Komunikaty PR

Lime oferuje darmowe przejazdy na wybory do Parlamentu Europejskiego

2024-06-04  |  11:45
Biuro prasowe

Lime, największa na świecie firma oferująca współdzielone pojazdy elektryczne, ogłosiła europejską kampanię „Wybieram Lime”, przed nadchodzącymi wyborami do Parlamentu Europejskiego (6-9 czerwca). W ramach akcji promocyjnej Lime zaoferuje użytkownikom z Polski dwa bezpłatne, 15-minutowe przejazdy w dniu 09.06.2024 r. po wpisaniu w aplikację kodu „EUROPE2024”.

Lime od kilku lat zachęca obywateli państw, w których firma oferuje swoją usługę, do spełnienia obywatelskiego obowiązku i udziału w wyborach. Lime chce ułatwić swojej społeczności użytkowników dotarcie do lokali wyborczych poprzez uruchomienie kampanii „Wybieram Lime”. W Polsce promocja na wybory będzie przeprowadzana po raz drugi.

„Zdecydowaliśmy się powtórzyć akcję ‘Wybieram Lime’, ponieważ widzieliśmy jak dużym zainteresowaniem cieszyły się nasze kody na darmowe przejazdy, które oferowaliśmy na wybory samorządowe. Kolejna edycja kampanii ma szczególne znaczenie, ponieważ jest przeznaczona nie tylko dla użytkowników Lime z Polski, ale wszystkich obywateli Unii Europejskiej, w krajach, w których oferujemy naszą usługę. Użytkownicy Lime będą mogli z łatwością dotrzeć do lokali wyborczych i oddać głos na swoich kandydatów do Parlamentu Europejskiego” – komentuje Damian Kupczak, Senior Operations Manager, Lime Polska. 

Lime przeprowadzi także kampanię informacyjną za pomocą powiadomień w aplikacji, tak aby przypomnieć użytkownikom o zbliżających się wyborach do Parlamentu Europejskiego i uświadomić im, że ich głos jest naprawdę ważny dla przyszłości Unii Europejskiej. Firma zaplanowała także akcję w mediach społecznościowych skierowaną do najmłodszego elektoratu – osób, które po raz pierwszy będą oddawać swój głos w nadchodzących wyborach, aby zachęcić ich do korzystania z pełni praw obywatelskich. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.