Lewiatan startuje z aplikacją lojalnościową „Mój Lewiatan”
PSH Lewiatan uruchamia własną aplikację mobilną dla swoich klientów. „Mój Lewiatan” umożliwi im m.in. dostęp do informacji na temat aktualnych promocji, wgląd do autorskich przepisów z kanału “Gotuj z Lewiatanem”, korzystanie z wygodnej listy zakupów oraz mobilnej obsługi programu lojalnościowego. Aplikacja jest dostępna dla klientów sieci od 21 września br.
Użytkownicy aplikacji „Mój Lewiatan” będą mieli dostęp do informacji na temat aktualnych promocji w sieci, jak również tych obowiązujących w wybranych sklepach Lewiatan. Ponadto umożliwi im ona korzystanie z szerokiej bazy przepisów pochodzących z kanału “Gotuj z Lewiatanem”, jak również wygodnego planowania listy zakupów. Klienci sklepów objętych programem lojalnościowym będą mogli skorzystać z elektronicznej karty “Mój Lewiatan” oraz bieżącej weryfikacji liczby uzyskanych punktów lojalnościowych. Mobilne rozwiązanie będzie dostępne dla wszystkich zainteresowanych klientów sieci. Aplikacja będzie dostępna do nieodpłatnego pobrania w sklepach Google Play oraz App Store.
– „Mój Lewiatan” to kolejny krok naszej sieci w kierunku budowania pozytywnego doświadczenia zakupowego oraz dopasowania do potrzeb naszych klientów. Dzięki aplikacji korzystanie z programu lojalnościowego Lewiatan będzie jeszcze łatwiejsze, a nam pozwoli dotrzeć do grona klientów, którzy cenią sobie wygodę, jaką niosą za sobą rozwiązania mobilne – mówi Marcin Poniatowski, Członek Zarządu Lewiatan Holding S.A. i dodaje – Już ponad 70 proc. Polaków deklaruje, że chętnie korzysta z aplikacji mobilnych programów lojalnościowych, dlatego tym bardziej cieszę się, że już niebawem oddamy w ręce naszych klientów to pełni funkcjonalne narzędzie.
Uruchomienie aplikacji „Mój Lewiatan” zbiegło się w czasie z loterią dla klientów, w której do wygrania będą cztery kolorowe samochody marki Toyota Aygo. Loteria „Graj w kolory”, w której udział mogą wziąć wszyscy zainteresowani klienci sieci, startuje 21 września i potrwa do 18 października br. Warunkiem udziału w loterii jest zakup produktów w Lewiatanie o wartości minimum 30 zł i rejestracja paragonów na stronie www.grajwkolory.pl lub w aplikacji mobilnej „Mój Lewiatan”. Każdorazowa rejestracja dowodu zakupów oraz wybieranie produktów z oferty kolorowych gazetek promocyjnych zwiększa szansę klientów na wygraną w loterii.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.