Nowe dane opisujące siłę marki Huawei w Polsce
Przy okazji premiery nowych smartfonów z flagowej serii P, Huawei zaprezentował najnowsze wyniki badania siły marki wykonane przez instytut Ipsos. W najnowszej, styczniowej fali badania Huawei w Polsce zanotował znaczący wzrost wskaźników, które opisują pozytywny stosunek konsumentów do marki i rosnącą chęć zakupu produktów Huawei.
- Zmiana, która cieszy nas najmocniej, to wyraźny wzrost wskaźnika preference, który opisuje gotowość konsumenta do wyboru i de facto zakupu naszego urządzenia, a ten wskaźnik w ciągu zaledwie 6 miesięcy wzrósł do 18% z 14% zanotowanych w lipcu zeszłego roku. Zważywszy na fakt, że zeszły rok przyniósł nam wiele wyzwań, duma z tego rezultatu jest nawet większa – powiedziała Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
Inny ważny wskaźnik opisujący siłę marki – consideration, czyli rozważanie zakupu – także wzrósł do 43% z 40%, wynika z danych Ipsos.
Dwa pozostałe wskaźniki są stabilne – familiarity opisujący wiedzę konsumentów o działalności i produktach marki, utrzymał się na wysokim 83-procentowym poziomie, a awareness, czyli świadomość marki, pozostał wysoki na poziomie 92% wobec 93% w lipcu 2019.
- Jesteśmy w Polsce od 16 lat i nieustannie dążymy do tego, by Polacy nam ufali, lubili nas, rozważali wybór i zakup produktów Huawei. Udaje się to pomimo szeregu wyzwań, które się przed nami ostatnio pojawiają. Jesteśmy wdzięczni naszym konsumentom i partnerom biznesowym za to, że są z nami od tylu lat i razem z nami budują siłę marki Huawei w Polsce – dodaje Dorota Haller.
Strategia marketingowa Huawei 2020 będzie opierać się na znacznie mocniejszym niż dotąd komunikowaniu ceny produktów, szczególnie w zestawieniu z możliwościami nowych urządzeń. Drugi element nowej strategii to komunikacja edukacyjna odpowiadająca na najważniejsze pytania konsumentów dotyczące czysto praktycznych kwestii związanych z użytkowaniem nowych urządzeń Huawei opartych na autorskich rozwiązaniach dla usług mobilnych Huawei. Ważnym elementem będzie promowanie całego ekosystemu Huawei Mobile Services z naciskiem na atrakcyjne oferty we własnym sklepie z aplikacjami Huawei AppGallery. Firma będzie też komunikować autorską aplikację Phone Clone, pozwalającą w łatwy sposób przenieść dane ze starego smartfona na nowy.
Nowa strategia związana jest z premierą nowych smartfonów z flagowej serii P. Huawei P40 lite dostępny w przedsprzedaży z opaską sportową Huawei Band 4 Pro w cenie 999 zł oraz Huawei P40 lite E z opaską sportową Band 4 w cenie 699 zł. Towarzyszy im unikalna oferta serwisowa, w tym 24 miesięczna gwarancja, również na zmiany wprowadzone w oprogramowaniu przez użytkownika, bezpłatny serwis door-to-door przez cały okres gwarancji oraz dedykowana pomoc poprzez infolinię oraz czat.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Kiedyś niepotrzebnie uwierzyłam, że nie umiem śpiewać. Teraz już wiem, że to była nieprawda
Tancerka cieszy się, że wreszcie dała się namówić do udziału w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, bo podczas nagrań przekonała się, że stać ją na więcej, niż myślała. Znalazła w sobie odwagę do tego, by przełamać pewne swoje wewnętrzne blokady, i teraz jest dumna z tego, co udało jej się osiągnąć. Wcześniej Edyta Herbuś bała się przede wszystkim tego, że nie poradzi sobie wokalnie. Teraz dzięki odpowiednim warsztatom staje już na scenie dużo pewniejsza siebie.
Handel
Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie

W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.
Podróże
Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok

Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.