Komunikaty PR

„Make it real”: realme ogłasza nowy slogan i prezentuje smartfony z serii 12 Pro

2024-01-11  |  14:15
Biuro prasowe

Sky Li, założyciel i CEO realme, ogłosił rozpoczęcie roku rebrandingu dla marki. Wydarzenie „Hey Flagship, Meet Periscope” w Las Vegas było platformą do poinformowania o przełomowych inicjatywach w 2024 roku związanych z ewolucją firmy. Kierując się wszechstronnym zrozumieniem aspiracji młodych użytkowników, marka zobowiązała się redefiniowania krajobrazu technologicznego. realme będzie oferować najnowsze technologie przewyższające konwencjonalne oczekiwania, a nowa strategia przenosi nacisk poza wydajność i design, skupiając się szerzej na całokształcie marki oraz na doświadczeniach związanych z produktem.

Stały wzrost w dłuższej perspektywie czasowej stanie się głównym napędem działań realme, przenosząc się poza koncentrację na wolumen sprzedaży i priorytetowo traktować takie aspekty jak: doświadczenie i reputacja marki, ochrona użytkowników, zrównoważony rozwój i lojalność użytkowników.

Od 2022 roku, kiedy realme ogłosiło wejście w drugą fazę wzrostu, firma konsekwentnie realizuje strategię „Simply Better”, utrwalając swoją pozycję na rynku i osiągając w 2023 roku dostarczenie 200 milionów urządzeń na całym w świecie.

Marka technologiczna, która rozumie młodych konsumentów

realme narodziło się i szybko zyskało uznanie na konkurencyjnym rynku smartfonów dzięki zróżnicowanej strategii rozwoju, która miała na celu dostarczenie technologii i designu najwyższej jakości użytkownikom z całego świata. W ciągu ostatnich pięciu lat marka zdobyła głęboką wiedzę na temat młodych konsumentów.

Według danych ośrodka Canalys światowy rynek smartfonów powinien odzyskać siłę w 2024 roku, osiągając liczbę 1,17 miliarda sprzedanych jednostek. W tej perspektywie realme zwiększy inwestycje w badania i rozwój, kontynuując innowacje technologiczne oparte na trzech kluczowych filarach: wydajność, obraz i wzornictwo. W ciągu najbliższych pięciu lat firma planuje dotrzeć do ponad 100 rynków, ze szczególnym naciskiem na 15 wybranych krajów.

- Nasze pozycjonowanie to nie tyle nowy kierunek, ile świeże otwarcie. Ta strategia będzie kierować naszymi inwestycjami i rozwojem długoterminowym, umożliwiając nam nawiązywanie kontaktu z większą liczbą użytkowników, na większej liczbie rynków i regionów świata - powiedział Ski Li, CEO realme.

Od „skoncentrowania na możliwościach” do „skupienia na marce”

realme zawsze stawiało potrzeby użytkownika w centrum swoich działań, aby utrzymać swoją konkurencyjność na rynku w trzech głównych obszarach: produktu, technologii i tożsamości marki. Firma położy większy nacisk na poprawę doświadczenia produktowego w trzech obszarach: wydajności, fotografii i designu. Będzie to możliwe dzięki współpracy z ponad 30 wiodącymi partnerami technologicznymi i zwiększonym inwestycjom w badania oraz rozwój.

realme będzie nadal trzymać się strategii „Simply Better” i „No Leap, No Launch”, kierując rozwój w trzech liniach produktów: seria GT jako Flagowy Smartfon Nowej Generacji, seria Numeryczna jako Nowoczesne Obrazowanie Nowej Generacji, a seria C jako Niezbędna Plus.

realme chce uczynić swoje podejście bardziej reaktywnym i elastycznym - zaczynając od opinii użytkowników. Sky Li ogłosił, że marka będzie w stanie wprowadzać opinie i uwagi konsumentów bezpośrednio w proces rozwoju produktów.

Rebranding marki będzie podążać za nowym sloganem: Make it real. Zachowuje ono ducha poprzedniego hasła „Dare to Leap”, ale skoncentruje się bardziej na młodych użytkownikach, by lepiej zrozumieć i spełnić ich potrzeby oraz oferując namacalną zmianę w ich codziennym życiu.

Pierwszymi produktami, które wyrażają nowy kierunek i strategię są smartfony z serii realme 12 Pro - z przełomowym teleobiektywem peryskopowym. Urządzenia te zostały zaprezentowane wczoraj podczas wydarzenia „Hey Flagship, Meet Periscope” w Las Vegas.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.