Liferay DXP 7.3 - nowa platforma, zaawansowane rozwiązania
Liferay tworzy oprogramowanie, które pomaga firmom w zarządzaniu stronami internetowymi
w wersji stacjonarnej oraz mobilnej. Nowa platforma DXP 7.3. umożliwia digitalizację operacji biznesowych z wykorzystaniem nowych, zaawansowanych funkcji, przy mniejszych nakładach czasu.
Rozwój gospodarki cyfrowej wymaga od firm wdrożenia narzędzi, które sprostają wymaganiom komunikacji online z pracownikami, kontrahentami i klientami. Nowe platformy internetowe powinny
w elastyczny sposób dopasować się do istniejących systemów informatycznych oraz integrować wszystkie kanały cyfrowe firmy, aby zapewnić im spójność i efektywność działania.
Wprowadzone właśnie na rynek oprogramowanie typu open source Liferay DXP 7.3, ułatwia
i przyspiesza pracę programistom, a osobom, które będą z niej korzystały, zapewnia intuicyjne narzędzia do łatwej obsługi treści.
Nowe oprogramowanie dostarcza zaawansowane informacje o liczbie odwiedzających platformę, wyświetleniach i ruchu w wyszukiwarkach. Ponadto, dzięki zaawansowanym funkcjom interfejsu GUI, DXP 7.3 ułatwia zachowanie spójności graficznej na wszystkich stronach, tworząc wzorce m. in. nagłówków, stopki firmowej, czy logo. Strony wzorcowe można przygotować za pomocą widżetów typu „przeciągnij i upuść”. Zmiany są automatycznie wprowadzane na wszystkich stronach. W każdej chwili można je także cofnąć.
Na tym nie kończą się korzyści oprogramowania Liferaya. Nowa wersja API Explorer umożliwia administratorom łatwe monitorowanie dostępnych interfejsów oraz uruchamianie zapytań w celu testowania aplikacji podczas programowania wszystkich dostępnych aplikacji REST. API Explorer
z GraphQL pozwala także na testowanie zapytań przed umieszczeniem ich w aplikacji.
Liferay DXP 7.3 spełnia także wymogi dotyczące bezpieczeństwa. Administratorzy witryn mogą aktywować uwierzytelnianie wieloskładnikowe oraz tworzyć dodatkowe niestandardowe czynniki uwierzytelniania za pomocą udostępnionego interfejsu API.
- Nasze oprogramowanie skierowane jest do wielu różnych przedsiębiorstw, m. in. z branży produkcyjnej, finansowej oraz publicznej. W dobie szybkiego rozwoju gospodarki 4.0. pomagamy przyspieszyć tworzenie treści oraz poprawić zarządzanie doświadczeniami cyfrowymi (customer experience). Platforma DXP 7.3 jest odpowiedzią na coraz większe potrzeby naszych klientów dotyczące utrzymania konkurencyjności na coraz trudniejszym rynku – powiedział Ed Chung, wiceprezes ds. Globalnego Zarządzania Produktami w Liferay.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.