Komunikaty PR

Nowa marka smart home na polskim rynku

2020-07-23  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Do polskiego rynku produktów typu smart home dołączyła nowa marka - WOOX. Jakie kluczowe cechy stanowią różnicę na tle konkurencji oraz co znajdziemy w ofercie WOOX?

WOOX to popularna marka produktów Smart IoT i AI, która oferuje wysokiej jakości sprzęt w zakresie nowoczesnych rozwiązań dla Twojego domu. Produkty zostały zaprojektowane w taki sposób, aby dom był nie tylko inteligentniejszy, ale również bezpieczny i energooszczędny. To wszystko mieści się w wysokiej jakości materiałach wykorzystanych do produkcji urządzeń, intuicyjnego użytkowania oraz przystępnej cenie. 

Europejski znak towarowy WOOX został nadany w 2018 roku, lecz pomimo krótkiego stażu, marka zdążyła zjednać sobie rzeszę wiernych klientów. To za sprawą rzetelności i skrupulatności, której można doszukać się w wielopłaszczyznowych działaniach producenta sprzętów typu smart home. Jako strategiczny partner TUYA Smart, doskonale wpłynął na szybki i efektywny rozwój światowego dostawcy inteligentnej platformy dla Twojego domu. Produkty WOOX są kompatybilne ze wszystkimi urządzeniami TUYA za sprawą ścisłej współpracy firm, a konkretnie - dzięki “zasilaniu”, który udziela światowy lider platformy IoT. 

Oferta WOOX składa się z 3 głównych segmentów: ENERGIA, WIZJA i OŚWIETLENIE. Wszystkie produkty są opracowywane i produkowane przez  zespół fabryczny w Shenzhen w Chinach. Natomiast na mapie Europy, główne centrum logistyczne i wsparcia znajduje się w Zundert w Holandii.

Urządzenia WOOX są przygotowane w taki sposób, aby móc udzielić bezpośrednio  sprzedaży detalicznej. Każdy produkt jest starannie zapakowany, a w przesyłce znajdujemy wielojęzyczne instrukcje obsługi, dzięki którym instalacja i operowanie smart home staje się bardzo proste. Wszystkie produkty WOOX posiadają oficjalne certyfikaty jakości do użytku w Europie.  Konfiguracja urządzeń jest przyjemna i bezproblemowa, ponieważ łączy się z autorską aplikacją WOOX Home, dostępną w Google Play lub Apple App Store. Tym samym marka poszerza grono swoich  użytkowników, dostosowując bezpłatną aplikację do różnych systemów operacyjnych. 

Jakie konkretne produkty oferuje WOOX?

  • kamery WiFi

  • czujniki ruchu 

  • inteligentne żarówki typu LED

  • smart listwy zasilające

  • inteligentne gniazda 

  • uniwersalne smart piloty

 

Urządzenia marki WOOX obsługują sterowanie głosem Amazon Alexa oraz Google Assistant, a dodatkowo twórcy konceptu zintegrowali bezpośredni dostęp wspomnianych usług prosto z aplikacji WOOX Home. Dodatkowo warto zaznaczyć, że inteligentne narzędzia wspierają współpracę z IFTTT. 

Oferta WOOX skierowana jest do wszystkich osób, które pragną zrewolucjonizować swój dom, zadbać o wygodę oraz bezpieczeństwo. Marka, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów stworzyła produkty, dzięki którym z dowolnego miejsca na świecie mogą sprawdzić co się dzieje w ich mieszkaniu. 



 

Dystrybutor marki WOOX w Polsce:
 

Netinet sp z o.o.

Arkuszowa 18,

01-934 Warszawa

tel: 22 213 11 50

e-mail: info@netinet.pl



 

Znajdź nas na Facebook

***

Produkujemy wysokiej jakości inteligentne rozwiązania z zakresu Smarthome i Internetu Rzeczy (IoT). Naszą domeną są dostępne cenowo i łatwe w instalacji oraz w użytkowaniu produkty do zastosowania w mieszkaniach, domach i biurach. Zapewnienie bezpieczeństwa mienia, poprawa wydajności energetycznej oraz zwykła wygoda w codziennym życiu to główna zasada, którą kierujemy się projektując nasze rozwiązania.               

www.wooxhome.com 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych Biuro prasowe
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
IT i technologie Oto Fresh ’n Rebel Clam Core - słuchawki mobilne, oferujące 45 godzin słuchania
2024-04-23 | 10:37

Oto Fresh ’n Rebel Clam Core - słuchawki mobilne, oferujące 45 godzin słuchania

W asortymencie holenderskiej marki pojawiły się kolejne bezprzewodowe słuchawki nauszne z serii Clam. Model Core cechuje się wbudowanym mikrofonem z redukcją szumów do prowadzenia
IT i technologie Cooler Master ogłasza kolejną edycję prestiżowego - Case Mod World Series
2024-04-23 | 01:00

Cooler Master ogłasza kolejną edycję prestiżowego - Case Mod World Series

„Tworzenie teraźniejszości, przewidywanie przyszłości”, takim sloganem producent chce zachęcić do wzięcia udziału w kolejnej edycji konkursu. Modderzy z całego świata będą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.