Komunikaty PR

Już połowa dzieci posiada smartwatch. Bemi Play dostępny w Polsce

2022-09-14  |  10:30

Rynek smartwatchy rośnie

Mimo kryzysu i rosnącej inflacji rynek urządzeń wearable nie zwalnia. Jak wynika z danych ABI Research w 2021 roku na całym świecie dostarczono ponad 102 mln smartwatchy, a w 2022 roku może to być nawet 121 mln urządzeń. Prognozy wskazują, że do 2027 roku w ujęciu globalnym liczba ta może wzrosnąć aż do 289,7 mln. Jednocześnie smartwatche są coraz popularniejsze także wśród najmłodszych użytkowników – z badania Digital Care wynika, że już 52 proc. dzieci posiada elektroniczny zegarek lub opaskę z funkcją telefonu komórkowego.

 

Lokalizacja w czasie rzeczywistym oraz wirtualne ogrodzenie

Smartwatch Bemi Play jest wyposażony w śledzenie lokalizacji w czasie rzeczywistym, poprzez pozycjonowanie GPS + AGPS + LBS + Wifi. Dodatkowo urządzenie umożliwia stworzenie wirtualnego ogrodzenia geograficznego, wyznaczającego teren, po którym dziecko swobodnie może się poruszać. W momencie, gdy opuści ono bezpieczny obszar, opiekun otrzyma o tym fakcie powiadomienie. Dla dodatkowego bezpieczeństwa możliwe jest stworzenie zaufanej listy kontaktów, z którymi dziecko będzie mogło rozmawiać. Pozostałe połączenia natomiast będą widniały w aplikacji opiekuna, umożliwiając ich weryfikację.

 

Przycisk alarmowy i kontrola otoczenia dziecka

Zegarek umożliwia dodanie czterech opiekunów, którzy będą mieli kontrolę nad bezpieczeństwem dziecka. Urządzenie wyposażone jest w guzik SOS, którego kilkusekundowe przytrzymanie sprawi, że rodzice otrzymają powiadomienia o zgłoszeniu alarmu przez dziecko. Dodatkowo zegarek Bemi Play umożliwia kontrolę otoczenia dziecka. W razie konieczności opiekun może uzyskać na swoim smartfonie podgląd z kamery umieszczonej w smartwatchu dziecka oraz usłyszeć co dzieje się wokół niego.

 

Motywowanie do zdrowych nawyków przez zabawę

Bemi Play motywuje dzieci do ruchu podczas zabawy, poprzez wbudowany licznik kroków oraz śledzenie codziennej aktywności, a dodatkowo zegarek posiada funkcję monitorowania snu. Poza tym urządzenie wyposażone jest w opcję zbierania punktów oraz nagradzania. Smartwatch występuje w trzech kolorach – czarnym, niebieskim oraz różowym, a dodatkowo posiada cztery wbudowane tarcze zegara, co pozwala na jego personalizację i dopasowanie do indywidualnych upodobań.

 

Pojemna bateria oraz wodoszczelność

Urządzenie wyposażone jest w baterię o pojemności 720 mAh oraz 1.69-calowy wyświetlacz. Smartwatch Bemi Play posiada ochronę IP67, która zapewnia odporność na kurz, wilgoć oraz krótkotrwałe zanurzenie w wodzie, co umożliwia swobodne korzystanie z niego podczas aktywności na świeżym powietrzu.

 

Obsługa z poziomu telefonu przez bezpłatną aplikację

Bemi Play jest kompatybilny ze smartfonami z systemami operacyjnymi Android 4.4 oraz iOS 8.0 lub nowszymi. Obsługa zegarka możliwa jest przez aplikację „SeTracker2”, którą można bezpłatnie pobrać z Google Play Store oraz App Store.

Dodatkowo urządzenie jest wyposażone w grę matematyczną, budzik, stoper, kalkulator oraz funkcję odnajdywania telefonu. Smartwatch Bemi Play w kolorze czarnym, niebieskim oraz różowym dostępny jest w sieciach Media Expert oraz RTV Euro AGD w cenie 369 zł. Dystrybutorem nowego inteligentnego zegarka jest 4cv.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.