Masz smartwatch lub słuchawki Huawei? Łącz je ze smartfonami innych marek
Jeśli używasz smartwatcha lub bezprzewodowych słuchawek Huawei, możesz je z łatwością połączyć ze smartfonem dowolnej marki, niezależnie od tego, czy działa on w oparciu o system Android, czy iOS. Huawei wystartował z kampanią edukującą użytkowników o możliwości korzystania ze wszystkich funkcji jego urządzeń wearable, niezależnie z jakim smartfonem zostaną one sparowane.
Smartwatche i słuchawki Huawei można połączyć ze smartfonami dowolnej marki w prosty i szybki sposób dzięki dedykowanym aplikacjom. Aplikacja Huawei Zdrowie służy do parowania smartfona ze smartwatchem lub opaską sportową Huawei i korzystania ze wszystkich funkcjonalności urządzenia, natomiast poprzez aplikację AI Life można sparować smartfon m.in. z bezprzewodowymi słuchawkami i opaską sportową Huawei.
Aplikacje Huawei Zdrowie i AI Life można pobrać na smartfony wszystkich producentów działające w oparciu o system Android, jak i iOS, korzystając z QR kodu umieszczonego na opakowaniu produktów Huawei. Aplikacje można pobrać także ze sklepu Huawei AppGallery, jak również z innych oficjalnych sklepów z aplikacjami. W przypadku sklepu App Store, aktualna wersja aplikacji AI Life będzie dostępna do pobrania po 15 stycznia.
Kampania „Połącz swoje akcesorium Huawei z dowolnym smartfonem”
Jak wynika z badań Ipsos przeprowadzonych na zlecenie Huawei, coraz więcej Polaków sięga po inteligentny sprzęt elektroniczny, aby kontrolować jakość swojego snu czy stan zdrowia. Blisko połowa respondentów przyznaje, że aplikacje i urządzenia elektroniczne są pomocne w walce ze stresem czy w polepszaniu jakości snu.
Kampania podnosząca wiedzę konsumentów o możliwości parowania urządzeń Huawei ze smartfonami innych producentów będzie prowadzona w kanałach społecznościowych marki i poprzez działania PR, z dodatkową promocją na stronie głównej sklepu internetowego huawei.pl.
- Ta kampania odpowiada na trafiające do nas pytania konsumentów. Urządzenia wearable to szybko rosnąca kategoria, wielu Polaków zaufało nam wybierając inteligentne zegarki, słuchawki czy opaski sportowe z naszej oferty, a wielu rozważa właśnie ich zakup. Chcemy, by mieli świadomość, że mogą się cieszyć ich innowacyjnymi funkcjami niezależnie od tego, jakiego smartfona używają – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
Smartwatche i słuchawki Huawei – innowacyjne funkcje i wygoda użytkowania
Najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro umożliwia dokładne mierzenie aktywności fizycznej, monitoruje zdrowie i sen, a także wyposażony jest w funkcję pomiaru saturacji krwi (Sp02), pozwalającą sprawdzać poziom natlenienia krwi. Urządzenie obsługuje ponad 100 trybów treningowych, w tym 17 trybów profesjonalnych i 85 niestandardowych. Po sparowaniu zegarka ze słuchawkami bezprzewodowymi, można słuchać muzyki bez potrzeby noszenia przy sobie telefonu. Watch GT 2 Pro wyróżnia się też dopracowanym designem – odporna na zużycie szafirowa tarcza zegarka płynnie przechodzi w tytanową ramkę, tworząc lekką, ale solidną konstrukcję. Przyjazny dla skóry ceramiczny tył zapewnia wygodne noszenie.
W portfolio Huawei znajduje się też szeroki wybór słuchawek bezprzewodowych. FreeBuds Pro – to pierwsze na świecie bezprzewodowe słuchawki z funkcją inteligentnej dynamicznej redukcji szumów. Technologia ta identyfikuje rodzaj szumów wokół użytkownika, dzięki czemu można słuchać muzyki na przykład podczas pracy w biurze i w tym samym czasie rozmawiać z innymi osobami.
W sprzedaży dostępne się też najnowsze FreeBuds Studio, pierwsze w portfolio marki nauszne słuchawki bezprzewodowe. Wyróżniają się one wygodą noszenia, designem klasy premium oraz krystalicznym dźwiękiem, nawet w trudnych warunkach zewnętrznych.
Dreame comes true – doskonały rok marki
Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.