Komunikaty PR

LIGHTROOM ZACHWYCA PUBLICZNOŚĆ NOWĄ INSTALACJĄ NAPĘDZANĄ PROJEKTORAMI PANASONIC

2024-04-11  |  13:20
Biuro prasowe

Lightroom korzysta z projektorów Panasonic RQ22K o mocy 20,000 lumenów, aby kreować zapierające dech w piersiach obrazy w jakości 4K.


Lightroom, nowa przestrzeń w Londynie dedykowana artystycznym pokazom immersyjnym, wybrała technologię Panasonic, aby wystawiać prace światowej klasy artystów i pionierów innowacji. Do tego celu wykorzystano 28 zaawansowanych technologicznie projektorów Panasonic 3-Chip DLP™, które zapewniają zachwycające wizualizacje. Dzięki temu, historie nabierają życia w zanurzających widzów doświadczeniach, które pobudzają i inspirują każdego, kto odwiedza te ekspozycje.

Od 6 grudnia ubiegłego roku do kwietnia 2024, odwiedzający mieli niepowtarzalną okazję zanurzyć się w „Spacerowiczach Księżycowych” – fascynującej wystawie immersyjnej, która odkrywała tajemnice załogowych misji kosmicznych programu Apollo z lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych, często określanych mianem koronnego osiągnięcia ludzkości. Technologia projektorów Panasonic przywróciła do życia zremasterowane obrazy misji Apollo, a także wywiady z astronautami zaangażowanymi w nowy program księżycowy, Artemis. Całość została ubrana w mistrzowską narrację Toma Hanksa, co sprawiło, że historia nabrała wyjątkowego, osobistego wymiaru.

Richard Slaney, CEO Lightroom i producent przedstawienia "Spacerowiczów Księżycowych", tłumaczy: Zadaniem Lightroom jest kreowanie nowatorskich doświadczeń z udziałem najbardziej wpływowych twórczych umysłów na świecie, wykorzystując awangardową technologię do snucia opowieści dostępnych dla każdego. Tom Hanks to ikona, posiadająca niezrównane doświadczenie w wielkich kinowych opowieściach, a także prawdziwą pasję i ekspertyzę dotyczącą historii eksploracji kosmosu. Dzięki współpracy z przodującym międzynarodowym zespołem kreatywnym, stanowi on idealną postać, by na nowo przybliżyć misje Apollo i Artemis w sposób do tej pory niespotykany oraz na uwolnienie jeszcze większego potencjału Lightroom.

 

Opowiadanie historii w jakości 4K

Aby przybliżyć dynamikę i barwy obrazów z misji Apollo, Lightroom zdecydowało się na wykorzystanie czternastu projektorów Panasonic PT-RQ22K 3-Chip DLP™. Te zaawansowane, rozmieszczone na ścianach urządzenia, dzięki technologii pomnażania pikseli, stworzyły niesamowitą wizualizację w rozdzielczości przekraczającej 4K, świecąc jasnością 20,000 lumenów. 

Niebanalne efekty immersyjne, uzyskane z nawet najbardziej wymagających kątów bez tworzenia cieni, to zasługa funkcji pełnego przesunięcia obiektywu w projektorach RQ22K. Pozwala to na ich montaż w dowolnej orientacji, co jest wspomagane przez ultrakrótkoogniskowe obiektywy (UST) Panasonic w wielu z tych urządzeń. Dodatkowo, Lightroom wykorzystał również czternaście projektorów Panasonic PT-RZ12K 3-Chip DLP™, które rozświetlały podłogę 12,000 lumenów, zapewniając kompleksowe wrażenie, które zaprasza odwiedzających do spaceru po powierzchni księżyca.

Przed „Spacerowiczami Księżycowymi”, wystawa Davida Hockney’a „Większe i Bliższe (nie mniejsze i dalej)” przyciągała tłumy i zbierała pochwały krytyków. Jako pierwsza z serii oryginalnych wystaw w Lightroom, uchwyciła wizualną genialność sześciu dekad pracy Hockney’a, jego myśli i procesów twórczych.

 

Niezawodność jako podstawa

Przy wystawach odbywających się nieprzerwanie przez ponad cztery miesiące, siedem dni w tygodniu, potrzebny jest praktycznie bezobsługowy sprzęt. Taki też jest projektor RQ22K, który wyróżnia się bezfiltrową budową oraz hermetycznie odpornym na pył zamkniętym systemem optycznym. Te cechy zagwarantowały nieustanną projekcję przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu dzięki możliwości pracy do 20,000 godzin bez konieczności przeprowadzania konserwacji. 

W celu monitorowania jakości projekcji Lightroom wykorzystał cztery kamery PTZ Panasonic AW-UE150 oraz cztery AW-HE130, połączone z pokojem kontrolnym. Dzięki temu możliwe było ścisłe monitorowanie odtwarzanego wideo, precyzyjna analiza oraz diagnozowanie wszelkich problemów technicznych, co gwarantuje nieprzerwane przebieg wystaw.

Aby uzyskać więcej szczegółów na temat „Spacerowiczów Księżycowych” w Lightroom, odwiedź: https://lightroom.uk

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.