Które miasto przekaże najwięcej dla WOŚP za pośrednictwem Uber?
dfusion
al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/
Fot. Marcin Michoń
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to wyjątkowe wydarzenie, które łączy Polaków już trzydziesty raz. W tym roku oprócz tradycyjnych sposobów składania datków możemy wspierać Orkiestrę… zamawiając przejazd w aplikacji Uber. Osoba, która zamówi ich najwięcej otrzyma specjalne wyróżnienie - miesiąc darmowych podróży za pośrednictwem aplikacji Uber. Które miasto okaże się najbardziej hojne na mapie Polski? Odpowiedź na to pytanie poznamy już za dwa tygodnie.
W ramach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Polacy co roku pokazują jak ważna jest dobroczynność. Wspieranie lokalnych społeczności to część misji Uber, dlatego też już drugi rok z rzędu firma zdecydowała dołączyć się do inicjatywy. Tym razem, oprócz środków przekazanych na wsparcie Fundacji WOŚP bezpośrednio przez Uber, do pomocy włączyć się mogą również użytkownicy aplikacji, a nawet - całe miasta!
Pomaganie jednym kliknięciem
Uber z WOŚP to specjalny produkt uruchomiony z myślą o wspieraniu Fundacji. Sposób działania jest prosty. Zamawiając przejazd, do kosztu podróży doliczona jest kwota 5 złotych, która w całości jest przekazywana na konto WOŚP. Liczba przejazdów jest nieograniczona, więc każdy z użytkowników może wesprzeć Fundację wielokrotnie - według własnego uznania.
Szczodrość jest cechą, którą trzeba doceniać. Dlatego Uber zdecydował się wyróżnić najbardziej hojnego użytkownika, czyli osobę z najwyższą liczbą przejazdów Uber z WOŚP w styczniu. Zostanie ona nagrodzona wyjątkowym Złotym Kodem, który umożliwi darmowe podróżowanie za pośrednictwem aplikacji Uber przez okres 30 dni.*
Razem możemy więcej!
Niezależnie od tego, czy zamówisz jeden przejazd dla WOŚP, czy więcej - każdy datek ma znaczenie. O sile Orkiestry decydują nie tylko rekordowe licytacje, ale także każdy pojedynczy gest.
Dlatego Uber zachęca mieszkańców Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, Wrocławia, Poznania, Lublina, Szczecina, Łodzi oraz Aglomeracji Śląskiej do rywalizacji o miano najbardziej szczodrego miasta w Polsce. O sukcesie zadecyduje procentowy udział przejazdów WOŚP w stosunku do wszystkich zamówień.
Dodatkowo, na organizację jubileuszowego 30. finału, Uber przekaże 10 000 darmowych przejazdów dla WOŚP o łącznej wartości powyżej 300 000 PLN.
Nie tylko podróże
Wspieranie lokalnych społeczności oraz odpowiedzialność są integralną częścią misji firmy Uber. Dlatego też Uber wspiera organizacje oraz inicjatywy, które mają na celu pomoc potrzebującym. Jednym z celów, jaki postawiła przed sobą firma w zeszłym roku, było wspieranie społeczności najbardziej dotkniętych pandemią, między innymi poprzez pomoc w dotarciu na szczepienia. Globalnie Uber przeznaczył 10 milionów przejazdów na ten cel. W Polsce firma przekazała ponad 10 tys. kodów na rzecz Caritas Polska oraz Ogólnopolskiego Porozumienia Uniwersytetów Trzeciego Wieku, aby pomóc dotrzeć seniorom do 39 punktów szczepień we wszystkich miastach, w których działa aplikacja. W ostatnie święta Bożego Narodzenia Uber ofiarował kody na darmowe przejazdy wolontariuszom Fundacji Wolne Miejsce. Dzięki nim mogli dostarczyć kolację wigilijną samotnym osobom w Warszawie oraz Katowicach. Ponadto, w trakcie pandemii Uber udostępnił kody na ponad 10 tys. darmowych przejazdów personelowi medycznemu, aby mogli szybko i sprawnie dojeżdżać do domu lub pracy. Dodatkowo firma wsparła takie organizacje jak Centrum Praw Kobiet, Fundacja Rak’n’roll, Dom Wsparcia dla Powstańców Warszawskich i Caritas, przekazując vouchery na darmowe przejazdy zaangażowanym w pomoc wolontariuszom lub pomoc finansową. Uber dołączył również do akcji #WzywamyPosiłki mającej na celu wsparcie personelu medycznego, pomagając dostarczyć im ciepłe obiady.
*Regulamin oraz szczegóły konkursu znajdują się na uber.com.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.