Komunikaty PR

Które miasto przekaże najwięcej dla WOŚP za pośrednictwem Uber?

2022-01-20  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Łyczkowski
dfusion

Zygmunta Słomińskiego 7/777
00-195 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/

Fot. Marcin Michoń 

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to wyjątkowe wydarzenie, które łączy Polaków już trzydziesty raz. W tym roku oprócz tradycyjnych sposobów składania datków możemy wspierać Orkiestrę… zamawiając przejazd w aplikacji Uber. Osoba, która zamówi ich najwięcej otrzyma specjalne wyróżnienie - miesiąc darmowych podróży za pośrednictwem aplikacji Uber. Które miasto okaże się najbardziej hojne na mapie Polski? Odpowiedź na to pytanie poznamy już za dwa tygodnie.

 

W ramach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Polacy co roku pokazują jak ważna jest dobroczynność. Wspieranie lokalnych społeczności to część misji Uber, dlatego też już drugi rok z rzędu firma zdecydowała dołączyć się do inicjatywy. Tym razem, oprócz środków przekazanych na wsparcie Fundacji WOŚP bezpośrednio przez Uber, do pomocy włączyć się mogą również użytkownicy aplikacji, a nawet - całe miasta!

Pomaganie jednym kliknięciem

Uber z WOŚP to specjalny produkt uruchomiony z myślą o wspieraniu Fundacji. Sposób działania jest prosty. Zamawiając przejazd, do kosztu podróży doliczona jest kwota 5 złotych, która w całości jest przekazywana na konto WOŚP. Liczba przejazdów jest nieograniczona, więc każdy z użytkowników może wesprzeć Fundację wielokrotnie - według własnego uznania. 

 

Szczodrość jest cechą, którą trzeba doceniać. Dlatego Uber zdecydował się wyróżnić najbardziej hojnego użytkownika, czyli osobę z najwyższą liczbą przejazdów Uber z WOŚP w styczniu. Zostanie ona nagrodzona wyjątkowym Złotym Kodem, który umożliwi darmowe podróżowanie za pośrednictwem aplikacji Uber przez okres 30 dni.*

Razem możemy więcej!

Niezależnie od tego, czy zamówisz jeden przejazd dla WOŚP, czy więcej - każdy datek ma znaczenie. O sile Orkiestry decydują nie tylko rekordowe licytacje, ale także każdy pojedynczy gest.

Dlatego Uber zachęca mieszkańców Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, Wrocławia, Poznania, Lublina, Szczecina, Łodzi oraz Aglomeracji Śląskiej do rywalizacji o miano najbardziej szczodrego miasta w Polsce. O sukcesie zadecyduje procentowy udział przejazdów WOŚP w stosunku do wszystkich zamówień.

 

Dodatkowo, na organizację jubileuszowego 30. finału, Uber przekaże 10 000 darmowych przejazdów dla WOŚP o łącznej wartości powyżej 300 000 PLN.

Nie tylko podróże

Wspieranie lokalnych społeczności oraz odpowiedzialność są integralną częścią misji firmy Uber. Dlatego też Uber wspiera organizacje oraz inicjatywy, które mają na celu pomoc potrzebującym. Jednym z celów, jaki postawiła przed sobą firma w zeszłym roku, było wspieranie społeczności najbardziej dotkniętych pandemią, między innymi poprzez pomoc w dotarciu na szczepienia. Globalnie Uber przeznaczył 10 milionów przejazdów na ten cel. W Polsce firma przekazała ponad 10 tys. kodów na rzecz Caritas Polska oraz Ogólnopolskiego Porozumienia Uniwersytetów Trzeciego Wieku, aby pomóc dotrzeć seniorom do 39 punktów szczepień we wszystkich miastach, w których działa aplikacja. W ostatnie święta Bożego Narodzenia Uber ofiarował kody na darmowe przejazdy wolontariuszom Fundacji Wolne Miejsce. Dzięki nim mogli dostarczyć kolację wigilijną samotnym osobom w Warszawie oraz Katowicach. Ponadto, w trakcie pandemii Uber udostępnił kody na ponad 10 tys. darmowych przejazdów personelowi medycznemu, aby mogli szybko i sprawnie dojeżdżać do domu lub pracy. Dodatkowo firma wsparła takie organizacje jak Centrum Praw Kobiet, Fundacja Rak’n’roll, Dom Wsparcia dla Powstańców Warszawskich i Caritas, przekazując vouchery na darmowe przejazdy zaangażowanym w pomoc wolontariuszom lub pomoc finansową. Uber dołączył również do akcji #WzywamyPosiłki mającej na celu wsparcie personelu medycznego, pomagając dostarczyć im ciepłe obiady.

*Regulamin oraz szczegóły konkursu znajdują się na uber.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: dfusion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.