LIGHTROOM ZACHWYCA PUBLICZNOŚĆ NOWĄ INSTALACJĄ NAPĘDZANĄ PROJEKTORAMI PANASONIC
Lightroom korzysta z projektorów Panasonic RQ22K o mocy 20,000 lumenów, aby kreować zapierające dech w piersiach obrazy w jakości 4K.
Lightroom, nowa przestrzeń w Londynie dedykowana artystycznym pokazom immersyjnym, wybrała technologię Panasonic, aby wystawiać prace światowej klasy artystów i pionierów innowacji. Do tego celu wykorzystano 28 zaawansowanych technologicznie projektorów Panasonic 3-Chip DLP™, które zapewniają zachwycające wizualizacje. Dzięki temu, historie nabierają życia w zanurzających widzów doświadczeniach, które pobudzają i inspirują każdego, kto odwiedza te ekspozycje.
Od 6 grudnia ubiegłego roku do kwietnia 2024, odwiedzający mieli niepowtarzalną okazję zanurzyć się w „Spacerowiczach Księżycowych” – fascynującej wystawie immersyjnej, która odkrywała tajemnice załogowych misji kosmicznych programu Apollo z lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych, często określanych mianem koronnego osiągnięcia ludzkości. Technologia projektorów Panasonic przywróciła do życia zremasterowane obrazy misji Apollo, a także wywiady z astronautami zaangażowanymi w nowy program księżycowy, Artemis. Całość została ubrana w mistrzowską narrację Toma Hanksa, co sprawiło, że historia nabrała wyjątkowego, osobistego wymiaru.
Richard Slaney, CEO Lightroom i producent przedstawienia "Spacerowiczów Księżycowych", tłumaczy: Zadaniem Lightroom jest kreowanie nowatorskich doświadczeń z udziałem najbardziej wpływowych twórczych umysłów na świecie, wykorzystując awangardową technologię do snucia opowieści dostępnych dla każdego. Tom Hanks to ikona, posiadająca niezrównane doświadczenie w wielkich kinowych opowieściach, a także prawdziwą pasję i ekspertyzę dotyczącą historii eksploracji kosmosu. Dzięki współpracy z przodującym międzynarodowym zespołem kreatywnym, stanowi on idealną postać, by na nowo przybliżyć misje Apollo i Artemis w sposób do tej pory niespotykany oraz na uwolnienie jeszcze większego potencjału Lightroom.
Opowiadanie historii w jakości 4K
Aby przybliżyć dynamikę i barwy obrazów z misji Apollo, Lightroom zdecydowało się na wykorzystanie czternastu projektorów Panasonic PT-RQ22K 3-Chip DLP™. Te zaawansowane, rozmieszczone na ścianach urządzenia, dzięki technologii pomnażania pikseli, stworzyły niesamowitą wizualizację w rozdzielczości przekraczającej 4K, świecąc jasnością 20,000 lumenów.
Niebanalne efekty immersyjne, uzyskane z nawet najbardziej wymagających kątów bez tworzenia cieni, to zasługa funkcji pełnego przesunięcia obiektywu w projektorach RQ22K. Pozwala to na ich montaż w dowolnej orientacji, co jest wspomagane przez ultrakrótkoogniskowe obiektywy (UST) Panasonic w wielu z tych urządzeń. Dodatkowo, Lightroom wykorzystał również czternaście projektorów Panasonic PT-RZ12K 3-Chip DLP™, które rozświetlały podłogę 12,000 lumenów, zapewniając kompleksowe wrażenie, które zaprasza odwiedzających do spaceru po powierzchni księżyca.
Przed „Spacerowiczami Księżycowymi”, wystawa Davida Hockney’a „Większe i Bliższe (nie mniejsze i dalej)” przyciągała tłumy i zbierała pochwały krytyków. Jako pierwsza z serii oryginalnych wystaw w Lightroom, uchwyciła wizualną genialność sześciu dekad pracy Hockney’a, jego myśli i procesów twórczych.
Niezawodność jako podstawa
Przy wystawach odbywających się nieprzerwanie przez ponad cztery miesiące, siedem dni w tygodniu, potrzebny jest praktycznie bezobsługowy sprzęt. Taki też jest projektor RQ22K, który wyróżnia się bezfiltrową budową oraz hermetycznie odpornym na pył zamkniętym systemem optycznym. Te cechy zagwarantowały nieustanną projekcję przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu dzięki możliwości pracy do 20,000 godzin bez konieczności przeprowadzania konserwacji.
W celu monitorowania jakości projekcji Lightroom wykorzystał cztery kamery PTZ Panasonic AW-UE150 oraz cztery AW-HE130, połączone z pokojem kontrolnym. Dzięki temu możliwe było ścisłe monitorowanie odtwarzanego wideo, precyzyjna analiza oraz diagnozowanie wszelkich problemów technicznych, co gwarantuje nieprzerwane przebieg wystaw.
Aby uzyskać więcej szczegółów na temat „Spacerowiczów Księżycowych” w Lightroom, odwiedź: https://lightroom.uk

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.