Komunikaty PR

Linia opraw Tiara 2 LED od Lena Lighting z klasą energetyczną A

2024-06-11  |  01:00
Biuro prasowe

Oprawy uliczne Tiara 2 LED wyróżniają się od teraz nową, najwyższą klasą energetyczną A. Inżynierzy marki wprowadzili do oferty znanych i cenionych opraw infrastrukturalnych zupełnie nowe indeksy, zwiększające poziom wartości strumienia świetlnego, przy zachowaniu minimalnego poboru energii elektrycznej.

Linia Tiara 2 LED przechodzi rewolucyjne zmiany. W ofercie polskiego producenta znajdują się teraz  indeksy o najwyższej skuteczności świetlnej nawet do 193 lm/W, które zapewnią jeszcze lepsze doświetlenie każdego, nawet trudno dostępnego obszaru. Dzięki zwiększonej wartości strumienia świetlnego przy tej samej wartości mocy oraz odpowiednio skalibrowanym rozsyłom, oprawy będą wydajniejsze, równocześnie nie pobierając większych ilości energii elektrycznej niż dotychczas. Zmiana ta zapewnia ulepszonym oprawom miejsce w najwyższej klasie energetycznej A.

- W Lena Lighting bezustannie pracujemy nad rozwojem naszych produktów. Ostatnie miesiące poświęciliśmy między innymi na wprowadzanie i testowanie innowacyjnych rozwiązań w obrębie linii Tiara 2 LED. Podejmowane działania i wykorzystane technologie doprowadziły nas do punktu, w którym jedne z najchętniej wybieranych opraw z naszego portfolio stały się jeszcze wydajniejsze. Wdrożenie nowych wersji, których zadaniem jest zwiększenie wartości strumienia świetlnego, nie przekłada się na wyższy poziom poboru energii elektrycznej. Możemy więc z całą pewnością potwierdzić, że na rynek trafiły jeszcze bardziej wysoce energooszczędne oprawy o nowych, znakomitych parametrach. – mówi Michał Macewicz, Dyrektor Sprzedaży ds. opraw ulicznych i drogowych.

Oprawy Tiara LED mogą osiągnąć imponującą wartość strumienia świetlnego. W przypadku wariantu L będzie to nawet do 193 lumenów na wat zużytej energii. W przeliczeniu, dla wybranego indeksu TIARA LED L PRO DALI dostępnego w naszej standardowej ofercie, zaledwie 35 watów dostarczy strumień świetlny wynoszący imponujące  6755 lumenów! Podniesienie parametrów nie odnosi się oczywiście tylko do niektórych wybranych indeksów, ale dotyczy całej linii opraw, w której średnio udało się podnieść skuteczność o imponujące 16%. A to dopiero początek!

Dodatkowo oprawy Tiara 2 LED są kompatybilne z systemem zarządzania oświetleniem CLUE oraz zostały wyposażone w interfejs DALI, które dostosowują natężenie oraz barwę światła do panujących warunków. Pozwala to na generowanie dodatkowych, ogromnych oszczędności energii elektrycznej i znaczne zmniejszenie  emisji dwutlenku węgla.  Linia Tiara 2 LED wpisuje się w dążenia polskiego producenta do aktywnego wspierania idei zrównoważonego rozwoju. 

Nowe wersje Tiara 2 LED podobnie jak cała  linia mogą być wykorzystywane w trudnych warunkach atmosferycznych – charakteryzują się szczelnością IP66, uderzenioodpornością IK09 oraz posiadają certyfikat C5+ potwierdzający odporność na procesy korozji, na które narażone są oprawy pracujące na terenach o wysokim zasoleniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Dahua poszerza swoje portfolio o monitory z serii P301A Biuro prasowe
2024-06-24 | 14:00

Dahua poszerza swoje portfolio o monitory z serii P301A

Dahua Technology jest szeroko znana jako producent rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa, nadzoru wideo i przetwarzania obrazu. Marka rozwija nowe kategorie produktów i obecnie w jej
IT i technologie INNO3D podsumowuje targi Computex 2024. Pokaz nowych produktów i wpływ na rozwój
2024-06-21 | 10:00

INNO3D podsumowuje targi Computex 2024. Pokaz nowych produktów i wpływ na rozwój

Jesteśmy już po targach Computex 2024, które odbyły się w Tajpej w dniach 4 - 7 czerwca. INNO3D, producent m.in. niereferencyjnych kart graficznych GeForce, może uznać ich przebieg za
IT i technologie Innowacyjna kampania sieci sklepów KOMFORT
2024-06-18 | 16:00

Innowacyjna kampania sieci sklepów KOMFORT

W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza na świecie kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Polacy wśród narodów najczęściej odwiedzających Czechy. Południowy sąsiad chce przyciągnąć więcej polskich turystów, nie tylko do Pragi

Prawie połowa polskich turystów podróżujących do Czech obiera za cel stolicę tego kraju. Chociaż w ostatnich latach chętniej podróżujemy do innych regionów naszego południowego sąsiada, wciąż wiele miejsc i atrakcji pozostaje nieodkrytych przez Polaków. Czesi chcą to zmienić i ruszają z dwiema kampaniami promocyjnymi skierowanymi do polskich turystów, które mają pokazać nieco inne Czechy, niż do tej pory znaliśmy. Potencjał jest, bo Polacy już dziś stanowią trzecią najliczniejszą grupę gości zagranicznych na czeskim rynku.

Konsument

Naukowcy stworzyli zdrowszą odmianę czekolady. Wykorzystali do tego wyrzucane dotąd części owocu kakaowca

W ostatnich miesiącach o czekoladzie mówiło się przede wszystkim w kontekście rosnących w zawrotnym tempie cen kakao. Teraz głośno jest również o zupełnie nowym podejściu do produkcji tego słodkiego przysmaku. W czekoladzie 2.0, nad którą pracują naukowcy, maksymalnie wykorzystywane są składniki owocu kakaowca, m.in. soku z miąższu i części łupiny. Nowy produkt ma więcej wartości odżywczych, a cykl jego produkcji jest mniej inwazyjny dla środowiska, przy czym smak ma pozostać bez większych zmian. Nowość ma szansę trafić na sklepowe półki już za dwa–trzy lata.