Lexmark rozszerza serię GO Line™ o nowe urządzenia dla małych i średnich firm
Nowe urządzenia Lexmark GO Line gwarantują szybkie wydruki z prędkością nawet do 42 stron na minutę.
Firma Lexmark, po raz kolejny powiększa portfolio kompaktowej serii Go Line dla małych i średnich firm o nowe urządzenia wielofunkcyjne. Zapewniają one możliwości charakterystyczne dla urządzeń klasy biznes w urządzeniach o mniejszym rozmiarze. Nowa seria Go Line składa się z dwóch kolorowych i trzech monochromatycznych modeli.
Zaprojektowana z myślą o małych przestrzeniach, nowa drukarka C3426dw i urządzenie wielofunkcyjne MC3426adw oferują klientom firmy Lexmark wysoki poziom produktywności, dużą pojemność i większą trwałość, dzięki czemu przerwy w pracy są zredukowane do minimum. Czas potrzebny do wydruku pierwszej strony wynosi zaledwie 5,9 sekundy. Druk kolorowy i czarnobiały odbywa się z prędkością 24 stron na minutę. Oba modele są również standardowo wyposażone w druk dwustronny, 2,8-calowe ekrany dotykowe i przedni port USB do drukowania lub skanowania dokumentów na dysk USB.
Lekkie, kompaktowe i szybkie monochromatyczne drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne B3340dw B3442dw i MB3442adw mają wydajność do 42 stron na minutę, WiFi oraz łączność sieciową, a także opcję dodania podajnika na 550 arkuszy w celu umożliwienia większej partii wydruków.
Nowe urządzenia zostały już docenione jako najlepsze w swojej klasie. Drukarka C3426dw otrzymała wyróżnienie BLI Summer 2020 Pick w kategorii drukarek laserowych, a urządzenie wielofunkcyjne MC3426adw zostało uhonorowane nagrodą Editor’s Choice przez Better Buys i PC Magazine.
- Nasze najnowsze urządzenia przeznaczone dla małych i średnich firm są lekkie, kompaktowe, szybkie i oferują jakość, wydajność oraz funkcje bezpieczeństwa na poziomie klasy biznes. Jednocześnie urządzenia nie zajmują wiele miejsca, co jest istotne dla mniejszych firm - powiedział Grzegorz Najda, General Menager Lexmark CEE.
• Dowiedz się więcej o nowej serii drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Lexmark GO Line na stronie Lexmarka.
• Subskrybuj blog Lexmark News Blog.
• Obserwuj firmę Lexmark na LinkedIn i Twitterze.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.