Komunikaty PR

Nowa kampania Huawei promująca sklep AppGallery

2020-07-01  |  12:00
Biuro prasowe

90 dni darmowej muzyki w aplikacji Empik Music i rabaty w aplikacjach iTaxi, Hop.City i Traficar to elementy nowej kampanii Huawei promującej autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery. Kampania 360 stopni, która ruszyła 1 lipca i potrwa przez cały miesiąc, prowadzona będzie w telewizji i kanałach digital – w tych ostatnich z udziałem Roberta Lewandowskiego, ambasadora marki w Europie.

 

Kampania Huawei AppGallery będzie komunikować trzy kategorie tematyczne aplikacji dostępnych w AppGallery – rozrywka, zakupy i gry – co ma podkreślać różnorodną ofertę sklepu. Każda z kategorii tematycznych będzie komunikowana na przykładzie konkretnej aplikacji – w przypadku rozrywki jest to Empik Go, zakupów – Allegro, a gier – Top Speed. Kampania przynosi też atrakcyjne oferty dla osób, które pobiorą aplikacje iTaxi, Hop.City i Traficar, a także aplikację Empik Music.

Promocje, które ruszą 2 lipca, dedykowane są zarówno użytkownikom starszych urządzeń marki opartych na Google Mobile Services, jak i produktów nowej generacji opartych o Huawei Mobile Services, takich jak smartfony Huawei Mate 30 Pro, Mate Xs, P40, P40 Pro, P40 lite, P40 lite E oraz Y5p i Y6p, a także tablety MatePad Pro i MatePad T8.

Prezenty za pobranie Empik Music, iTaxi, Hop.City i Traficar z AppGallery

Użytkownicy, którzy chcą skorzystać z prezentów od Huawei, muszą pobrać aplikację ze sklepu AppGallery, zarejestrować się w niej oraz odebrać kod w sekcji „Prezenty” w AppGallery. W przypadku Empik Music użytkownicy otrzymują 90-dniowy dostęp do ulubionej muzyki. Czas na skorzystanie z promocji jest ograniczony i trwa do stycznia 2021 lub do wyczerpania puli kodów.

Osoby, które pobiorą z AppGallery aplikację Traficar, otrzymają 50 zł na pierwszy przejazd oraz 50 zł do wykorzystania w sklepie internetowym marki huawei.pl. Promocja potrwa do 31 sierpnia lub do wyczerpania puli kodów.

Za pobranie aplikacji iTaxi ze sklepu AppGallery, użytkownik otrzyma 50% zniżki na przejazd, przy czym wartość zniżki nie może przekroczyć 10 zł. Promocja potrwa do końca sierpnia lub do wyczerpania puli kodów.

W przypadku Hop.City, aplikacji do wypożyczania skuterów, Huawei oferuje prezent w postaci 20 minut darmowej jazdy. Promocja na Hop.City ważna jest do końca lipca lub do wyczerpania puli kodów.

Aktualne oferty i promocja dostępne dla użytkowników sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery znajdują się na dedykowanej stronie na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL/.

 

Kampania Huawei AppGallery

Lipcowa kampania promująca AppGallery prowadzona będzie w największych stacjach telewizyjnych (dwie wersje spotu, 15- i 30-sekundowa) i w kanałach digital.

 

- Budujemy kolejną silną markę, markę Huawei AppGallery. Zależy nam, by konsumenci usłyszeli o naszym sklepie z aplikacjami, poznali go, zajrzeli do niego i pobrali aplikacje – to scenariusz idealny. Aplikacjom w AppGallery często towarzyszą atrakcyjne oferty i prezenty, dedykowane właśnie nowym użytkownikom, dlatego w kampanii mocno akcentujemy konsumenckie korzyści. Komunikujemy także nasze najnowsze urządzenia, które wyróżniają się na rynku jakością i innowacjami, szczególnie w kwestii fotografii mobilnej - mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska. W spotach telewizyjnych pojawiają się aplikacje dostępne w AppGallery, m. in. AutoMapa, Allegro, Empik Go, Empik Music, iTaxi, Top Speed i SkyCash.

 

W kanałach digital ważnym punktem kampanii będzie wideo z udziałem Roberta Lewandowskiego, które rozpocznie cykl filmów promujących różne kategorie tematyczne aplikacji. Będą one publikowane na kanałach social media Huawei.

Kampania będzie również komunikowana na nośnikach OOH na warszawskim lotnisku.

 

Link do spotu telewizyjnego: https://youtu.be/gMVO0Ag3xGE

Link do spotu z Robertem Lewandowskim: https://youtu.be/fkFieK46CyI

Link do filmu promującego Empik Go: https://youtu.be/3fEr2O_GMXw

Link do spotu promującego Allegro: https://youtu.be/IyE9JT0gKG0

Link do spotu promującego Top Speed: https://youtu.be/f6IbV2itat8

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki Biuro prasowe
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną
IT i technologie A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
2024-12-16 | 16:00

A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?

Zima. Szarość za oknem. Światła miasta gasną wcześniej, a smutne odcienie powtarzalnej codzienności wdzierają się do wyobraźni. W tej monotonii zaczynacie poszukiwać czegoś więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Zdrowie

Eksperci: e-papierosy to poważny problem wśród dzieci. Nowe przepisy to dobry krok, ale absolutnie niewystarczający

Konsumpcja e-papierosów wśród młodzieży rośnie alarmująco: statystyki pokazują, że sięga po nie już ponad 20 proc. nastolatków w wieku 13–15 lat. Eksperci alarmują, że takie produkty są specjalnie zaprojektowane pod młodych użytkowników, oferując atrakcyjne smaki, opakowania i marketing. Rząd skierował do Sejmu projekt nowelizacji przepisów, który wprowadza zakaz sprzedaży wszystkich e-papierosów i woreczków nikotynowych nieletnim oraz ogranicza możliwość ich używania w miejscach publicznych. Jednak specjaliści podkreślają, że konieczne jest dalsze uszczelnienie przepisów, zwłaszcza w zakresie sprzedaży internetowej. Konsultant krajowy ds. zdrowia publicznego, prof. Łukasz Balwicki, mówi wprost, że należy wyeliminować z obrotu jednorazowe e-papierosy, jako produkty najbardziej atrakcyjne dla dzieci i młodzieży.

Teatr

Jadwiga Jankowska-Cieślak i Daniel Olbrychski po 50 latach znów zagrają małżeństwo w sztuce „Przebłyski”. „To duża rozkosz spotkać się po tylu latach”

Twórcy sztuki zatytułowanej „Przebłyski” podkreślają, że jest to spektakl – lustro każdej pary. Kreowani przez Jadwigę Jankowską-Cieślak i Daniela Olbrychskiego Rosa i Abrasza przez lata byli małżeństwem, a w chwili śmierci mężczyzny widzowie dostają kompendium wiedzy o ich niełatwym życiu. Odtwórca głównej roli cieszy się, że znów może się spotkać na scenie z aktorką, która od lat robi na nim ogromne wrażenie. Przyznaje też, że Serge Kribus napisał ten tekst z myślą o nim i zależało mu, żeby zagrał tę sztukę w Paryżu. Najpierw jednak przedstawienie zostanie zaprezentowane w polskiej wersji.