Nagroda European Product Design Award 2023 dla Bemi Linko
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Smartwatch Bemi Linko dla dzieci został wyróżniony nagrodą European Product Design Award 2023 w kategorii PERSONAL/Watches: Smartwatches. Konkurs organizowany jest od 2016 roku przez Farmani Group. Organizacja od 1985 roku zajmuje się promowaniem fotografii, designu i architektury na całym świecie.
Z analizy wynika, że w 2023 roku odnotowano 2-procentowy wzrost globalnego rynku smartwatchy do łącznej liczby 186 mln urządzeń na rynku. Na rok 2024 prognozuje się wzrost rzędu nawet 10 proc.
Marka Bemi powstała w 2018 roku, a w Polsce jest obecna od 2021 roku. W polskiej dystrybucji, za którą odpowiada firma 4cv Mobile, dostępnych jest już 79 urządzeń: smartwatche, również te dla dzieci, oraz czytniki e-booków i tablety do rysowania dla dzieci. Produkty marki Bemi dostępne są obecnie w Polsce, Czechach, Malezji oraz Singapurze.
Funkcje zapewniające bezpieczeństwo dziecka
Wyróżniony w konkursie smartwatch Bemi Linko dla dzieci posiada baterię o pojemności 700 mAh z trybem oszczędzania energii. Zegarek jest wyposażony w GPS, umożliwiając opiekunom kontrolę lokalizacji dziecka oraz stworzenie wirtualnego ogrodzenia – w sytuacji, gdy dziecko opuści wyznaczony teren, rodzic otrzymuje na swoim urządzeniu odpowiednie powiadomienie. Urządzenie posiada kolorowy wyświetlacz o przekątnej 1,3 cala oraz rozdzielczości 240 x 240 pikseli.
Smartwatch Bemi Linko umożliwia także wykonywanie oraz odbieranie połączeń głosowych, wyposażony jest w złącze na kartę SIM w technologii 4G/LTE. Posiada także mikrofon i głośnik. Dodatkową funkcją jest wykonywanie połączeń wideo oraz robienie zdjęć, za sprawą wyposażenia go w obiektyw. Funkcje zdrowotne obejmują monitorowanie pracy serca, temperatury ciała, licznik kroków oraz śledzenie snu. Smartwatch jest kompatybilny z urządzeniami Android i iOS. Odporność na zachlapania gwarantuje ochrona IP67, co umożliwia użytkowanie go podczas zabawy na świeżym powietrzu. Istnieje możliwość zdjęcia i wymiany silikonowego paska oraz plastikowej obudowy zegarka. Smartwatch Bemi Linko dostępny jest w cenie 350 zł w kolorach różowym i niebieskim oraz w cenie 400 zł w wersji purpurowej i szarej.
Dreame comes true – doskonały rok marki
Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.