Komunikaty PR

Kto używa Surface Go 2?

2020-08-11  |  16:10
Biuro prasowe

Między 1 lipca 2019 r. a 30 czerwca 2020 r., na terenie CEE (Europa Środkowo-Wschodnia) wśród najchętniej kupowanych przez użytkowników sprzętów z portfolio Microsoft Surface znalazły się Surface Go 2, Surface Pro 7 oraz Surface Laptop 3. Przy wyborze urządzeń z linii Surface, konsumenci zwracają szczególną uwagę na wydajność, mobilność, wysokiej jakości mikrofony do rozmów, szeroki wachlarz zastosowań, długi czas pracy na baterii, jak i nowoczesny design.

Obszar CEE obejmuje takie kraje, jak Polska, Czechy, Słowacja, Słowenia, Estonia, Litwa, Łotwa, Rumunia i Bułgaria. Największy procentowy udział w sprzedaży urządzeń w tym regionie zgarnia Surface Go 2.

Aż 34 proc. sięga po najmniejszy komputer z linii Surface

Surface Go 2 to urządzenie 2w1, będące najmniejszym przedstawicielem rodziny Surface. Wyposażone w 10,5-calowy, dotykowy ekran Pixel Sense™ oferuje wszechstronność tabletu i laptopa oraz długi czas pracy na jednym ładowaniu. Idealnie sprawdzi się w codziennych zadaniach, takich jak obsługa poczty e-mail, zadaniach domowych dla dzieci, zdalnej nauce i rozrywce dla całej rodziny bez względu na miejsce. Znajdzie zastosowanie także w przypadku słuchania muzyki, podcastów czy audiobooków. Wbudowane w urządzenie mikrofony studyjne, pozwalają usłyszeć użytkownika głośno i wyraźnie. Surface Go 2 jest doskonały jako drugie urządzenie przydatne w domu oraz w podróży.

Starszy brat

Surface Pro 7 zachowuje idealną równowagę, pomiędzy wydajnością laptopa a mobilnością tabletu. Wybiera go około 32 proc. użytkowników. Komputer zamknięty w uniwersalnej konstrukcji, dostosowuje się do każdego stylu pracy. W biurze, w domu, wszędzie tam, gdzie zostanie zabrany. Sprzęt 2w1 z ekranem dotykowym PixelSense™, o wysokiej rozdzielczości i przekątnej 12,3 cala, posiada również zaawansowany procesor 10. generacji Intel® Core™, funkcję szybkiego ładowania i baterię wystarczającą na cały dzień użytkowania. Podobnie jak Surface Go 2, w Pro 7 nie brakuje wysokiej jakości mikrofonów studyjnych. Obecność Dolby® Audio™ Premium zapewnia wyraźny i czysty dźwięk dla muzyki i filmów.

Komu laptopa?

Surface Laptop 3 powstał z myślą o osobach, które na co dzień cenią sobie świetny design i wydajność w smukłej i lekkiej obudowie. Klasyczną formę i niezawodną technologię wybiera 10 proc. użytkowników. Na uwagę zasługuje jakość wykonania, szybkość działania komputera, czas pracy baterii oraz procesor, zapewniający wielozadaniowość. Dzięki funkcji Instant On, wybudzenie urządzenia ze stanu uśpienia następuje natychmiastowo. Na pokładzie Surface Laptop 3 znajdują się też mikrofony studyjne i głośniki Omnisonic, które dostarczają wciągający dźwięk Dolby® Audio™ Premium. Szybkie ładowanie odbywa się tutaj za sprawą technologii Fast Charging. Laptop można kupić w wersjach: 13,5”, 15”, czarnej, platynowej, z klawiaturą wykończoną miłą w dotyku Alcantarą lub bez.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.