, by żyć w autentyczności. Stawiam więc granice w relacjach z innymi
Wokalistka podkreśla, że życie w zgodzie z własnym wnętrzem wymaga nie tylko autorefleksji, ale także odważnego wyrażania siebie i dbania o własne potrzeby. Taki sposób funkcjonowania pomaga utrzymać komfort emocjonalny, pozwala maksymalnie wykorzystać drzemiący w nas potencjał i jest fundamentem szczęśliwego życia. Mika Urbaniak zwraca też uwagę na konieczność wyznaczania granic w relacjach z innymi i budowanie zdrowych relacji.
Ochrona środowiska
Mężczyźni generują dużo wyższy ślad węglowy z transportu i konsumpcji niż kobiety. Główne powody to spożycie czerwonego mięsa i jazda samochodem

Ślad węglowy generowany przez kobiety, liczony na podstawie diety i wykorzystania środków transportu, jest o jedną czwartą niższy w porównaniu do mężczyzn – donoszą francuscy i brytyjscy naukowcy na podstawie badań przeprowadzonych we Francji. Nawet po skorygowaniu wyników, na przykład o różnice płciowe w zapotrzebowaniu na kalorie, luka pozostaje bardzo duża. Tym, co w większości odpowiada za te różnice, są czerwone mięso i samochody – oba wysokoemisyjne i oba powiązane ze stereotypowym wizerunkiem mężczyzny.
Gwiazdy
Marcelina Zawadzka: Kiedyś sama decydowałam o swoim życiu i nie byłam od nikogo zależna. Teraz już przy opiece nad synkiem jestem zdana na pomoc innych

Prezenterka przyznaje, że bycie mamą to ciągłe wykraczanie poza swoją strefę komfortu, bo od momentu narodzin dziecka jest się całkowicie odpowiedzialnym za tę małą istotę i trzeba ustawić wszystko pod jej potrzeby. Każdego dnia macierzyństwo uczy ją pokory i pokazuje, że nie na wszystko ma wpływ i nie wszystkiemu jest w stanie zapobiec. Często nie pozostaje nic innego, jak przyjąć trudne doświadczenia i wyciągnąć z nich odpowiednią lekcję. Marcelina Zawadzka zdradza, że jej dziewięciomiesięczny syn już stawia pierwsze kroki i jest niezwykle ciekawy świata. Czasami towarzyszy jej także w pracy.