Komunikaty PR

Nowe modele G-SHOCK

2023-07-06  |  14:37
Biuro prasowe

Obchodząca w tym roku 40. rocznicę powstania marka G-SHOCK nie zwalnia tempa i prezentuje kolejne wyjątkowe zegarki. Wśród nowości znajdziemy model MRG-BF1000R z serii MR-G, GMW-B5000PS i GMW-B5000PG z serii G-SHOCK Recrystallized oraz DW-5040PG, które powstały z okazji okrągłego jubileuszu.

 

Zegarki G-SHOCK są uznawane za najbardziej wytrzymałe na rynku. Ale marka nie ustaje w poszukiwaniu coraz lepszych, bardziej trwałych rozwiązań oraz unikatowego designu. 

 

W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, poszukujących niezawodnych produktów, G-SHOCK opracował innowacyjny proces głębokiego utwardzania stali nierdzewnej, dzięki czemu osiągnięto trzykrotnie twardszy materiał od powszechnie wykorzystywanego. Rozwiązanie to przenosi zegarki G-SHOCK na nowy poziom.

 

Hołd dla pionierów

 

GMW-B5000PS i GMW-B5000PG to modele, które odtwarzają kultowy kształt pierwszego zegarka G-SHOCK, DW-5000C. Niezwykle twarda stal nierdzewna pokrywa lunetę i bransoletę. Dodatkowo każdy model ma swój unikatowy wzór krystaliczny, nadający zegarkom niepowtarzalnego charakteru. Srebrny model GMW-B5000PS i pozłacany jonami złota GMW-B5000PG mają także specjalne cechy — logo 40. rocznicy marki, napis „SINCE 1983” na tarczy oraz gwiazdkę na przycisku Mode.

 

DW-5040PG to kolejny już model, który powstał, aby uczcić 40-lecie obecności marki na rynku. Na jego tarczy widnieje wygrawerowany napis PROJECT TEAM „Tough”. Jest to hołd dla zespołu, który po wielu latach prób i błędów, opracował pierwszy wytrzymały zegarek G-SHOCK. W nowym modelu zastosowano proces głębokiego utwardzania metalowych elementów, zaś do stworzenia lunety i bransolety użyto tworzyw sztucznych z biomasy, co z pewnością docenią fani ekologicznych rozwiązań.  

 

Zegarki zachwycają nie tylko designem, ale także bogatym wnętrzem. Wodoszczelne i wyjątkowo wytrzymałe modele, skrywają w sobie mechanizm ładowania baterii energią słoneczną, a integracja z Bluetooth umożliwia łatwe połączenie zegarków z urządzeniami mobilnymi. Pozwala to na zarządzanie szeregiem ustawień z poziomu aplikacji oraz na dostęp do dodatkowych funkcji. 

 

Idealny dla nurków

 

Inną nowością jest zegarek z flagowej serii MR-G. Idealny produkt dla nurków, który przyciąga wzrok swoim asymetrycznym kształtem. Ponieważ pierwotnie model ten wykonany był z żywicy, by zachować jego strukturę oraz odpowiednią ruchomość obudowa zegarka została podzielona na 76 komponentów, wśród których znajdują się uszczelki typu O-ring, amortyzatory i inne drobne części. Wszystkie są polerowane przed montażem, dzięki czemu zegarek ma niepowtarzalną i atrakcyjną fakturę. Dzięki użyciu ultra-wytrzymałej tytanowej koperty i szafirowego szkła model odporny jest na zarysowania.

 

Czasomierz jest także wstrząsoodporny, dzięki zastosowaniu amortyzatorów z kauczuku, które również chronią szkło. Posiada certyfikat ISO gwarantujący wodoodporność do 200 metrów i dzięki równoległemu obracaniu się wskazówek godzin i minut, w trybie nurkowania, pozwala na intuicyjne odczytywanie czasu spędzonego w wodzie, zapewniając prawdziwy komfort użytkowania. Dodatkowo w zegarku zastosowano TOUGH SOLAR, illuminator o doskonałej widoczności i czytelności tarczy, które są kluczowe pod wodą.  

 

Po sparowaniu z dedykowaną aplikacją CASIO WATCHES na smartfony użytkownicy mogą przejrzeć historię swoich nurkowań, w tym czas i miejsca nurkowania, oraz łatwo uzyskać dostęp do wykresów przypływów i odpływów dla ponad 3000 miejsc na całym świecie. 

 

MR-G Frogman należy do najwyższej linii w serii G-SHOCK. Model produkowany jest w bardzo limitowanej ilości, wyłącznie na dedykowanej mu linii produkcyjnej przeznaczonej dla zegarków G-SHOCK EXCLUSIVE w Japonii, w fabryce YAMAGATA.

 

Nowe modele zachwycają wyglądem i funkcjonalnością. A wykorzystane technologie i materiały gwarantują nie tylko niezrównaną wytrzymałość, ale także komfort użytkowania na najwyższym poziomie. 

 

Nowości z serii TEAM TOUGH oraz MR-G FROGMAN dostępne są wyłącznie w najlepszych salonach sprzedaży G-SHOCK PRO PARTNER.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.