MediaMarkt otwiera 10 sklepów po remoncie
Jakie zmiany możemy dostrzec w marketach, które w ostatni weekend zwieńczyły swoją przebudowę reotwarciem? Przede wszystkim portfolio sklepów zostało dostosowane do zmieniających się standardów rynkowych i wymagań klientów. W tym celu odświeżono wizerunek sklepów i zoptymalizowano powierzchnię sali sprzedażowych, aby można było jeszcze łatwiej się po nich poruszać i – co najważniejsze – błyskawicznie znaleźć to, czego szukamy.
Dodatkowo w sklepach zastosowano nowoczesne rozwiązania marketingowe, które uatrakcyjnią je wizualnie i będą bardziej przystępne dla klienta.
- Z dumą możemy ogłosić, że po przebudowie otworzyliśmy kolejne sklepy naszej sieci w odświeżonej wersji. Dostosowaliśmy portfolio do preferencji naszych klientów, przeorganizowaliśmy markety, dodaliśmy im świeżości. Wierzę, że gruntownie przemyślana strategia oraz ciężka praca naszej ekipy w ostatnich miesiącach, przyniosą oczekiwane efekty w postaci jeszcze większej satysfakcji klientów odwiedzających nasze sklepy – mówi Marcin Sibiński, Dyrektor Rozwoju Sieci Sklepów w MediaMarkt Polska.
Sieć mocno stawia na poszerzenie oferty skierowanej do różnych generacji klientów. W tym celu stworzyła angażujące strefy zakupowe, które – zgodnie z zasadą Experience Electronics, którą wyznaje marka – pomagają w pełni doświadczać technologii. Młodsi klienci z pewnością będą zainteresowani strefą gamingową, dostępną w przeważającej części otwartych na nowo sklepów. Strefy gamingowe oferują szeroki wybór gier, dostosowanych również dla najmłodszych, dlatego każdy klient, bez względu na wiek, może z nich skorzystać w dowolnej chwili.
Zmiany, które wprowadza sieć, są odpowiedzią na głos klientów, w który MediaMarkt uważnie się wsłuchuje. Oczekiwania klientów są dla marki kluczowe w wyznaczaniu kierunku zmian. Tak było również w przypadku reotwarcia 10 lokalizacji marki.
Sklepy, które od ostatniego weekendu można oglądać w odświeżonym formacie, to:
- MediaMarkt Gdańsk – Al. Grunwaldzka 309
- MediaMarkt Szczecin Atrium Molo – ul. Mieszka I 73
- MediaMarkt Lublin – ul. Tomasza Zana 31
- MediaMarkt Olsztyn – al. Generała Sikorskiego 28
- MediaMarkt Legnica – ul. Schumana 17
- MediaMarkt Koszalin – ul. Paderewskiego 1
- MediaMarkt Szczecin Marcredo Center - ul. Andrzeja Struga 31 A
- MediaMarkt Elbląg – ul. płk. Stanisław Dąbka 152
- MediaMarkt Warszawa Targówek – ul. Głębocka 13
- MediaMarkt Szczecin – Galeria Kaskada – al. Niepodległości 36
![Dahua poszerza swoje portfolio o monitory z serii P301A Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1970458905,w_286,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Dahua poszerza swoje portfolio o monitory z serii P301A
![INNO3D podsumowuje targi Computex 2024. Pokaz nowych produktów i wpływ na rozwój](/files/_uploaded/glownekonf_478818558,w_255,wo_300,ho_169,_small.jpg)
INNO3D podsumowuje targi Computex 2024. Pokaz nowych produktów i wpływ na rozwój
![Innowacyjna kampania sieci sklepów KOMFORT](/files/_uploaded/glownekonf_1355108442,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Innowacyjna kampania sieci sklepów KOMFORT
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Żywienie
![](/files/1922771799/2000516306-el-gendy-wakacje2,w_274,_small.jpg)
Robert El Gendy: Za granicą można spędzić wakacje za dużo mniejsze pieniądze niż nad polskim morzem czy na Mazurach. U nas jest za drogo, często nieadekwatnie do jakości
Prezenter zaznacza, że jest łowcą okazji i dość szybko potrafi znaleźć atrakcyjną ofertę wyjazdu na wakacje za granicą. Dlatego nigdy nie planuje urlopu z dużym wyprzedzeniem, bo często rezerwuje ostatnie miejsca tuż przed wylotem. Robert El Gendy podkreśla, że ze względu na wysokie ceny żywności i miejsc hotelowych w polskich kurortach woli polecieć do innego kraju, gdzie ma gwarancję dobrej pogody, atrakcyjnej lokalizacji i wyśmienitego jedzenia. Jak tylko może, stara się unikać paragonów grozy i przykrych niespodzianek.
Konsument
Polacy wśród narodów najczęściej odwiedzających Czechy. Południowy sąsiad chce przyciągnąć więcej polskich turystów, nie tylko do Pragi
![](/files/1922771799/czechy-turystyka-foto,w_133,r_png,_small.png)
Prawie połowa polskich turystów podróżujących do Czech obiera za cel stolicę tego kraju. Chociaż w ostatnich latach chętniej podróżujemy do innych regionów naszego południowego sąsiada, wciąż wiele miejsc i atrakcji pozostaje nieodkrytych przez Polaków. Czesi chcą to zmienić i ruszają z dwiema kampaniami promocyjnymi skierowanymi do polskich turystów, które mają pokazać nieco inne Czechy, niż do tej pory znaliśmy. Potencjał jest, bo Polacy już dziś stanowią trzecią najliczniejszą grupę gości zagranicznych na czeskim rynku.
Konsument
Naukowcy stworzyli zdrowszą odmianę czekolady. Wykorzystali do tego wyrzucane dotąd części owocu kakaowca
![](/files/1922771799/mishra-czekolada-foto3,w_133,r_png,_small.png)
W ostatnich miesiącach o czekoladzie mówiło się przede wszystkim w kontekście rosnących w zawrotnym tempie cen kakao. Teraz głośno jest również o zupełnie nowym podejściu do produkcji tego słodkiego przysmaku. W czekoladzie 2.0, nad którą pracują naukowcy, maksymalnie wykorzystywane są składniki owocu kakaowca, m.in. soku z miąższu i części łupiny. Nowy produkt ma więcej wartości odżywczych, a cykl jego produkcji jest mniej inwazyjny dla środowiska, przy czym smak ma pozostać bez większych zmian. Nowość ma szansę trafić na sklepowe półki już za dwa–trzy lata.