Komunikaty PR

Już połowa dzieci posiada smartwatch. Bemi Play dostępny w Polsce

2022-09-14  |  10:30

Rynek smartwatchy rośnie

Mimo kryzysu i rosnącej inflacji rynek urządzeń wearable nie zwalnia. Jak wynika z danych ABI Research w 2021 roku na całym świecie dostarczono ponad 102 mln smartwatchy, a w 2022 roku może to być nawet 121 mln urządzeń. Prognozy wskazują, że do 2027 roku w ujęciu globalnym liczba ta może wzrosnąć aż do 289,7 mln. Jednocześnie smartwatche są coraz popularniejsze także wśród najmłodszych użytkowników – z badania Digital Care wynika, że już 52 proc. dzieci posiada elektroniczny zegarek lub opaskę z funkcją telefonu komórkowego.

 

Lokalizacja w czasie rzeczywistym oraz wirtualne ogrodzenie

Smartwatch Bemi Play jest wyposażony w śledzenie lokalizacji w czasie rzeczywistym, poprzez pozycjonowanie GPS + AGPS + LBS + Wifi. Dodatkowo urządzenie umożliwia stworzenie wirtualnego ogrodzenia geograficznego, wyznaczającego teren, po którym dziecko swobodnie może się poruszać. W momencie, gdy opuści ono bezpieczny obszar, opiekun otrzyma o tym fakcie powiadomienie. Dla dodatkowego bezpieczeństwa możliwe jest stworzenie zaufanej listy kontaktów, z którymi dziecko będzie mogło rozmawiać. Pozostałe połączenia natomiast będą widniały w aplikacji opiekuna, umożliwiając ich weryfikację.

 

Przycisk alarmowy i kontrola otoczenia dziecka

Zegarek umożliwia dodanie czterech opiekunów, którzy będą mieli kontrolę nad bezpieczeństwem dziecka. Urządzenie wyposażone jest w guzik SOS, którego kilkusekundowe przytrzymanie sprawi, że rodzice otrzymają powiadomienia o zgłoszeniu alarmu przez dziecko. Dodatkowo zegarek Bemi Play umożliwia kontrolę otoczenia dziecka. W razie konieczności opiekun może uzyskać na swoim smartfonie podgląd z kamery umieszczonej w smartwatchu dziecka oraz usłyszeć co dzieje się wokół niego.

 

Motywowanie do zdrowych nawyków przez zabawę

Bemi Play motywuje dzieci do ruchu podczas zabawy, poprzez wbudowany licznik kroków oraz śledzenie codziennej aktywności, a dodatkowo zegarek posiada funkcję monitorowania snu. Poza tym urządzenie wyposażone jest w opcję zbierania punktów oraz nagradzania. Smartwatch występuje w trzech kolorach – czarnym, niebieskim oraz różowym, a dodatkowo posiada cztery wbudowane tarcze zegara, co pozwala na jego personalizację i dopasowanie do indywidualnych upodobań.

 

Pojemna bateria oraz wodoszczelność

Urządzenie wyposażone jest w baterię o pojemności 720 mAh oraz 1.69-calowy wyświetlacz. Smartwatch Bemi Play posiada ochronę IP67, która zapewnia odporność na kurz, wilgoć oraz krótkotrwałe zanurzenie w wodzie, co umożliwia swobodne korzystanie z niego podczas aktywności na świeżym powietrzu.

 

Obsługa z poziomu telefonu przez bezpłatną aplikację

Bemi Play jest kompatybilny ze smartfonami z systemami operacyjnymi Android 4.4 oraz iOS 8.0 lub nowszymi. Obsługa zegarka możliwa jest przez aplikację „SeTracker2”, którą można bezpłatnie pobrać z Google Play Store oraz App Store.

Dodatkowo urządzenie jest wyposażone w grę matematyczną, budzik, stoper, kalkulator oraz funkcję odnajdywania telefonu. Smartwatch Bemi Play w kolorze czarnym, niebieskim oraz różowym dostępny jest w sieciach Media Expert oraz RTV Euro AGD w cenie 369 zł. Dystrybutorem nowego inteligentnego zegarka jest 4cv.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Edukacja

Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.