Lewandowski, Kożuchowska i Tyszka w niecodziennej produkcji Huawei
Co łączy Roberta Lewandowskiego, Małgorzatę Kożuchowską, Karolinę Pisarek, Marcina Tyszkę i Krzysztofa Jankesa Jankowskiego? Wszyscy wystąpili w materiale wideo marki Huawei, w którym pokazują jak korzystanie między innymi ze smartfona, tabletu czy laptopa może inspirować siebie oraz innych do kreatywnych działań. Film jest częścią kampanii Huawei Together 2020, w której marka prezentuje bogaty ekosystem produktów, łączących się ze sobą za pomocą jednego dotknięcia.
Premierowe wideo marki Huawei to niecodzienna produkcja, w której występuje pięć osobowości, odnoszących sukcesy zawodowe w różnych dziedzinach. Małgorzata Kożuchowska, jedna z najpopularniejszych aktorek w Polsce, pojawia się w kampanii Huawei po raz pierwszy. W filmie występuje też ambasador marki w Europie, wybitny piłkarz Robert Lewandowski, a także osoby występujące już w innych kampaniach Huawei: ceniona modelka Karolina Pisarek, uznany na świecie fotograf modowy Marcin Tyszka oraz popularny dziennikarz muzyczny Krzysztof Jankes Jankowski. Występujące w filmie osobowości prezentują jak korzystają z urządzeń Huawei oraz pokazują możliwości, jakie zapewnia im funkcja Huawei Share, za pomocą której łączą ze sobą między innymi smartfon z laptopem, tabletem czy głośnikiem.
Wideo dostępne jest m. in. na kanałach social media Huawei pod adresem:
- Instagram: https://www.instagram.com/p/CDdycweIy4j/
- Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/posts/3451069061621933
- YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gJp6k_ixKoI
Flagowe urządzenia Huawei obecne w materiale filmowym prezentują różnorodność i wszechstronność portfolio marki. W materiale filmowym pokazany jest smartfon P40 Pro, laptop MateBook X Pro, tablet MatePad Pro, smartwatch Watch GT 2, słuchawki FreeBuds 3 i nowy głośnik w portfolio marki - Sound X.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.