Lime oferuje darmowe przejazdy na wybory do Parlamentu Europejskiego
Lime, największa na świecie firma oferująca współdzielone pojazdy elektryczne, ogłosiła europejską kampanię „Wybieram Lime”, przed nadchodzącymi wyborami do Parlamentu Europejskiego (6-9 czerwca). W ramach akcji promocyjnej Lime zaoferuje użytkownikom z Polski dwa bezpłatne, 15-minutowe przejazdy w dniu 09.06.2024 r. po wpisaniu w aplikację kodu „EUROPE2024”.
Lime od kilku lat zachęca obywateli państw, w których firma oferuje swoją usługę, do spełnienia obywatelskiego obowiązku i udziału w wyborach. Lime chce ułatwić swojej społeczności użytkowników dotarcie do lokali wyborczych poprzez uruchomienie kampanii „Wybieram Lime”. W Polsce promocja na wybory będzie przeprowadzana po raz drugi.
„Zdecydowaliśmy się powtórzyć akcję ‘Wybieram Lime’, ponieważ widzieliśmy jak dużym zainteresowaniem cieszyły się nasze kody na darmowe przejazdy, które oferowaliśmy na wybory samorządowe. Kolejna edycja kampanii ma szczególne znaczenie, ponieważ jest przeznaczona nie tylko dla użytkowników Lime z Polski, ale wszystkich obywateli Unii Europejskiej, w krajach, w których oferujemy naszą usługę. Użytkownicy Lime będą mogli z łatwością dotrzeć do lokali wyborczych i oddać głos na swoich kandydatów do Parlamentu Europejskiego” – komentuje Damian Kupczak, Senior Operations Manager, Lime Polska.
Lime przeprowadzi także kampanię informacyjną za pomocą powiadomień w aplikacji, tak aby przypomnieć użytkownikom o zbliżających się wyborach do Parlamentu Europejskiego i uświadomić im, że ich głos jest naprawdę ważny dla przyszłości Unii Europejskiej. Firma zaplanowała także akcję w mediach społecznościowych skierowaną do najmłodszego elektoratu – osób, które po raz pierwszy będą oddawać swój głos w nadchodzących wyborach, aby zachęcić ich do korzystania z pełni praw obywatelskich.
Dreame comes true – doskonały rok marki
Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.