Komunikaty PR

Mecze na dużym ekranie w warszawskiej Fabryce Norblina!

2022-11-24  |  12:00
Biuro prasowe

W Fabryce Norblina, w pubie pod nazwą „UWAGA PIWO” powstała strefa mundialowa dostępna przez cały miesiąc. Można wspólnie oglądać mecze, kibicować i korzystać z atrakcji przygotowanych przez prowadzących kanał Foot Truck, którzy są organizatorami tego wydarzenia. Na kibiców czekają ciekawi goście, eksperci, piłkarze oraz transmisje wszystkich meczów  wyświetlane na ekranie o przekątnej 135 cali z projektora Sony VPL-XW7000ES oraz na telewizorze BRAVIA XR X90K.

Już w sobotę 26 listopada o 14:00 - Polacy zmierzą się z Arabią Saudyjską, a w środę, 30 listopada o 20:00 z Argentyną. Wszystkie te i inne transmisje można obejrzeć w „UWAGA PIWO” w Fabryce Norblina przy ul. Żelaznej 51/53 w Warszawie. Wstęp na wydarzenia jest bezpłatny.
 

Kibice mogą oglądać mecze na dużym ekranie dzięki wykorzystaniu laserowego projektora Sony VPL-XW7000ES.

Wybór nie jest przypadkowy. Ten projektor jest bardzo dobry do tego typu zastosowań z kilku powodów. Strefy kibica to zwykle przestrzenie, które nie mogą być do końca zaciemnione. Sony VPL-XW7000ES ma najwyższą na rynku jasność w porównaniu do popularnych projektorów z segmentu premium. Jest ona na poziomie 3200 lumenów. To dzięki temu obraz jest dobrze widoczny w niezaciemnionym pomieszczeniu. Druga sprawa to znakomite odwzorowanie barw wynikające z zastosowania technologii SXRD, dzięki której nie ma widocznych odstępów między pikselami i obraz jest niezwykle rzeczywisty.informuje Artur Gil, kierownik warszawskiego salonu HCX Home Cinema eXperts Warto też dodać, że ten projektor oferuje technologię upłynniania obrazu, czyli dokłada dodatkowe klatki w dynamicznych scenach, a takich w piłce nożnej nie brakuje. Unikamy w ten sposób tzw. klatkowania, a obraz jest płynny i wyrazisty.”

Niski input lag (opóźnienie sygnału wejściowego) to kolejna cecha projektora Sony VPL-XW7000ES i ważny parametr dla graczy. W połączeniu z doskonałym efektem HDR, wysoką jasnością i znakomitym odzwierciedleniem kolorów – daje gwarancję najwyższego poziomu cyfrowej rozrywki w rozdzielczości 4K. Podkreślenia wymaga też ponadprzeciętny naturalny kontrast co przekłada się na poziom czerni i niezwykłą głębię obrazu. Model VPL-XW7000ES wyróżnia również wysokiej jakości obiektyw z systemem cyfrowej optymalizacji także na krawędziach obrazu. To projektor do kina domowego, który sprawdzi się w wielu wymagających sytuacjach projekcyjnych.

„Wierzę, że ta instalacja doskonale sprawdzi się w Strefie Kibica „UWAGA PIWO”- podsumowuje Artur Gil

Do dyspozycji gości będzie również telewizor Sony BRAVIA XR X90K. Dzięki panelowi Full Array LED z nową strukturą diod i procesorowi Cognitive Processor XR™ model ten wyświetla ponad miliard subtelnie zróżnicowanych barw, jak w świecie realnym. Sport i kino akcji wyglądają na tym telewizorze bez porównania lepiej. Technologia XR Motion Clarity™ analizuje ruch w obrębie kilku klatek, by zapewnić płynność akcji i jasny, wyraźny obraz, a dzięki technologii Acoustic Multi-Audio™ dźwięk dokładnie pasuje do tego, co widzimy na ekranie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Edukacja

Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.