Lime oferuje darmowe przejazdy na wybory do Parlamentu Europejskiego
Lime, największa na świecie firma oferująca współdzielone pojazdy elektryczne, ogłosiła europejską kampanię „Wybieram Lime”, przed nadchodzącymi wyborami do Parlamentu Europejskiego (6-9 czerwca). W ramach akcji promocyjnej Lime zaoferuje użytkownikom z Polski dwa bezpłatne, 15-minutowe przejazdy w dniu 09.06.2024 r. po wpisaniu w aplikację kodu „EUROPE2024”.
Lime od kilku lat zachęca obywateli państw, w których firma oferuje swoją usługę, do spełnienia obywatelskiego obowiązku i udziału w wyborach. Lime chce ułatwić swojej społeczności użytkowników dotarcie do lokali wyborczych poprzez uruchomienie kampanii „Wybieram Lime”. W Polsce promocja na wybory będzie przeprowadzana po raz drugi.
„Zdecydowaliśmy się powtórzyć akcję ‘Wybieram Lime’, ponieważ widzieliśmy jak dużym zainteresowaniem cieszyły się nasze kody na darmowe przejazdy, które oferowaliśmy na wybory samorządowe. Kolejna edycja kampanii ma szczególne znaczenie, ponieważ jest przeznaczona nie tylko dla użytkowników Lime z Polski, ale wszystkich obywateli Unii Europejskiej, w krajach, w których oferujemy naszą usługę. Użytkownicy Lime będą mogli z łatwością dotrzeć do lokali wyborczych i oddać głos na swoich kandydatów do Parlamentu Europejskiego” – komentuje Damian Kupczak, Senior Operations Manager, Lime Polska.
Lime przeprowadzi także kampanię informacyjną za pomocą powiadomień w aplikacji, tak aby przypomnieć użytkownikom o zbliżających się wyborach do Parlamentu Europejskiego i uświadomić im, że ich głos jest naprawdę ważny dla przyszłości Unii Europejskiej. Firma zaplanowała także akcję w mediach społecznościowych skierowaną do najmłodszego elektoratu – osób, które po raz pierwszy będą oddawać swój głos w nadchodzących wyborach, aby zachęcić ich do korzystania z pełni praw obywatelskich.
![TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_739543236,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż
![Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie](/files/_uploaded/glownekonf_181333958,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
![Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce](/files/_uploaded/glownekonf_1072775832,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.