Komunikaty PR

Life Unstoppable: „Dom Niespodzianek”, czyli najnowsze produkty Samsung

2021-10-19  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Łyczkowski
dfusion

Zygmunta Słomińskiego 7/777
00-195 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/

Dom Niespodzianek to kolejne wydarzenie z serii Life Unstoppable. Tym razem Samsung zaprasza na wycieczkę po domu państwa Unstoppable, w którym ożywają produkty i innowacje firmy Samsung.

Samsung otworzył drzwi do „Domu Niespodzianek”, który jest kolejną odsłoną serii Life Unstoppable. To wydarzenie, które oferuje jeszcze bardziej niezwykłe wirtualne doznania dzięki barwnej, stylizowanej, filmowej mini wycieczce po „Domu Niespodzianek” Samsung.

W ciągu ostatnich 18 miesięcy dom stał się dla nas wszystkim – szkołą, biurem, siłownią i miejscem rozrywki. Jednak tak duża ilość czasu spędzana w czterech ścianach sprawiła, że dla wielu Europejczyków dom stał się nieco nazbyt wygodny, dlatego potrzebują oni swoistego wyjścia z rutyny.

W tym roku, poprzez wydarzenie Life Unstoppable, Samsung pragnie inspirować, prezentuje urządzenia i usługi, które pozwalają użytkownikom ponownie cieszyć się życiem pełnym niesamowitych rozwiązań i radości.

 

Life Unstoppable: „Dom Niespodzianek” to pierwszy film tego typu stworzony dla marki Samsung, który w wyjątkowy sposób ożywia technologię. W filmie odwiedzimy sześć pokoi „Domu Niespodzianek”. W każdym z nich znajdziemy interaktywne scenki, w których przedstawiane są współpracujące ze sobą produkty Samsung – od urządzeń mobilnych, które można obracać i składać, przez zapierające dech telewizory po innowacje w dziedzinie AGD – które uprzyjemniają nawet najmniej lubiane domowe prace.

 

 W Samsung opracowujemy innowacje, które wykraczają poza oczekiwania użytkowników: od składanych telefonów przez telewizory prezentujące dzieła sztuki, aż po pralki, które piorą szybciej oszczędzając czas, detergenty i wodę – mówi Benjamin Braun, Chief Marketing Officer Samsung Europe. – „Dom Niespodzianek” pokazuje, w jaki sposób nasze połączone produkty wprowadzają innowacje, które pomagają klientom żyć bez ograniczeń.

 

Produkty i usługi firmy Samsung są prezentowane we wciągającym i barwnym „Domu Niespodzianek” za pośrednictwem rzeczników marki i ekscentrycznej rodziny Unstoppable: rozmiłowanego w siłowni Taty (Gym-Buff Dad), będącej gwiazdą rocka Mamy (Rockstar Mum), kochającego magię Archiego (Magician Archie), niezrównanej mistrzyni gotowania Evie (Superstar Chef Evie) i będącej byłą zapaśniczką Babci (Lucha-Libre Wrestler Gran).

 

Odwiedzający zobaczą serię scen, prezentujących pełne możliwości tegorocznych urządzeń i usług Samsung, które inspirują rodzinę Unstoppable do czerpania maksimum radości z życia. Scenki te to:

 

Kosmiczny wyścig

 

Odkrywamy niemal magiczną modułowość lodówki Bespoke, gdy początkującej szefowej kuchni Evie kończy się miejsce potrzebne do przechowania produktów na wieczorną ucztę, a jej brat-magik w zdumiewający sposób dodaje do urządzenia kolejny moduł.

 

Osobliwe zajście z udziałem śnieżnego ciasta

 

Rodzina Unstoppable wystawia Samsung Bespoke Jet™ na próbę, gdy śnieżne ciasto Evie zaprowadza w kuchni niezwykły bałagan. Czy Samsung Bespoke Jet™ sobie z tym poradzi?

 

Wkrocz do akcji

 

Podczas jednego ze słynnych wieczorów filmowych rodzina Unstoppable zostaje przeniesiona w sam środek akcji, dzięki The Premiere – lifestyle’owemu projektorowi Samsung – i soundbarowi Q800A. Bohaterowie doświadczają tu prawdziwie wciągającej rozrywki, która wywołuje śmiech, łzy i mnóstwo innych emocji. W „Domu Niespodzianek” zobaczymy także inne produkty z kategorii lifestyle, w tym telewizory The Frame, z personalizowanymi ramkami, oraz The Serif.

 

Tata pułkownik

 

 

Monitor do gier Samsung Odyssey Neo G9 daje Tacie przewagę nad konkurencją, kiedy prowadzi on swoją drużynę do zwycięstwa. Zakrzywiony ekran i szybki czas reakcji pozwala mu bowiem w pełni realizować ambitne plany bitewne.

 

Zagubiona w muzyce

 

Podczas imprezy tanecznej Mama cieszy się swoimi ulubionymi muzycznymi utworami, realistycznie prezentowanymi na ekranie telewizora Neo QLED, który idealnie współgra z soundbarem Q950.  Ponieważ nie chce dawać czadu sama, korzystając z Google Duo na swoim Galaxy Z Flip3, wciąga do zabawy najlepszych przyjaciół.

 

Supergwiazda Rock and Rolla

 

 

Szafa Bespoke AirDresser umożliwia Mamie odświeżenie, przy użyciu pary, ukochanej kurtki Rockstar, dzięki czemu jest gotowa na przyjęcie szczególnego gościa w dalszej części wieczoru.

 

Bespoke AirDresser, który został właśnie zaprezentowany globalnie, oferuje konfigurowalny design z inteligentnymi funkcjami, takimi jak suszenie AI oraz AI Control, które umożliwiają personalizację ustawień urządzenia. Bespoke AirDresser został wyróżniony w „Domu Niespodzianek”, wraz z innymi innowacyjnymi urządzeniami, w tym:

 

  • Bespoke Jet™, bezprzewodowym odkurzaczem klasy premium, dostępnym w różnych wersjach kolorystycznych, z automatycznym systemem odkurzania i ładowania akumulatora.
  • Jet Bot™ AI+, zaawansowanym odkurzaczem, który identyfikuje obiekty i dostosowuje się do różnych powierzchni w celu zoptymalizowania czyszczenia. Użytkownicy mogą monitorować swoje domy za pomocą strumienia wideo na żywo, podczas gdy bezdotykowa, higieniczna stacja Clean Station umożliwia automatycznie opróżnianie pojemnika, jednocześnie wychwytując brud i mikropył dzięki wielowarstwowemu systemowi filtracji.

 

 

Druga edycja Life Unstoppable łączy opowiadanie historii i rozrywkę, oferując interaktywne cyfrowe doświadczenia. Stanowią one mieszankę technik hollywoodzkich i cyfrowych, które pozwalają umieścić uczestników w samym sercu narracji. Dodatkowe elementy interaktywne umożliwiają gościom angażowanie się w film w czasie rzeczywistym, zapewniając wyjątkowe, przełamujące rutynę wrażenia oparte na kreatywnym wykorzystaniu technologii.

 

Wydarzenie można obejrzeć na stronie: https://www.samsung-life-unstoppable21.com/K01BMOcTS1M/LfGVimwMg6D6TsLULNc.html

 

Dostępność produktów może się różnić w zależności od regionu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: dfusion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.