Komunikaty PR

Lime ze specjalną ofertą z okazji Europejskiego Tygodnia Mobilności

2024-09-12  |  10:10
Biuro prasowe

Lime poinformował, że z okazji Europejskiego Tygodnia Mobilności, uruchomi po raz pierwszy w Polsce projekt „Selfie w kasku”. Ponadto firma przygotowała specjalną promocję dla swoich użytkowników.

Europejski Tydzień Mobilności to doskonała okazja do promowania zrównoważonego transportu oraz edukowania użytkowników. Z tego powodu Lime postanowił właśnie wtedy zachęcić swoich użytkowników do udziału w inicjatywnie promującej zasady bezpieczeństwa – „Selfie w kasku”.

„Bezpieczeństwo naszych użytkowników oraz pieszych i innych uczestników ruchu drogowego to dla nas absolutny priorytet, dlatego angażujemy się w wiele akcji o charakterze edukacyjnym. Tym razem wraz z rozpoczęciem Europejskiego Tygodnia Mobilności uruchomimy własną inicjatywę, aby zachęcić wszystkie osoby korzystające z hulajnóg elektrycznych do noszenia kasków”- komentuje Damian Kupczak, Senior Operations Manager, Lime Polska.

Projekt „Selfie w kasku” zyskał już popularność wśród użytkowników z innych krajów, dlatego teraz przyszedł czas na zachęcenie społeczności Lime z Polski do udziału w tej inicjatywie. Zdjęcia w kaskach będzie można robić od poniedziałku 16 września przez cały miesiąc. Osoby, które prześlą swoje selfie w aplikacji, otrzymają rabat na przejazdy Lime o wartości 15%, który będzie ważny do 15.10.2024 r.

Ponadto Lime uruchomi kod rabatowy „ZIELONAJAZDA”. Każdy użytkownik, który wybierze e-hulajnogi firmy podczas Europejskiego Tygodnia Mobilności (16-22.09) i wpisze kod w aplikacji, otrzyma dwa darmowe przejazdy do 15 min.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki Biuro prasowe
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną
IT i technologie A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
2024-12-16 | 16:00

A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?

Zima. Szarość za oknem. Światła miasta gasną wcześniej, a smutne odcienie powtarzalnej codzienności wdzierają się do wyobraźni. W tej monotonii zaczynacie poszukiwać czegoś więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.

Konsument

Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową

Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.

Media

Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące

Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.