Kolejna edycja „Natychmiastowy Rabat Lato 2024” od Nikon – rozwijaj swoje pasje
Dzięki promocji „Natychmiastowy rabat 2024” można zaoszczędzić nawet do 3150 zł i rozwijać swoje umiejętności, dzięki wysokiej jakości sprzętu. Promocją zostały objęte między innymi aparaty Nikon Z 8, Z fc oraz Z 30, a także wybrane obiektywy NIKKOR, lornetki PROSTAFF, MONARCH czy dalmierze COOLSHOT. Rabaty są naliczane automatycznie podczas zakupu sprzętu u wybranych dystrybutorów marki Nikon lub przez sklep internetowy Nikon.
W promocyjnej cenie w ramach jednego koszyka można kupić maksymalnie dwa aparaty, trzy obiektywy oraz dwie lornetki – rabat zostanie naliczony automatycznie podczas finalizacji zakupu. Promocja trwa od 10.05.2024 do 22.07.2024 u wybranych dystrybutorów marki Nikon lub przez sklep internetowy Nikon.
Więcej szczegółów dotyczących produktów objętych promocją, a także informacji na temat warunków skorzystania z promocji „Natychmiastowy Rabat Lato 2024” można znaleźć pod adresem www.nikon.pl/promocje.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.