Komunikaty PR

Lime ze specjalną ofertą z okazji Europejskiego Tygodnia Mobilności

2024-09-12  |  10:10
Biuro prasowe

Lime poinformował, że z okazji Europejskiego Tygodnia Mobilności, uruchomi po raz pierwszy w Polsce projekt „Selfie w kasku”. Ponadto firma przygotowała specjalną promocję dla swoich użytkowników.

Europejski Tydzień Mobilności to doskonała okazja do promowania zrównoważonego transportu oraz edukowania użytkowników. Z tego powodu Lime postanowił właśnie wtedy zachęcić swoich użytkowników do udziału w inicjatywnie promującej zasady bezpieczeństwa – „Selfie w kasku”.

„Bezpieczeństwo naszych użytkowników oraz pieszych i innych uczestników ruchu drogowego to dla nas absolutny priorytet, dlatego angażujemy się w wiele akcji o charakterze edukacyjnym. Tym razem wraz z rozpoczęciem Europejskiego Tygodnia Mobilności uruchomimy własną inicjatywę, aby zachęcić wszystkie osoby korzystające z hulajnóg elektrycznych do noszenia kasków”- komentuje Damian Kupczak, Senior Operations Manager, Lime Polska.

Projekt „Selfie w kasku” zyskał już popularność wśród użytkowników z innych krajów, dlatego teraz przyszedł czas na zachęcenie społeczności Lime z Polski do udziału w tej inicjatywie. Zdjęcia w kaskach będzie można robić od poniedziałku 16 września przez cały miesiąc. Osoby, które prześlą swoje selfie w aplikacji, otrzymają rabat na przejazdy Lime o wartości 15%, który będzie ważny do 15.10.2024 r.

Ponadto Lime uruchomi kod rabatowy „ZIELONAJAZDA”. Każdy użytkownik, który wybierze e-hulajnogi firmy podczas Europejskiego Tygodnia Mobilności (16-22.09) i wpisze kod w aplikacji, otrzyma dwa darmowe przejazdy do 15 min.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.