Manufaktura Nowej Mobilności – zlot samochodów elektrycznych w centrum Łodzi
W tym tygodniu Łódź przywita ekologię na czterech kółkach… to wszystko za sprawą Kongresu Nowej Mobilności. Manufaktura zaprasza na rynek, gdzie odbędzie się największy zlot samochodów elektrycznych w Polsce. To doskonała okazja, by poznać najnowsze modele „elektryków”, a także dowiedzieć się nieco więcej o szczegółach ich użytkowania. Nieprzekonani do elektromobilności będą mogli porozmawiać z ekspertami o zaletach tego rodzaju transportu.
Manufaktura Nowej Mobilności
Sobota, 30.09, godz. 13:00 – 17:00, rynek Manufaktury
Już w najbliższą sobotę w Manufakturze odbędzie się największy zlot samochodów elektrycznych w Polsce. Kawalkada członków EV Klub Polska ruszy z ulicy Piotrkowskiej prosto na Rynek Włókniarek Łódzkich. Podczas tegorocznej edycji Manufaktury Nowej Mobilności goście obejrzą setki samochodów elektrycznych, nowości rynkowe, elektryczne rajdówki, prelekcje ekspertów i użytkowników pojazdów elektrycznych. Impreza będzie także okazją do dyskusji i debat, poruszających istotne kwestie związane z rozwojem elektromobilności. Podczas wydarzenia każdy z uczestników będzie miał możliwość porozmawiania z użytkownikami samochodów elektrycznych – o kosztach utrzymania, napraw, wydajności i wielu innych.
– Inicjatywy, które podejmujemy skupiają się przede wszystkim na promocji ekologicznych rozwiązań, czego świetnym przykładem może być zainstalowanie na dachu galerii paneli fotowoltaicznych w ramach strategii Manufaktury Dobrej Energii. Czysta energia odgrywa coraz większą rolę i chcemy aktywnie uczestniczyć w promowaniu nowoczesnych rozwiązań. Bardzo nas cieszy, że po raz kolejny organizatorzy Kongresu Nowej Mobilności dostrzegają potencjał Manufaktury i wybierają nas jako partnera ich działań – mówi Sławomir Murawski, dyrektor Manufaktury.
Manufaktura Nowej Mobilności stanowi integralną cześć Kongresu. Wydarzenie jest fundamentem wielowymiarowej strategii rozwoju Manufaktury, opartej na trzech aktualnych trendach: ekologicznej świadomości, promowaniu lokalności oraz dbałości o dobrostan psychiczny i fizyczny.
Imprezą towarzyszącą Manufakturze Nowej Mobilności będzie Ogólnopolski Zlot Rowerów Towarowych, prezentujący elektryczne rozwiązania z Polski, Niemiec i Holandii, w tym także rowery cargo, które cieszą się coraz większą popularnością w europejskich miastach m.in. wśród firm kurierskich.
Kongres Nowej Mobilności potrwa od 26 do 28 września. Szczegółowy harmonogram wydarzeń dostępny na stronie: www.kongresnowejmobilnosci.pl

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.