Kto używa Surface Go 2?
Między 1 lipca 2019 r. a 30 czerwca 2020 r., na terenie CEE (Europa Środkowo-Wschodnia) wśród najchętniej kupowanych przez użytkowników sprzętów z portfolio Microsoft Surface znalazły się Surface Go 2, Surface Pro 7 oraz Surface Laptop 3. Przy wyborze urządzeń z linii Surface, konsumenci zwracają szczególną uwagę na wydajność, mobilność, wysokiej jakości mikrofony do rozmów, szeroki wachlarz zastosowań, długi czas pracy na baterii, jak i nowoczesny design.
Obszar CEE obejmuje takie kraje, jak Polska, Czechy, Słowacja, Słowenia, Estonia, Litwa, Łotwa, Rumunia i Bułgaria. Największy procentowy udział w sprzedaży urządzeń w tym regionie zgarnia Surface Go 2.
Aż 34 proc. sięga po najmniejszy komputer z linii Surface
Surface Go 2 to urządzenie 2w1, będące najmniejszym przedstawicielem rodziny Surface. Wyposażone w 10,5-calowy, dotykowy ekran Pixel Sense™ oferuje wszechstronność tabletu i laptopa oraz długi czas pracy na jednym ładowaniu. Idealnie sprawdzi się w codziennych zadaniach, takich jak obsługa poczty e-mail, zadaniach domowych dla dzieci, zdalnej nauce i rozrywce dla całej rodziny bez względu na miejsce. Znajdzie zastosowanie także w przypadku słuchania muzyki, podcastów czy audiobooków. Wbudowane w urządzenie mikrofony studyjne, pozwalają usłyszeć użytkownika głośno i wyraźnie. Surface Go 2 jest doskonały jako drugie urządzenie przydatne w domu oraz w podróży.
Starszy brat
Surface Pro 7 zachowuje idealną równowagę, pomiędzy wydajnością laptopa a mobilnością tabletu. Wybiera go około 32 proc. użytkowników. Komputer zamknięty w uniwersalnej konstrukcji, dostosowuje się do każdego stylu pracy. W biurze, w domu, wszędzie tam, gdzie zostanie zabrany. Sprzęt 2w1 z ekranem dotykowym PixelSense™, o wysokiej rozdzielczości i przekątnej 12,3 cala, posiada również zaawansowany procesor 10. generacji Intel® Core™, funkcję szybkiego ładowania i baterię wystarczającą na cały dzień użytkowania. Podobnie jak Surface Go 2, w Pro 7 nie brakuje wysokiej jakości mikrofonów studyjnych. Obecność Dolby® Audio™ Premium zapewnia wyraźny i czysty dźwięk dla muzyki i filmów.
Komu laptopa?
Surface Laptop 3 powstał z myślą o osobach, które na co dzień cenią sobie świetny design i wydajność w smukłej i lekkiej obudowie. Klasyczną formę i niezawodną technologię wybiera 10 proc. użytkowników. Na uwagę zasługuje jakość wykonania, szybkość działania komputera, czas pracy baterii oraz procesor, zapewniający wielozadaniowość. Dzięki funkcji Instant On, wybudzenie urządzenia ze stanu uśpienia następuje natychmiastowo. Na pokładzie Surface Laptop 3 znajdują się też mikrofony studyjne i głośniki Omnisonic, które dostarczają wciągający dźwięk Dolby® Audio™ Premium. Szybkie ładowanie odbywa się tutaj za sprawą technologii Fast Charging. Laptop można kupić w wersjach: 13,5”, 15”, czarnej, platynowej, z klawiaturą wykończoną miłą w dotyku Alcantarą lub bez.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.