Komunikaty PR

Nowe technologie na nowo definiują zarządzanie zasobami ludzkimi

2020-12-04  |  08:00

Zarządzanie zasobami ludzkimi (HR) to dziedzina, w myśl której na pierwszym miejscu stawia się ludzi i ich wpływ na organizację. Jednak we współczesnej erze rewolucji cyfrowej i rozwoju technologicznego, dogmaty HR znajdują nowe podstawy. Technologia wyznacza pionierskie, unikalne podejścia do zarządzania pracowników, usprawniając procesy i dając wiele nowych możliwości. Obecnie na każdy aspekt HR mają wpływ narzędzia technologiczne - od przyciągania talentów, zatrudniania i szkolenia kandydatów po zatrzymywanie najlepszych pracowników. Z tego powodu bycie na bieżąco z kluczowymi narzędziami opartymi o  nowe technologie, ma znaczenie nie tylko dla branży HR, ale także  dla funkcjonowania całych firm.

Hays jest wiodącą globalną firmą rekrutacyjną, która działa w 33 krajach i wyróżnia się w sektorze rekrutacji specjalistycznej ze względu na skalę i różnorodność modelu biznesowego. Firma ta potrzebuje technologii, która może szybko działać, skalować się wraz z rozwojem organizacji i zapewniać swoim kandydatom świeże, elastyczne doświadczenia cyfrowe. Najlepsze narzędzia technologii HR pomagają zarządzać wieloma operacjami, w tym rekrutacją, płacami i świadczeniami, zarządzaniem wiedzą o  kandydatach, uczeniem się i rozwojem. Możliwość efektywnego zarządzania tymi obszarami przekłada się na wiele korzyści dla organizacji, takie jak usprawnienie operacji biznesowych i wzbogacenie doświadczeń pracowników, aby byli bardziej zaangażowani.

Ponieważ co minutę nowy kandydat szuka pracy, Hays, działa na bardzo konkurencyjnym rynku. Od absolwentów po dyrektorów generalnych, od małych firm po międzynarodowe koncerny, Hays każdego roku przeprowadza rozmowy kwalifikacyjne z ponad milionem kandydatów. Prawie wszystkie te interakcje zaczynają się od obecności firmy w Internecie. Dlatego właściwe stworzenie podstaw jest absolutnie krytyczne dla tego biznesu.

Wiedzieliśmy, że firma Hays potrzebuje czegoś więcej niż mocnego CMS. Platforma, która naprawdę pozwoli budować punkty kontaktu z klientami dokładnie tak, jak tego chcą, a jednocześnie zapewni im ramy do realizacji cyfrowych celów biznesowych. To znacznie więcej niż wielokrotne zamiany witryn internetowych, to przegląd głównych i branżowych metod obsługi klienta – mówi Zsolt Balogh, General Menager Liferay.

Hays chce czegoś więcej niż tylko obecność na wielu różnych witrynach CMS, które są podstawową częścią strategii cyfrowej. Uwzględniając trendy Open Source, wykorzystuje swoją wewnętrzną wiedzę, aby zbudować prawdziwą platformę programistyczną, która będzie się skalować i ewoluować wraz z nią. Dlatego firma zwróciła się w stronę rozwiązań Liferay.

Narzędzia programistyczne Liferay pomagają zmniejszyć ilość zadań związanych z podstawowymi rozwiązaniami. Zespoły biznesowe i marketingowe mogą zmniejszyć swoją zależność od IT, korzystając z narzędzi do tworzenia formularzy i upraszczając podróż użytkownika. Otwarte oprogramowanie Liferay umożliwia zespołowi Hays przyjęcie prawdziwej strategii prowadzenia i korzystania z platformy. Elastyczność i swoboda, którą zapewniają rozwiązania Liferay umożliwia zespołowi szybkie dostarczanie szablonów witryn internetowych, które można bardzo prosto wdrożyć na różnych poziomach. Liferay oferuje doskonałe wyszukiwanie, wielojęzyczność i narzędzia uwierzytelniające z szablonami witryn OOTB.

Mając na celu zrealizowanie większości projektu w ciągu 12 miesięcy, zespół Hays przypisuje swój sukces jasnej wizji i planowaniu od samego początku. Cotygodniowe spotkania na wczesnym etapie z zespołem technicznym Liferay zapewniały wskazówki i wsparcie. W ramach tego partnerstwa udany zespół zapewnia namacalną wartość dla firmy i ma rzeczywisty wpływ na łatwość interakcji z klientami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.