Komunikaty PR

Najnowsza aktualizacja do EMUI 10.1 trafia na smartfony Huawei

2020-08-19  |  16:00

Użytkownicy wybranych modeli smartfonów Huawei mogą już zaktualizować nakładkę do najnowszej wersji EMUI 10.1. Aktualizacja, oprócz poprawy wydajności i bezpieczeństwa, przynosi również nowości, w tym funkcję Multi-Window i nowy wygląd Always-on Display.

 

Aktualizacja do EMUI 10.1 jest już dostępna dla modeli Huawei Mate 30, Mate 30 Pro, Mate 30 Pro 5G, Mate Xs, P30, P30 Pro, Mate 20, Mate 20 Pro, Mate 20 Porsche Design, Mate 20 X 5G, nova 5T, Y7p, P40 lite i P40 lite E.

 

Wraz z poprawkami bezpieczeństwa i wydajności, użytkownicy podanych modeli mogą liczyć również na nowości, w tym odświeżony wygląd Always-on Display oraz nowy wygląd przycisku odblokowywania ekranu w smartfonach z czytnikiem linii papilarnych znajdującym się pod ekranem. Aktualizacja przyniosła też nową funkcję Multi-Window, która pozwala na korzystanie z dwóch aplikacji na jednym ekranie, na przykład wybieranie i „przeciąganie” zdjęć z Galerii do wybranego komunikatora.

 

Wraz z aktualizacją pojawiły się również nowości w Huawei Share i Multi-Screen Collaboration.

 

Nakładka EMUI 10.1 po raz pierwszy została zaprezentowana podczas oficjalnej premiery najnowszych flagowych smartfonów z serii P40 w marcu tego roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.