Komunikaty PR

Nowe funkcje wyświetlacza Quick View w Motorola razr z Androidem™ 10

2020-05-12  |  14:00

Innowacyjna konstrukcja modelu Motorola razr rozpoczęła rewolucję w segmencie smartfonów ze składanym ekranem. Wyróżnia się on jednak nie tylko rozwiązaniami sprzętowymi — w nowym formacie urządzenia liczą się też oprogramowanie i jego nieograniczone możliwości. Dlatego też Motorola przygotowała przełomowe rozwiązanie programowe, które wraz z unikatowym wyświetlaczem Quick View umożliwia interakcję z telefonem w zupełnie nowy sposób.

Użytkownicy smartfona razr uwielbiają jego zalety użytkowe, wszechstronność oraz wygodny dostęp do aktualnych informacji bez odwracania uwagi od wykonywanych czynności. Aktualizacja systemu modelu razr do wersji Android™ 10 znacznie doskonali i rozszerza funkcjonalność wyświetlacza Quick View, oferując użytkownikom na podstawie ich opinii niezrównany komfort obsługi telefonu.

Szybsze opcje pozostawania w kontakcie

Do ulubionych kontaktów można zadzwonić bez otwierania telefonu — aby do nich przejść, wystarczy przeciągnąć w lewo palcem po wyświetlaczu Quick View*. Komunikacja jest teraz jeszcze łatwiejsza, ponieważ dzięki nowej funkcji Smart Reply i nowej klawiaturze wyświetlacza Quick View można czytać wiadomości z najpopularniejszych komunikatorów oraz na nie odpowiadać.

Nowy sposób robienia selfie

Rozbudowane funkcje aparatu przedniego Quick View w smartfonie razr umożliwiają teraz robienie selfie na nowe sposoby, kiedy urządzenie jest zamknięte. Użytkownicy mają do dyspozycji więcej trybów aparatu, takich jak Grupowe selfie, Tryb portretu czy Kolor dodatkowy. Do aparatu można również przejść zwykłym przeciągnięciem palca. Kiedy razr jest zamknięty i odblokowany, aparat można otworzyć, przeciągając palcem w prawo lub używając funkcji Szybkie zdjęcia, która włącza aparat po pokręceniu nadgarstkiem.

Więcej aplikacji na wyciągnięcie ręki

Android™ 10 oferuje jeszcze lepszą funkcjonalność i kompatybilność z najczęściej używanymi aplikacjami. Bezpośrednio z wyświetlacza Quick View można teraz przejść do nawigacji w Mapach Google i odtwarzaczy muzycznych ulubionych serwisów, takich jak Spotify, YouTube Music czy Pandora. Na tym nie koniec dodatkowych opcji — na wyświetlaczu Quick View można też zaprezentować własny styl, dobierając nowe motywy.

Choć Motorola zawiesiła już wysoko poprzeczkę dla wyświetlaczy zewnętrznych w składanych smartfonach, teraz sięga jeszcze wyżej. Przesuwając coraz dalej granice innowacyjności składanych urządzeń, Motorola będzie nadal zwracać szczególną uwagę na doskonalenie funkcjonalności wyświetlacza Quick View, aby zapewniać użytkownikom intuicyjną obsługę i jak najlepsze wrażenia.

Motorola razr nagrodzona Red Dot Design Award za znakomity design wchodzi do sklepów

6 kwietnia 2020 nowa Motorola razr zdobyła prestiżową nagrodę Red Dot: „Best of the Best” — będącą najwyższym wyróżnieniem w kategorii wzornictwa produktów, zarezerwowaną dla innowacyjnych projektów o najbardziej przełomowym designie. 22 czerwca 2020 razr stanie się eksponatem na wystawie „Kamienie milowe współczesnego wzornictwa” w Muzeum Wzornictwa Red Dot w Essen wraz ze wszystkimi nagrodzonymi produktami.

Do tej pory Motorola razr w Polsce była dostępna jedynie w ofercie Orange. W ciągu tego tygodnia trafi do sprzedaży detalicznej w RTV Euro AGD, Media Expert oraz x-kom. Sugerowana cena detaliczna wynosi 7299 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.