Komunikaty PR

Life Unstoppable: „Dom Niespodzianek”, czyli najnowsze produkty Samsung

2021-10-19  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Łyczkowski
dfusion

Zygmunta Słomińskiego 7/777
00-195 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/

Dom Niespodzianek to kolejne wydarzenie z serii Life Unstoppable. Tym razem Samsung zaprasza na wycieczkę po domu państwa Unstoppable, w którym ożywają produkty i innowacje firmy Samsung.

Samsung otworzył drzwi do „Domu Niespodzianek”, który jest kolejną odsłoną serii Life Unstoppable. To wydarzenie, które oferuje jeszcze bardziej niezwykłe wirtualne doznania dzięki barwnej, stylizowanej, filmowej mini wycieczce po „Domu Niespodzianek” Samsung.

W ciągu ostatnich 18 miesięcy dom stał się dla nas wszystkim – szkołą, biurem, siłownią i miejscem rozrywki. Jednak tak duża ilość czasu spędzana w czterech ścianach sprawiła, że dla wielu Europejczyków dom stał się nieco nazbyt wygodny, dlatego potrzebują oni swoistego wyjścia z rutyny.

W tym roku, poprzez wydarzenie Life Unstoppable, Samsung pragnie inspirować, prezentuje urządzenia i usługi, które pozwalają użytkownikom ponownie cieszyć się życiem pełnym niesamowitych rozwiązań i radości.

 

Life Unstoppable: „Dom Niespodzianek” to pierwszy film tego typu stworzony dla marki Samsung, który w wyjątkowy sposób ożywia technologię. W filmie odwiedzimy sześć pokoi „Domu Niespodzianek”. W każdym z nich znajdziemy interaktywne scenki, w których przedstawiane są współpracujące ze sobą produkty Samsung – od urządzeń mobilnych, które można obracać i składać, przez zapierające dech telewizory po innowacje w dziedzinie AGD – które uprzyjemniają nawet najmniej lubiane domowe prace.

 

 W Samsung opracowujemy innowacje, które wykraczają poza oczekiwania użytkowników: od składanych telefonów przez telewizory prezentujące dzieła sztuki, aż po pralki, które piorą szybciej oszczędzając czas, detergenty i wodę – mówi Benjamin Braun, Chief Marketing Officer Samsung Europe. – „Dom Niespodzianek” pokazuje, w jaki sposób nasze połączone produkty wprowadzają innowacje, które pomagają klientom żyć bez ograniczeń.

 

Produkty i usługi firmy Samsung są prezentowane we wciągającym i barwnym „Domu Niespodzianek” za pośrednictwem rzeczników marki i ekscentrycznej rodziny Unstoppable: rozmiłowanego w siłowni Taty (Gym-Buff Dad), będącej gwiazdą rocka Mamy (Rockstar Mum), kochającego magię Archiego (Magician Archie), niezrównanej mistrzyni gotowania Evie (Superstar Chef Evie) i będącej byłą zapaśniczką Babci (Lucha-Libre Wrestler Gran).

 

Odwiedzający zobaczą serię scen, prezentujących pełne możliwości tegorocznych urządzeń i usług Samsung, które inspirują rodzinę Unstoppable do czerpania maksimum radości z życia. Scenki te to:

 

Kosmiczny wyścig

 

Odkrywamy niemal magiczną modułowość lodówki Bespoke, gdy początkującej szefowej kuchni Evie kończy się miejsce potrzebne do przechowania produktów na wieczorną ucztę, a jej brat-magik w zdumiewający sposób dodaje do urządzenia kolejny moduł.

 

Osobliwe zajście z udziałem śnieżnego ciasta

 

Rodzina Unstoppable wystawia Samsung Bespoke Jet™ na próbę, gdy śnieżne ciasto Evie zaprowadza w kuchni niezwykły bałagan. Czy Samsung Bespoke Jet™ sobie z tym poradzi?

 

Wkrocz do akcji

 

Podczas jednego ze słynnych wieczorów filmowych rodzina Unstoppable zostaje przeniesiona w sam środek akcji, dzięki The Premiere – lifestyle’owemu projektorowi Samsung – i soundbarowi Q800A. Bohaterowie doświadczają tu prawdziwie wciągającej rozrywki, która wywołuje śmiech, łzy i mnóstwo innych emocji. W „Domu Niespodzianek” zobaczymy także inne produkty z kategorii lifestyle, w tym telewizory The Frame, z personalizowanymi ramkami, oraz The Serif.

 

Tata pułkownik

 

 

Monitor do gier Samsung Odyssey Neo G9 daje Tacie przewagę nad konkurencją, kiedy prowadzi on swoją drużynę do zwycięstwa. Zakrzywiony ekran i szybki czas reakcji pozwala mu bowiem w pełni realizować ambitne plany bitewne.

 

Zagubiona w muzyce

 

Podczas imprezy tanecznej Mama cieszy się swoimi ulubionymi muzycznymi utworami, realistycznie prezentowanymi na ekranie telewizora Neo QLED, który idealnie współgra z soundbarem Q950.  Ponieważ nie chce dawać czadu sama, korzystając z Google Duo na swoim Galaxy Z Flip3, wciąga do zabawy najlepszych przyjaciół.

 

Supergwiazda Rock and Rolla

 

 

Szafa Bespoke AirDresser umożliwia Mamie odświeżenie, przy użyciu pary, ukochanej kurtki Rockstar, dzięki czemu jest gotowa na przyjęcie szczególnego gościa w dalszej części wieczoru.

 

Bespoke AirDresser, który został właśnie zaprezentowany globalnie, oferuje konfigurowalny design z inteligentnymi funkcjami, takimi jak suszenie AI oraz AI Control, które umożliwiają personalizację ustawień urządzenia. Bespoke AirDresser został wyróżniony w „Domu Niespodzianek”, wraz z innymi innowacyjnymi urządzeniami, w tym:

 

  • Bespoke Jet™, bezprzewodowym odkurzaczem klasy premium, dostępnym w różnych wersjach kolorystycznych, z automatycznym systemem odkurzania i ładowania akumulatora.
  • Jet Bot™ AI+, zaawansowanym odkurzaczem, który identyfikuje obiekty i dostosowuje się do różnych powierzchni w celu zoptymalizowania czyszczenia. Użytkownicy mogą monitorować swoje domy za pomocą strumienia wideo na żywo, podczas gdy bezdotykowa, higieniczna stacja Clean Station umożliwia automatycznie opróżnianie pojemnika, jednocześnie wychwytując brud i mikropył dzięki wielowarstwowemu systemowi filtracji.

 

 

Druga edycja Life Unstoppable łączy opowiadanie historii i rozrywkę, oferując interaktywne cyfrowe doświadczenia. Stanowią one mieszankę technik hollywoodzkich i cyfrowych, które pozwalają umieścić uczestników w samym sercu narracji. Dodatkowe elementy interaktywne umożliwiają gościom angażowanie się w film w czasie rzeczywistym, zapewniając wyjątkowe, przełamujące rutynę wrażenia oparte na kreatywnym wykorzystaniu technologii.

 

Wydarzenie można obejrzeć na stronie: https://www.samsung-life-unstoppable21.com/K01BMOcTS1M/LfGVimwMg6D6TsLULNc.html

 

Dostępność produktów może się różnić w zależności od regionu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych Biuro prasowe
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
IT i technologie Oto Fresh ’n Rebel Clam Core - słuchawki mobilne, oferujące 45 godzin słuchania
2024-04-23 | 10:37

Oto Fresh ’n Rebel Clam Core - słuchawki mobilne, oferujące 45 godzin słuchania

W asortymencie holenderskiej marki pojawiły się kolejne bezprzewodowe słuchawki nauszne z serii Clam. Model Core cechuje się wbudowanym mikrofonem z redukcją szumów do prowadzenia
IT i technologie Cooler Master ogłasza kolejną edycję prestiżowego - Case Mod World Series
2024-04-23 | 01:00

Cooler Master ogłasza kolejną edycję prestiżowego - Case Mod World Series

„Tworzenie teraźniejszości, przewidywanie przyszłości”, takim sloganem producent chce zachęcić do wzięcia udziału w kolejnej edycji konkursu. Modderzy z całego świata będą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.