Liferay DXP 7.3 - nowa platforma, zaawansowane rozwiązania
Liferay tworzy oprogramowanie, które pomaga firmom w zarządzaniu stronami internetowymi
w wersji stacjonarnej oraz mobilnej. Nowa platforma DXP 7.3. umożliwia digitalizację operacji biznesowych z wykorzystaniem nowych, zaawansowanych funkcji, przy mniejszych nakładach czasu.
Rozwój gospodarki cyfrowej wymaga od firm wdrożenia narzędzi, które sprostają wymaganiom komunikacji online z pracownikami, kontrahentami i klientami. Nowe platformy internetowe powinny
w elastyczny sposób dopasować się do istniejących systemów informatycznych oraz integrować wszystkie kanały cyfrowe firmy, aby zapewnić im spójność i efektywność działania.
Wprowadzone właśnie na rynek oprogramowanie typu open source Liferay DXP 7.3, ułatwia
i przyspiesza pracę programistom, a osobom, które będą z niej korzystały, zapewnia intuicyjne narzędzia do łatwej obsługi treści.
Nowe oprogramowanie dostarcza zaawansowane informacje o liczbie odwiedzających platformę, wyświetleniach i ruchu w wyszukiwarkach. Ponadto, dzięki zaawansowanym funkcjom interfejsu GUI, DXP 7.3 ułatwia zachowanie spójności graficznej na wszystkich stronach, tworząc wzorce m. in. nagłówków, stopki firmowej, czy logo. Strony wzorcowe można przygotować za pomocą widżetów typu „przeciągnij i upuść”. Zmiany są automatycznie wprowadzane na wszystkich stronach. W każdej chwili można je także cofnąć.
Na tym nie kończą się korzyści oprogramowania Liferaya. Nowa wersja API Explorer umożliwia administratorom łatwe monitorowanie dostępnych interfejsów oraz uruchamianie zapytań w celu testowania aplikacji podczas programowania wszystkich dostępnych aplikacji REST. API Explorer
z GraphQL pozwala także na testowanie zapytań przed umieszczeniem ich w aplikacji.
Liferay DXP 7.3 spełnia także wymogi dotyczące bezpieczeństwa. Administratorzy witryn mogą aktywować uwierzytelnianie wieloskładnikowe oraz tworzyć dodatkowe niestandardowe czynniki uwierzytelniania za pomocą udostępnionego interfejsu API.
- Nasze oprogramowanie skierowane jest do wielu różnych przedsiębiorstw, m. in. z branży produkcyjnej, finansowej oraz publicznej. W dobie szybkiego rozwoju gospodarki 4.0. pomagamy przyspieszyć tworzenie treści oraz poprawić zarządzanie doświadczeniami cyfrowymi (customer experience). Platforma DXP 7.3 jest odpowiedzią na coraz większe potrzeby naszych klientów dotyczące utrzymania konkurencyjności na coraz trudniejszym rynku – powiedział Ed Chung, wiceprezes ds. Globalnego Zarządzania Produktami w Liferay.

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.