Lexmark dostosowuje i rozszerza swoją ofertę usług w chmurze
Lexmark, światowy lider rozwiązań w zakresie przetwarzania obrazu, rozszerza swoją ofertę usług w chmurze o nowe funkcje, dostosowując ją do dzisiejszych potrzeb swoich partnerów. Nowe funkcje pozwolą partnerom na wydajniejszą, jeszcze bardziej dokładną i bezpieczną obsługę klientów, poprzez zdalne monitorowanie urządzeń innych firm, drukowanie bezdotykowe oraz dostęp do bezpłatnego, rozszerzonego katalogu aplikacji premium.
Konieczność wprowadzenia pracy zdalnej sprawiła, że rozwój usług w chmurze przestał być głosem przyszłości, ale już dzisiaj oprogramowanie chmurowe jest niezastąpionym elementem w strukturze współczesnego biznesu. Partnerzy Lexmarka w jeszcze większym stopniu niż dotychczas potrzebują odpowiednich narzędzi, żeby efektywnie wykonywać swoją pracę i mobilnie obsługiwać swoich klientów. Dlatego Lexmark jako lider w swoim sektorze, nieustannie pracuje nad własną oferta usług, świadczonych w chmurze.
Lexmark Cloud Fleet Management dla zdalnego monitorowania urządzeń innych firm.
Lexmark Cloud Fleet Management (CFM) umożliwia partnerom Lexmark zdalne monitorowanie i zarządzanie urządzeniami Lexmark. Współpracujący technicy mogą zbierać dane z urządzeń swoich klientów z dowolnego miejsca na świecie, oszczędzając swój czas i pieniądze.
Podczas pandemii Covid-19 widzieliśmy wyzwania związane z zarządzaniem flotą urządzeń drukujących. Oprócz kosztownego i czasochłonnego procesu wdrożenia oraz kłopotów z obsługą i rekonfiguracją, nasi partnerzy napotkali problemy z dostępem do urządzeń i obawami o bezpieczeństwo pracowników - mówi Grzegorz Najda, Managing Director Lexmark Central Europe.
Lexmark CFM nie tylko podnosi wydajność specjalistów współpracujących z Lexmark, ale gwarantuje też sprawność wspomnianych procesów bez konieczności przebywania na miejscu, a co za tym idzie - wyższy poziom bezpieczeństwa pracowników w czasach pandemii.
Dzięki najnowszym ulepszeniom CFM, partnerzy Lexmarka mogą zbierać dane na temat drukarek innych firm, nie tylko Lexmarka. Lexmark CFM rejestruje wybrane dane, w tym informacje identyfikacyjne drukarki, informacje o stanie i poziomach materiałów eksploatacyjnych, liczbie stron, stanie urządzeń, a także alerty wysyłane przy użyciu protokołu Simple Network Management Protocol (SNMP) z drukarek innych firm.
Tej funkcji dotychczas brakowało naszym partnerom, korzystającym z CFM. Jesteśmy dumni, że spełniliśmy ich oczekiwania - mówi Sebastian Szpila Enterprise Account Manager Lexmark International Polska.
Teraz Lexmark CFM umożliwia partnerom utrzymanie całej infrastruktury drukowania ich klientów za pomocą jednego zintegrowanego narzędzia.
Druk bezdotykowy dla zapewnienia bezpieczniejszego środowiska pracy.
W ramach Lexmark Cloud Print Management i lokalnego Lexmark Print Management, partnerzy Lexmarka mogą oferować swoim klientom funkcję drukowania bezdotykowego w celu zmniejszenia kontaktu z powierzchniami na miejscu pracy – teraz jest to ważniej niż kiedykolwiek, ponieważ klienci starają się zapewnić swoim pracownikom bezpieczniejsze i czystsze środowisko pracy.
Druk bezdotykowy umożliwia użytkownikom drukowanie bez dotykania panelu drukarki. Wystarczy, że użytkownik podejdzie do drukarki, zeskanuje swój identyfikator w celu uwierzytelnienia, a wszystkie zadania w kolejce bedą automatycznie drukowane. Przy początkowym uruchomieniu pojawi się okno dialogowe z przyciskiem anulowania z 3-sekundowym opóźnieniem, aby w razie potrzeby cofnąć działanie.
Według IDC do 2021 r. jedna trzecia firm zatrudniających mniej niż 500 pracowników przyjmie ustrukturyzowane zasady zarządzania drukiem i dokumentami obsługiwane przez oprogramowanie oparte na chmurze. Pandemia Covid-19 przyspieszyła ten trend i teraz niezwykle ważnym jest, abyśmy wyposażyli naszych partnerów w niezbędne funkcje na miarę ich dzisiejszych potrzeb - mówi Sebastian Szpila. - Lexmark będzie nadal aktualizować swoją ofertę usług w chmurze, aby umożliwić swoim partnerom jeszcze lepszą i bezpieczniejszą obsługę klientów – dodaje.
Ułatwiony, bezpłatny dostęp do rozszerzonego katalogu aplikacji premium firmy Lexmark dla sprawnej obsługi urządzeń zarządzanych w chmurze.
Na dodatek, Lexmark upraszcza dostęp do katalogu aplikacji, w tym z kategorii premium, które teraz są bezpłatne dla partnerów. Aplikacje, które pozwolają partnerom Lexmarka na lepszą obsługę urządzeń zarządzanych w chmurze, teraz mogą być łatwo wdrożone prosto z biura bez żadnych dodatkowych kosztów.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.