Komunikaty PR

Jesteś fanem Huawei i masz pytanie do Roberta Lewandowskiego? Teraz możesz mu je

2020-04-14  |  12:30
Biuro prasowe

Huawei wystartował z akcją „40 pytań do Roberta” z okazji premiery flagowych smartfonów P40 i P40 Pro, dedykowaną fanom marki zarejestrowanym w Społeczności Huawei. Mają oni niepowtarzalną okazję zadać pytanie ambasadorowi marki, Robertowi Lewandowskiemu, w formie nagrania wideo. Na najciekawsze pytania Robert Lewandowski odpowie również w formie wideo, a Huawei opublikuje film łączący 40 najciekawszych pytań z odpowiedziami na swoich kanałach. Pytania można zamieszczać na stronie Społeczności Huawei do 16 kwietnia.

 

Osoby korzystające z urządzeń Huawei, które nie zarejestrowały się dotąd w Społeczności Huawei, mogą zrobić to w łatwy sposób za pomocą ID Huawei – wchodząc w „Ustawienia” w telefonie lub tablecie. Osoby, które nie posiadają sprzętu Huawei, ale chcą dołączyć do Społeczności, mogą zarejestrować się przy użyciu numeru telefonu lub adresu e-mail.

 

Fani Huawei i Roberta Lewandowskiego mogą zadać mu dowolne pytanie - warunkiem jest, aby zostało ono nagrane w formie kilkusekundowego, pionowego wideo i opublikowane na stronie https://consumer.huawei.com/pl/community/details/#40pyta%C5%84doRoberta-Z%C5%82ap-okazj%C4%99-zapyta%C4%87-si%C4%99-Lewandowskiego!/topicId_27642.

 

Można to zrobić na dwa sposoby:

  1. Na stronie Społeczności należy założyć nowy wątek, zatytułować go „40pytańdoRoberta”, zamieścić tam wideo, a następnie skopiować link i wkleić w komentarzu pod postem konkursowym.
  2. Opublikować wideo w serwisie YouTube, a następnie link do filmu należy umieścić w komentarzu pod postem konkursowym.

 

Spośród wszystkich filmów wideo, zostanie wybranych 40 najciekawszych i najbardziej kreatywnych pytań, na które Robert Lewandowski odpowie – również w formie wideo. Pytania i odpowiedzi utworzą jeden film, który zostanie opublikowany w kanałach Huawei. Termin publikacji wideo zostanie podany w najbliższym czasie.

 

Pytania można wrzucać w komentarzach na stronie do 16 kwietnia. Każde zgłoszenie powinno zawierać klauzulę „Wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego wizerunku utrwalonego na potrzeby konkursu ‘40 pytań do Roberta’ na zasadach opisanych w Regulaminie tego konkursu”. Tylko zgłoszenia z klauzulą będą brane pod uwagę.

 

Osoby, których pytanie zostanie wybrane do dalszego etapu, zostaną o tym powiadomione w wiadomości prywatnej na Społeczności Huawei między 19 a 22 kwietnia. W tym czasie należy regularnie sprawdzać skrzynkę, ponieważ brak odpowiedzi na wiadomość będzie oznaczał rezygnację i zwolnienie miejsca dla kolejnego zgłoszenia.

 

Regulamin akcji i szczegóły dostępne są na stronie:

https://consumer.huawei.com/pl/community/details/#40pyta%C5%84doRoberta-Z%C5%82ap-okazj%C4%99-zapyta%C4%87-si%C4%99-Lewandowskiego!/topicId_27642.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.