Komunikaty PR

Nagrody o łącznej wartości 80 tys zł do wygrania w konkursie Huawei Szczęśliwa 8

2020-05-06  |  17:00
Biuro prasowe

 Codziennie, przez 8 tygodni, kupon o wartości 500 zł do wykorzystania w sklepie huawei.pl, a raz w tygodniu smartfon Huawei P40 Pro – to nagrody, które można wygrać w konkursie Huawei Szczęśliwa 8.

Konkurs zostanie zwieńczony wielkim finałem, w którym będzie można wygrać nagrodę główną o łącznej wartości 18 tysięcy zł. Aby zdobyć nagrody, wystarczy pobrać aplikacje, odpowiedzieć na pytanie kreatywne i zamieścić odpowiedź w komentarzu pod postem w Społeczności Huawei, załączając także zrzut ekranu udowadniający pobranie jednej z promowanych w danym tygodniu aplikacji. Konkurs potrwa do 30 czerwca.

 

Od dziś co tydzień, przez 8 kolejnych tygodni, w Społeczności Huawei będzie pojawiał się nowy post nawiązujący do jednej z 8 kategorii aplikacji w Huawei AppGallery. W każdym poście będzie pojawiało się również pytanie kreatywne, na które należy odpowiedzieć, by powalczyć o atrakcyjne nagrody.

 

Aby wygrać jedną z nich, wystarczy pobrać aplikację z wybranej kolekcji, odpowiedzieć na pytanie konkursowe w komentarzu pod postem w Społeczności oraz wstawić zrzut ekranu pobranej aplikacji. Codziennie jeden najbardziej kreatywny komentarz zostanie nagrodzony kuponem o wartości 500 zł do wykorzystania w sklepie internetowym huawei.pl, natomiast najbardziej kreatywny komentarz w całej kategorii z danego tygodnia – najnowszym flagowym smartfonem Huawei P40 Pro.

 

W tym tygodniu, do 12 maja, należy pobrać jedną z aplikacji z kolekcji „Czas na zakupy!”: https://awap3.jos.hicloud.com/appdl-amp-dre/campaignpreview/99d96a36-39a3-4c87-b804-dab9b5348f25/index.html (link działa wyłącznie na smartfonach, ponieważ kieruje do Huawei AppGallery), zrobić zrzut ekranu wybranej aplikacji oraz odpowiedzieć na pytanie, które znajduje się na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/community/details/topicId_28047/. W tym tygodniu pytanie brzmi: „gdybyś mógł kupić przez tę aplikację cokolwiek zapragniesz (w granicach prawa i zdrowego rozsądku), to co by to było?”.

 

Konkurs Szczęśliwa 8 zakończy się rundą finałową, w którym do wygrania będą różne produkty Huawei – laptop, tablet, smartfon, smartwatch i słuchawki – o łącznej wartości 18 tysięcy zł. Szczegóły dotyczące finałowego zadania konkursowego zostaną podane w czerwcu.

 

 Co tydzień post i pytanie w Społeczności będą dotyczyć innej kolekcji w Huawei AppGallery:

  1. 06.05-12.05 Zakupy
  2. 13.05-19.05 Gry
  3. 20.05-26.05 Filmy i muzyka
  4. 27.05-02.06 Fitness, medytacja, joga
  5. 03.06-09.06 Fotografia
  6. 10.06-16.06 Książki i newsy
  7. 17.06-23.06 Produktywność – aplikację ułatwiające życie
  8. 24.06-30.06 Podróże

 

Regulamin i wszystkie szczegóły konkursu znajdują się na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/community/details/topicId_28047/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.