Komunikaty PR

Nikon ogłasza promocje „New to Nikon”. Wybrane zestawy taniej nawet o 470 zł!

2023-03-18  |  09:00
Biuro prasowe

Firma Nikon przygotowała dla swoich Klientów doskonałą ofertę promocyjną na wybrane, nowe produkty. Atrakcyjne ceny obejmują wybrane modele aparatów w tym m.in. Nikon Z 50, Z fc oraz Z 30. Klienci, którzy zdecydują się skorzystać z promocji, mogą zaoszczędzić nawet do 470 zł podczas zakupów. Akcja potrwa do 11 kwietnia.

Z akcji promocyjnej Nikon „New to Nikon” Klienci mogą skorzystać kupując online wybrane zestawy zawierające produkty Nikon. Rabat naliczany jest automatycznie podczas zakupów od ceny sprzedaży. Zakupu można dokonać w sklepie internetowym Nikon lub u biorącego w promocji udział dystrybutora, a każdy Klient ma szansę otrzymać Rabat Promocyjny maksymalnie na trzy produkty objęte promocją. Akcja obowiązuje od 10.03.2023 do 11.04.2022 lub do wyczerpania zapasów.

 

Więcej informacji i szczegółów dotyczących produktów objętych promocją, a także warunków skorzystania z promocji „New to Nikon” można znaleźć pod adresem https://www.nikon.pl/promocje

O marce:

Nikon to czołowy na świecie dostawca produktów i usług do fotografowania i wideofilmowania. Jej innowacyjna technologia optyczna – od aparatów i obiektywów, zarówno amatorskich, jak i profesjonalnych, po akcesoria systemowe i sprzęt obserwacyjny – opiera się na ponad 100-letnim doświadczeniu. Marka jest na całym świecie ceniona za ustanawianie nowych standardów w dziedzinie projektowania i jakości konstrukcji optycznych, a rewolucyjne aparaty bezlusterkowe z serii Nikon Z i obiektywy NIKKOR Z reprezentują nowy poziom parametrów optycznych. Nikon odgrywa czołową rolę w rozwoju kultury fotografii i umożliwia niektórym z najlepszych artystów wizualnych na świecie wykorzystanie potencjału twórczego poprzez opowiadanie historii obrazem. Wielokrotnie nagradzany sprzęt firmy Nikon pozwala fotografom i filmowcom na realizowanie kreatywnych wizji na najwyższym poziomie. Jako zaufany i wizjonerski partner jednoczy twórców treści na wszystkich poziomach dzięki zaangażowanej społeczności, niezrównanej wiedzy technicznej i zapewnianiu dostępu do zasobów edukacyjnych, poprzez inicjatywy takie jak Akademia Nikona.

Więcej informacji na temat nagrodzonych produktów firmy Nikon można znaleźć w witrynie www.nikon.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć