Komunikaty PR

Lena Lighting Partnerem Forum Miasteczek Polskich 2024

2024-08-21  |  01:00
Biuro prasowe

Wielkopolski producent oświetlenia, Lena Lighting  z dumą ogłasza swoje partnerstwo z  Forum Miasteczek Polskich. To coroczne spotkanie przyciągające samorządowych liderów jest platformą do merytorycznej dyskusji na temat aktualnych wyzwań stojących przed polskimi małymi i średnimi miejscowościami.

Podczas wydarzenia eksperci Lena Lighting wezmą udział w panelu dyskusyjnym pt. „Ekonomiczne i ekologiczne zarządzanie oświetleniem ulic i budynków gminnych - doświadczenia i rekomendacje”. W trakcie panelu podsumują ostatnie tygodnie programu „Rozświetlamy Polskę” oraz podejmą najbardziej aktualne tematy branżowe,  jak m.in. nowy standard Environmental Product Declaration czy zagadnienia związane z ekonomicznym i efektywnym procesem projektowym dla małych miast. Nie zabraknie też prezentacji innowacyjnych rozwiązań oświetleniowych.

Z radością angażujemy się w czwartą edycję Forum Miasteczek Polskich. Jesteśmy przekonani, że nasze doświadczenie związane z oświetleniem  może znacząco przyczynić się do dyskusji na temat zrównoważonego rozwoju naszych miast. Jako jeden z największych producentów energooszczędnego oświetlenia w Polsce, mamy wiele cennych spostrzeżeń i danych, którymi chcemy się podzielić z uczestnikami wydarzenia. Na stoisku zaprezentujemy też najnowsze oprawy  - mówi Michał Macewicz, Dyrektor Sprzedaży ds. opraw ulicznych i drogowych w Lena Lighting

Forum Miasteczek Polskich to nie tylko przestrzeń do dyskusji, ale także miejsce, gdzie rodzą się konkretne inspiracje i praktyczne rozwiązania dla nowoczesnego zarządzania miejscowościami. W gronie ekspertów reprezentujących administrację państwową, biznes i naukę, uczestnicy będą mieli okazję odkryć inspirujące oraz praktyczne metody zarządzania.

Czwarta edycja Forum, organizowana 11 i 12 września w Warszawie, zapowiada się na wydarzenie pełne intensywnych dyskusji panelowych i sesji plenarnych oferując jeszcze więcej aktualnej wiedzy, także w tak ważnej tematyce jak oświetlenie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.