Lexmark rozszerza serię BSD o cztery nowe modele produktów
Firma Lexmark przedstawiła cztery nowe modele produktów stworzone specjalnie dla kanału sprzedaży rozwiązań biznesowych (BSD). Te cztery modele umożliwiają nam rozszerzenie linii BSD tak, aby w pełni obsługiwać małe grupy robocze i zapewniać klientom naszych dealerów monochromatyczne i kolorowe drukarki biurkowe oraz urządzenia wielofunkcyjne.
Monochromatyczna drukarka laserowa Lexmark M1342, monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne XM1342, kolorowa drukarka laserowa C2326 i kolorowe urządzenie wielofunkcyjne XC2326 są mniejsze i lżejsze niż produkty konkurencji. Są to solidne i niezawodne produkty klasy biznesowej zbudowane na stalowych ramach.
Cechy produktów BSD:
- Małe wymiary i waga modeli stacjonarnych BSD.
- Unikalne kasety BSD.
- Wi-Fi w standardzie.
- Kolorowy ekran dotykowy o przekątnej 2,8 cala (7,2 cm) do wszystkich urządzeń wielofunkcyjnych i kolorowej drukarki.
- Cloud Connectors w standardzie dla modeli z ekranem dotykowym.
- Skanery DADF w standardzie w urządzeniach wielofunkcyjnych.
- Opcjonalny podajnik na 550 arkuszy do druku monochromatycznego; do 2 opcjonalnych podajników na 250 arkuszy do urządzeń drukujących w kolorze.
- Bezpieczeństwo - cała linia wyposażona w funkcje bezpieczeństwa.
– Nasze urządzenia z linii biznesowej (BSD) umożliwiają pracownikom drukowanie z dowolnego miejsca. Jednak przykładamy ogromną wagę do bezpieczeństwa danych. Każda organizacja musi być w stanie w bezpieczny sposób zarządzać urządzeniami sieciowymi, chronić je przed hakerami i gwarantować fizyczną ochronę przechowywanych danych – mówi Łukasz Wojtkowiak, BSD Key Account Manager Lexmark International Polska – Nasze nowe urządzenia mają wi-fi w standardzie, są małe i bardzo funkcjonalne.
Dreame comes true – doskonały rok marki
Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.