Komunikaty PR

Już co trzeci Polak posiada smartwatch. Polska premiera Bemi Voyager

2022-12-07  |  12:05
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Krzeska
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
biuro|rocketscience.com.pl| |biuro|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Smartwatche z roku na rok zyskują na popularności – odsetek Polaków posiadających to urządzenie wzrósł z 22 proc. w 2020 roku do 35 proc. w 2022. Nowością na naszym rynku jest inteligentny zegarek Bemi Voyager. Wyróżnia go pojemna bateria 580 mAh, wbudowany kompas oraz funkcja pomiaru pułapu tlenowego, który jest uniwersalnym wskaźnikiem wydolności fizycznej. Ponadto smartwatch charakteryzuje wodoodporność gwarantowana ochroną IP68, a także ponad 120 trybów sportowych.

 

Polacy szukają prezentów w sieci – i tam też je kupują. Smartwatche z roku na rok zyskują na popularności

Z raportu „Nawyki upominkowe Polaków” wynika, że aż 83,7 proc. Polaków kupuje prezenty z okazji Bożego Narodzenia. Aż 68 proc. Polaków inspiracji na prezenty szuka w internecie, a 45,9 proc. także w sieci je nabywa. Wśród badanych, którzy najbardziej cieszą się z prezentu w postaci elektroniki, 68,4 proc. stanowią kobiety, a 31,6 proc. – mężczyźni.

 

Natomiast dane zawarte w raporcie „Digital Consumer Trends 2022” wskazują na stały wzrost popularności smartwatchy wśród Polaków w ciągu ostatnich lat. W roku 2020 tego typu urządzeniem dysponowało 22 proc. Polaków, a w 2021 ten odsetek wynosił już 29 proc. Z danych z 2022 roku wynika, że smartwatch posiada ponad ⅓ Polaków – 35 proc. W związku z dużym zainteresowaniem urządzeniami typu wearable na polskim rynku swoją premierę ma smartwatch Bemi Voyager. Polskim dystrybutorem marki Bemi jest firma 4cv.

 

Pojemna bateria 580 mAh ora funkcje monitorujące organizm podczas wysiłku

Zegarek Bemi Voyager posiada litowo-polimerową baterię o pojemności 580 mAh. Jej pełne naładowanie trwa maksymalnie 2,5 godz. i pozwala na korzystanie z urządzenia nawet do 18 dni w trybie oszczędzania baterii, do 10 dni w trybie smartwatcha, a trybie sportowym z włączonym GPS – do 40 godz.

Urządzenie wyposażone jest w funkcję pomiaru pułapu tlenowego (VO2 max), czyli wskaźnik wydolności fizycznej, który monitoruje zdolność naszego organizmu do pochłaniania tlenu. Parametr ten wskazuje maksymalną ilość tlenu, jaka jest pobierana z powietrza atmosferycznego w czasie wysiłku fizycznego i transportowana z płuc do tkanek organizmu. Smartwatch umożliwia także porównanie archiwalnych wyników z nowymi osiągnięciami, a także wyznaczanie nowych celów. Bemi Voyager umożliwia zarówno monitorowanie tętna podczas ćwiczeń, jak i kontrolę tętno spoczynkowe. Ponadto urządzenie mierzy ciśnienie oraz natlenienie krwi.

 

Wysoka wodoodporność oraz ponad 120 trybów sportowych

Bemi Voyager posiada ochronę IP68, dzięki czemu charakteryzuje go duża wodoodporność – nawet do 50 metrów, a dodatkowo jest wyposażony w dedykowane funkcje śledzenia pływania. Smartwatch posiada ponad 120 trybów sportowych, w tym oprócz najpopularniejszych, takich jak bieganie, jazda na rowerze czy trening siłowy, także te rzadziej spotykane, m.in. narciarstwo, jazdę na rolkach oraz grę w kręgle.

Smartwatch wyposażony jest w precyzyjny system GPS, który ma dostęp do wszystkich czterech globalnych systemów satelitarnych (GPS, GLONASS, Galileo i Beidou). Co więcej, dzięki wbudowanemu kompasowi, inteligenty zegarek może być wykorzystywany nie tylko podczas jazdy na rowerze i w czasie uprawiania innych sportów, lecz także przy okazji pieszych wędrówek.

 

Wysoka rozdzielczość wyświetlacza oraz solidna koperta

Smartwatch wyposażony jest w wyświetlacz o przekątnej 1.32 cala, który charakteryzuje rozdzielczości 360 × 360 pikseli. Ramka tarczy zegarka wykonana jest ze stali nierdzewnej, a koperta to stop cynku oraz polimer wzmocniony włóknem węglowym. Grubość koperty wynosi 14 mm. Urządzenie wyposażono w dwa paski: czarny silikonowy oraz brązowy skórzany, dzięki czemu smartwatch sprawdzi się zarówno podczas uprawiania sportów, jak i na co dzień.

 

Bemi Voyager w kolorze czarnym dostępny jest w sklepach sieci Media Expert w cenie 405 zł oraz RTV EURO AGD w cenie 409 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.