MSI rusza z Black Friday. Duże przeceny, gadżety oraz FIFA 23 gratis
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Black Friday - promocja na laptopy MSI
Przymierzacie się do zakupu nowego laptopa? Kupując wybrane modele od MSI, możecie zaoszczędzić nawet do 2000 zł. W ramach promocji Black Friday firma przeceniła swoje gamingowe, biznesowe i kreatywne notebook, a dodatkowo oferuje gratis grę FIFA 23 i pakiet gadżetów o wartości do 488 zł. Akcja startuje 14 listopada i potrwa do 11 grudnia bieżącego roku do godziny 23:55. Co trzeba zrobić, aby skorzystać z tej okazji? Wystarczy, że w podanym okresie kupicie laptopa objętego promocją, zarejestrujecie go na stronie MSI i uzupełnicie stosowny formularz (instrukcja krok po kroku).
Na przykład kupując laptopa MSI Vector GP66 12UH-275PL, oszczędzamy do 800 zł, a dodatkowo otrzymujemy grę FIFA 23 oraz plecak MSI ESSENTIAL BACKPACK i słuchawki MSI Gaming Headset S BOX o łącznej wartości 488 zł. Przy zakupie modelu Katana GF66 12UC-437PL zaoszczędzimy nawet do 900 zł, a gratis zyskamy grę FIFA 23 i plecak MSI AIR BACKPACK, czyli pakiet o wartości 388 zł.
Laptopy MSI to idealny sprzęt dla osób szukających wydajnego sprzętu do grania, eleganckiego komputera biznesowego czy platformy roboczej. Promocja Black Friday od MSI to świetna okazja do modernizacji swojego sprzętu, a gra FIFA 23 pozwoli dodatkowo wczuć się w klimat nadchodzących Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej.
Wszystkie szczegóły i regulamin promocji znajdują się na dedykowanej stronie promocyjnej. Zgłoszenia przyjmowane są do 14 dni po zakończeniu promocji, tj. do 25.12.2022, godzina 23:55. Promocja może zostać zakończona wcześniej, jeśli zostanie wyczerpana przeznaczona pula nagród lub produktów.
Facebook: https://www.facebook.com/MSIPolska
Instagram: https://www.instagram.com/msigaming_poland/
Strona internetowa: https://pl.msi.com

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.