Komunikaty PR

KittyBella w Atrium Biała! Spotkaj się z idolką i weź udział w warsztatach kodow

2024-10-19  |  20:00
Biuro prasowe
Do pobrania 10 ( 0.08 MB )

Już w sobotę, 19 października, Atrium Biała zamieni się w raj dla fanów gier wideo i świata YouTube. Centrum handlowe w Białymstoku odwiedzi gwiazda młodego pokolenia – youtuberka i streamerka KittyBella!


To będzie prawdziwa gratka dla wszystkich fanów gier wideo i świata YouTube. Już w sobotę, 19 października białostockie Atrium Biała odwiedzi youtuberka i streamerka – KittyBella. Jej kanał na YouTube bije rekordy popularności, a teraz fani będą mieli niepowtarzalną okazję, by poznać ją osobiście i zrobić sobie wspólne zdjęcie! Zapraszamy na spotkanie i do wspólnej zabawy dzieci, młodzież i każdego zainteresowanego!

Wydarzenie będzie skierowane do wszystkich, których fascynuje świat gier Minecraft i Roblox. Pod okiem specjalistów, uczestnicy nauczą się podstaw kodowania w środowiskach gier, a także dowiedzą się, jak tworzyć własne światy, modyfikacje oraz skrypty, które wzbogacą ich doświadczenia w grach. Warsztaty to nie tylko praktyczna nauka, ale także inspiracja dla przyszłych twórców treści na YouTube, którzy marzą o rozwijaniu swoich pasji i tworzeniu własnych projektów.

Młodzież będzie mogła zrealizować swoje pierwsze kroki w świecie programowania, a także zyskać motywację do rozwijania swoich umiejętności technologicznych. To interaktywne i kreatywne wydarzenie dedykowane jest przede wszystkim młodym fanom, którzy chcą dowiedzieć się więcej o tworzeniu gier i cyfrowych treści – idealna szansa na połączenie zabawy i nauki w inspirującym otoczeniu.

To nie koniec atrakcji! Robiąc zakupy w galerii za min. 150 zł, uczestnicy mogą aktywować kupon w aplikacji #maszokazje i odebrać fantastyczne gadżety od teamu Vito&Bella. Ponadto, podczas wydarzenia skosztować będzie można pyszną, darmową watę cukrową! Event odbędzie się w sobotę, 19 października w Atrium Biała i potrwa od godziny 11:00 do 18:00. Z KittyBellą fani będą mogli spotkać się od 12:00 do 15:00.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.