Największa aktualizacja gry Peridot – ratuj Dzikie Kropki przed zieloną zarazą!
Niantic ogłosił największą aktualizację gry Peridot od czasu jej premiery. Gracze, wraz ze swoimi Kropkami, stają przed wyzwaniem zmierzenia się z tajemniczą zieloną zarazą rozprzestrzeniającą się po świecie rozgrywki. Zadaniem Opiekunów, odpowiedzialnych za wirtualne zwierzaki, będzie przywrócenie porządku w wirtualnej rzeczywistości.
Niantic wydał największą aktualizację Peridot – przełomowej i całkowicie nowatorskiej gry będącej symulatorem posiadania zwierząt domowych. W grze, której premiera odbyła się w maju br., wykorzystane są rozwiązania z zakresu m.in. rzeczywistości rozszerzonej (AR) oraz sztucznej inteligencji (AI).
W Peridot można spotkać Kropki, czyli wirtualne, przyjazne stworzenia chętne do zabaw, głaskania, uczenia sztuczek, odkrywania świata czy robienia sobie z nimi zdjęć oraz nagrywania filmów.
Aktualizacja wprowadza nowe atrakcje do rozgrywki. Gracze eksplorując swoją okolicę zauważą, że na wspólnej mapie świata w Peridot rozprzestrzeniła się świecąca zielona plaga. W środku zarazy znajdują się Dzikie Kropki, które trzeba uratować. Opiekunowie mogą to zrobić oślepiając je za pomocą własnych, lojalnych Kropek.
Aby usunąć zarazę, Opiekunowie będą musieli uratować Dziką Kropkę. Uratowane Kropki staną się następnie dostępne do wyklucia na ich ekranie. W trakcie rozgrywki Opiekunowie zdobywają także Blightbuxy po pomyślnym uratowaniu Dzikich Kropek, które można wykorzystać do zakupu przydatnych zasobów, takich jak żywność, materiały dowylęgu i ekskluzywne stroje w sklepie w grze.
Więcej szczegółowych informacji o zaktualizowanej rozgrywce znajduje się na oficjalnej stronie gry Perdiot: https://playperidot.com/news/blight

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.