Komunikaty PR

„Make it real”: realme ogłasza nowy slogan i prezentuje smartfony z serii 12 Pro

2024-01-11  |  14:15
Biuro prasowe

Sky Li, założyciel i CEO realme, ogłosił rozpoczęcie roku rebrandingu dla marki. Wydarzenie „Hey Flagship, Meet Periscope” w Las Vegas było platformą do poinformowania o przełomowych inicjatywach w 2024 roku związanych z ewolucją firmy. Kierując się wszechstronnym zrozumieniem aspiracji młodych użytkowników, marka zobowiązała się redefiniowania krajobrazu technologicznego. realme będzie oferować najnowsze technologie przewyższające konwencjonalne oczekiwania, a nowa strategia przenosi nacisk poza wydajność i design, skupiając się szerzej na całokształcie marki oraz na doświadczeniach związanych z produktem.

Stały wzrost w dłuższej perspektywie czasowej stanie się głównym napędem działań realme, przenosząc się poza koncentrację na wolumen sprzedaży i priorytetowo traktować takie aspekty jak: doświadczenie i reputacja marki, ochrona użytkowników, zrównoważony rozwój i lojalność użytkowników.

Od 2022 roku, kiedy realme ogłosiło wejście w drugą fazę wzrostu, firma konsekwentnie realizuje strategię „Simply Better”, utrwalając swoją pozycję na rynku i osiągając w 2023 roku dostarczenie 200 milionów urządzeń na całym w świecie.

Marka technologiczna, która rozumie młodych konsumentów

realme narodziło się i szybko zyskało uznanie na konkurencyjnym rynku smartfonów dzięki zróżnicowanej strategii rozwoju, która miała na celu dostarczenie technologii i designu najwyższej jakości użytkownikom z całego świata. W ciągu ostatnich pięciu lat marka zdobyła głęboką wiedzę na temat młodych konsumentów.

Według danych ośrodka Canalys światowy rynek smartfonów powinien odzyskać siłę w 2024 roku, osiągając liczbę 1,17 miliarda sprzedanych jednostek. W tej perspektywie realme zwiększy inwestycje w badania i rozwój, kontynuując innowacje technologiczne oparte na trzech kluczowych filarach: wydajność, obraz i wzornictwo. W ciągu najbliższych pięciu lat firma planuje dotrzeć do ponad 100 rynków, ze szczególnym naciskiem na 15 wybranych krajów.

- Nasze pozycjonowanie to nie tyle nowy kierunek, ile świeże otwarcie. Ta strategia będzie kierować naszymi inwestycjami i rozwojem długoterminowym, umożliwiając nam nawiązywanie kontaktu z większą liczbą użytkowników, na większej liczbie rynków i regionów świata - powiedział Ski Li, CEO realme.

Od „skoncentrowania na możliwościach” do „skupienia na marce”

realme zawsze stawiało potrzeby użytkownika w centrum swoich działań, aby utrzymać swoją konkurencyjność na rynku w trzech głównych obszarach: produktu, technologii i tożsamości marki. Firma położy większy nacisk na poprawę doświadczenia produktowego w trzech obszarach: wydajności, fotografii i designu. Będzie to możliwe dzięki współpracy z ponad 30 wiodącymi partnerami technologicznymi i zwiększonym inwestycjom w badania oraz rozwój.

realme będzie nadal trzymać się strategii „Simply Better” i „No Leap, No Launch”, kierując rozwój w trzech liniach produktów: seria GT jako Flagowy Smartfon Nowej Generacji, seria Numeryczna jako Nowoczesne Obrazowanie Nowej Generacji, a seria C jako Niezbędna Plus.

realme chce uczynić swoje podejście bardziej reaktywnym i elastycznym - zaczynając od opinii użytkowników. Sky Li ogłosił, że marka będzie w stanie wprowadzać opinie i uwagi konsumentów bezpośrednio w proces rozwoju produktów.

Rebranding marki będzie podążać za nowym sloganem: Make it real. Zachowuje ono ducha poprzedniego hasła „Dare to Leap”, ale skoncentruje się bardziej na młodych użytkownikach, by lepiej zrozumieć i spełnić ich potrzeby oraz oferując namacalną zmianę w ich codziennym życiu.

Pierwszymi produktami, które wyrażają nowy kierunek i strategię są smartfony z serii realme 12 Pro - z przełomowym teleobiektywem peryskopowym. Urządzenia te zostały zaprezentowane wczoraj podczas wydarzenia „Hey Flagship, Meet Periscope” w Las Vegas.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cooler Master MasterBox 600 – wszechstronna i przewiewna obudowa PC Biuro prasowe
2024-04-26 | 01:00

Cooler Master MasterBox 600 – wszechstronna i przewiewna obudowa PC

Cooler Master MasterBox 600 to obudowa komputerowa o długości 474 mm, szerokości 230 mm i wysokości 481 mm. Została ona zaprojektowana z myślą o potrzebach zarówno początkujących
IT i technologie Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
IT i technologie Oto Fresh ’n Rebel Clam Core - słuchawki mobilne, oferujące 45 godzin słuchania
2024-04-23 | 10:37

Oto Fresh ’n Rebel Clam Core - słuchawki mobilne, oferujące 45 godzin słuchania

W asortymencie holenderskiej marki pojawiły się kolejne bezprzewodowe słuchawki nauszne z serii Clam. Model Core cechuje się wbudowanym mikrofonem z redukcją szumów do prowadzenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.