Komunikaty PR

Nowe modele G-SHOCK

2023-07-06  |  14:37
Biuro prasowe

Obchodząca w tym roku 40. rocznicę powstania marka G-SHOCK nie zwalnia tempa i prezentuje kolejne wyjątkowe zegarki. Wśród nowości znajdziemy model MRG-BF1000R z serii MR-G, GMW-B5000PS i GMW-B5000PG z serii G-SHOCK Recrystallized oraz DW-5040PG, które powstały z okazji okrągłego jubileuszu.

 

Zegarki G-SHOCK są uznawane za najbardziej wytrzymałe na rynku. Ale marka nie ustaje w poszukiwaniu coraz lepszych, bardziej trwałych rozwiązań oraz unikatowego designu. 

 

W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, poszukujących niezawodnych produktów, G-SHOCK opracował innowacyjny proces głębokiego utwardzania stali nierdzewnej, dzięki czemu osiągnięto trzykrotnie twardszy materiał od powszechnie wykorzystywanego. Rozwiązanie to przenosi zegarki G-SHOCK na nowy poziom.

 

Hołd dla pionierów

 

GMW-B5000PS i GMW-B5000PG to modele, które odtwarzają kultowy kształt pierwszego zegarka G-SHOCK, DW-5000C. Niezwykle twarda stal nierdzewna pokrywa lunetę i bransoletę. Dodatkowo każdy model ma swój unikatowy wzór krystaliczny, nadający zegarkom niepowtarzalnego charakteru. Srebrny model GMW-B5000PS i pozłacany jonami złota GMW-B5000PG mają także specjalne cechy — logo 40. rocznicy marki, napis „SINCE 1983” na tarczy oraz gwiazdkę na przycisku Mode.

 

DW-5040PG to kolejny już model, który powstał, aby uczcić 40-lecie obecności marki na rynku. Na jego tarczy widnieje wygrawerowany napis PROJECT TEAM „Tough”. Jest to hołd dla zespołu, który po wielu latach prób i błędów, opracował pierwszy wytrzymały zegarek G-SHOCK. W nowym modelu zastosowano proces głębokiego utwardzania metalowych elementów, zaś do stworzenia lunety i bransolety użyto tworzyw sztucznych z biomasy, co z pewnością docenią fani ekologicznych rozwiązań.  

 

Zegarki zachwycają nie tylko designem, ale także bogatym wnętrzem. Wodoszczelne i wyjątkowo wytrzymałe modele, skrywają w sobie mechanizm ładowania baterii energią słoneczną, a integracja z Bluetooth umożliwia łatwe połączenie zegarków z urządzeniami mobilnymi. Pozwala to na zarządzanie szeregiem ustawień z poziomu aplikacji oraz na dostęp do dodatkowych funkcji. 

 

Idealny dla nurków

 

Inną nowością jest zegarek z flagowej serii MR-G. Idealny produkt dla nurków, który przyciąga wzrok swoim asymetrycznym kształtem. Ponieważ pierwotnie model ten wykonany był z żywicy, by zachować jego strukturę oraz odpowiednią ruchomość obudowa zegarka została podzielona na 76 komponentów, wśród których znajdują się uszczelki typu O-ring, amortyzatory i inne drobne części. Wszystkie są polerowane przed montażem, dzięki czemu zegarek ma niepowtarzalną i atrakcyjną fakturę. Dzięki użyciu ultra-wytrzymałej tytanowej koperty i szafirowego szkła model odporny jest na zarysowania.

 

Czasomierz jest także wstrząsoodporny, dzięki zastosowaniu amortyzatorów z kauczuku, które również chronią szkło. Posiada certyfikat ISO gwarantujący wodoodporność do 200 metrów i dzięki równoległemu obracaniu się wskazówek godzin i minut, w trybie nurkowania, pozwala na intuicyjne odczytywanie czasu spędzonego w wodzie, zapewniając prawdziwy komfort użytkowania. Dodatkowo w zegarku zastosowano TOUGH SOLAR, illuminator o doskonałej widoczności i czytelności tarczy, które są kluczowe pod wodą.  

 

Po sparowaniu z dedykowaną aplikacją CASIO WATCHES na smartfony użytkownicy mogą przejrzeć historię swoich nurkowań, w tym czas i miejsca nurkowania, oraz łatwo uzyskać dostęp do wykresów przypływów i odpływów dla ponad 3000 miejsc na całym świecie. 

 

MR-G Frogman należy do najwyższej linii w serii G-SHOCK. Model produkowany jest w bardzo limitowanej ilości, wyłącznie na dedykowanej mu linii produkcyjnej przeznaczonej dla zegarków G-SHOCK EXCLUSIVE w Japonii, w fabryce YAMAGATA.

 

Nowe modele zachwycają wyglądem i funkcjonalnością. A wykorzystane technologie i materiały gwarantują nie tylko niezrównaną wytrzymałość, ale także komfort użytkowania na najwyższym poziomie. 

 

Nowości z serii TEAM TOUGH oraz MR-G FROGMAN dostępne są wyłącznie w najlepszych salonach sprzedaży G-SHOCK PRO PARTNER.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.