Największa lekcja inżynierii materiałowej
Biuro Rekordów
ul. Święty Marcin 29/8
61-806 Poznań
info|biurorekordow.pl| |info|biurorekordow.pl
+48 690 939 469
https://biurorekordow.pl/
Ogólnopolski Dzień Inżynierii Materiałowej to z pewnością wyjątkowe święto dla wszystkich uczelni technicznych oraz wszystkich podmiotów z branży. Święto przypada 17 marca 2023 roku i tym razem organizatorzy postanowili sięgnąć po Rekord Polski.
Uczelnie techniczne z całej Polski wpadły na pomysł zorganizowania największej lekcji inżynierii materiałowej. Start wydarzenia odbędzie się 17 marca 2023 roku o godzinie 10:00. Uczestnicy najpierw wezmą udział w wykładzie teoretycznym, poświęconym podstawowym zagadnieniom z zakresu inżynierii materiałowej i tematyk pokrewnych a potem czeka ich test oraz część praktyczna wykładu.
Całość lekcji potrwa akademickie 1,5 godziny i zakończy się o 11:30. Poza zajęciami, na uczestników czekają również inne atrakcje na terenie uczelni w całej Polsce: wykłady, laboratoria, gry terenowe, pokazy, itp. Będzie można przekonać się jak szeroka jest to branża i ile możliwości za sobą kryje.
Więcej informacji: https://biurorekordow.pl/event/najwieksza-lekcja-inzynierii-materialowej/
https://biurorekordow.pl/

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.