Komunikaty PR

MSI rusza z Black Friday. Duże przeceny, gadżety oraz FIFA 23 gratis

2022-11-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marek Ambrozik
GID Agency

Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency

Black Friday - promocja na laptopy MSI

Przymierzacie się do zakupu nowego laptopa? Kupując wybrane modele od MSI, możecie zaoszczędzić nawet do 2000 zł. W ramach promocji Black Friday firma przeceniła swoje gamingowe, biznesowe i kreatywne notebook, a dodatkowo oferuje gratis grę FIFA 23  i pakiet gadżetów o wartości do 488 zł. Akcja startuje 14 listopada i potrwa do 11 grudnia bieżącego roku do godziny 23:55. Co trzeba zrobić, aby skorzystać z tej okazji? Wystarczy, że w podanym okresie kupicie laptopa objętego promocją, zarejestrujecie go na stronie MSI i uzupełnicie stosowny formularz (instrukcja krok po kroku).  

 

Na przykład kupując laptopa MSI Vector GP66 12UH-275PL, oszczędzamy do 800 zł, a dodatkowo otrzymujemy grę FIFA 23 oraz plecak MSI ESSENTIAL BACKPACK i słuchawki MSI Gaming Headset S BOX o łącznej wartości 488 zł. Przy zakupie modelu Katana GF66 12UC-437PL zaoszczędzimy nawet do 900 zł, a gratis zyskamy grę FIFA 23 i plecak MSI AIR BACKPACK, czyli pakiet o wartości 388 zł. 

Laptopy MSI to idealny sprzęt dla osób szukających wydajnego sprzętu do grania, eleganckiego komputera biznesowego czy platformy roboczej. Promocja Black Friday od MSI to świetna okazja do modernizacji swojego sprzętu, a gra FIFA 23 pozwoli dodatkowo wczuć się w klimat nadchodzących Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. 

Wszystkie szczegóły i regulamin promocji znajdują się na dedykowanej stronie promocyjnej. Zgłoszenia przyjmowane są do 14 dni po zakończeniu promocji, tj. do 25.12.2022, godzina 23:55. Promocja może zostać zakończona wcześniej, jeśli zostanie wyczerpana przeznaczona pula nagród lub produktów.

 

Facebook: https://www.facebook.com/MSIPolska 

Instagram: https://www.instagram.com/msigaming_poland/ 

Strona internetowa: https://pl.msi.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Poznaj nową rodzinę ultrawydajnych i szybkich smartfonów moto g Biuro prasowe
2023-01-24 | 12:00

Poznaj nową rodzinę ultrawydajnych i szybkich smartfonów moto g

24 stycznia 2023 r.: Motorola od samego początku zmienia sposób, w jaki użytkownicy na całym świecie odkrywają nowości, dzielą się wrażeniami i pozostają ze sobą w
IT i technologie Dlaczego tak ważna jest szybka i sprawna ładowarka do telefonu?
2023-01-20 | 10:25

Dlaczego tak ważna jest szybka i sprawna ładowarka do telefonu?

Wydawałoby się, że naładowanie smartfona czy tabletu to prozaiczna sprawa. Wchodząc jednak w szczegóły, spotkamy się z takimi kwestiami technicznymi jak moc ładowarki, rodzaj
IT i technologie Platige Image wykonało korekcję koloru w świątecznej reklamie World of Tanks
2023-01-10 | 14:00

Platige Image wykonało korekcję koloru w świątecznej reklamie World of Tanks

Święta to wyjątkowy okres także dla twórców z branży reklamowej. Czas, gdy można wyjść poza narzucone z góry ramy czasowe i puścić wodze fantazji. Kluczem do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Teatr

Handel

Proekologiczne oczekiwania konsumentów zmieniają politykę firm. Widać to zwłaszcza w internetowym handlu

Co piąty Polak dba o środowisko i myśli o ekologii – wynika z badania Open Research, które pokazuje też, że społeczna świadomość związana z ekologią rośnie. Także podczas zakupów – według danych podawanych przez DS Smith, ponad 46 proc. Polaków zastanawia się, co zrobi z opakowaniem po zakupionym produkcie, a 50 proc. z nich wybiera wyłącznie opakowania, które można później poddać recyklingowi. Eksperci wskazują, że tzw. zielony e-commerce to w tej chwili jeden z najważniejszych trendów w internetowym handlu, ale z biegiem czasu ekologia będzie mieć rosnący wpływ na politykę firm niemal z każdej branży. Wymuszą to właśnie stale rosnące oczekiwania konsumentów w zakresie  ochrony środowiska i klimatu. 

Handel

WWF: Bojkot oleju palmowego nie ma sensu. Nie da się go zastąpić innym tłuszczem bez generowania jeszcze większych szkód środowiskowych

Tylko w 2020 roku, w wyniku świadomych podpaleń i wycinki pod niecertyfikowane uprawy palm oleistych, zniknęło 4,2 mln ha lasów deszczowych – podaje organizacja Global Forest Watch. Produkcja oleju palmowego, który jest z nich wytwarzany, generuje olbrzymie problemy społeczne i środowiskowe w globalnej skali. Mimo to – jak wskazuje WWF – jego bojkot nie ma sensu, ponieważ obecnie tego surowca nie da się zastąpić żadnym innym bez generowania jeszcze większych szkód środowiskowych. W przypadku zamienników takich jak olej słonecznikowy czy rzepakowy powierzchnia pod ich uprawy musiałaby wzrosnąć czterokrotnie, co powodowałoby jeszcze większą destrukcję ekosystemów. Zamiast bojkotować, konsumenci mogą jednak świadomie wybierać produkty zawierające taki olej palmowy, który pochodzi w 100 proc. z certyfikowanych, zrównoważonych upraw.