NOWY DOMOFON 2N® CLIP: NOWOCZESNA KONTROLA DOSTĘPU PRZESTAŁA BYĆ LUKSUSEM
FIRMA 2N WPROWADZA NA RYNEK DOMOFON 2N® CLIP. NOWOCZESNA KONTROLA DOSTĘPU PRZESTAŁA BYĆ LUKSUSEM
Warszawa, 16 października 2023 r. – firma 2N, globalny lider na rynku domofonów i systemów kontroli dostępu z dostępem do Internetu, wprowadza na rynek nowy interkom IP, 2N® Clip. Produkt powstał w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na technologię IP w różnych typach domów, nie tylko w nieruchomościach klasy premium. Dzięki temu najwyższe standardy bezpieczeństwa i jakości dostępne będą dla szerszego grona odbiorców.
To 4-calowe urządzenie wideo działa na tym samym mocnym, niezawodnym systemie operacyjnym, co pozostałe produkty IP klasy premium od firmy 2N. Oferuje także wiele podobnych korzyści, w tym najwyższą jakość dźwięku i obrazu, co znacznie zwiększa bezpieczeństwo domu. W przypadku interkomu 2N® Clip producent spełnił rygorystyczne standardy w wielu innych obszarach, branych pod uwagę przez użytkowników, m.in. cyberbezpieczeństwa czy zrównoważonego rozwoju. Warto zaznaczyć, że 2N® Clip jest najprostszą w instalacji jednostką na rynku — cały proces zajmuje jedynie trzy minuty. Dzięki platformie My2N, użytkownik może zdalnie zarządzać urządzeniem oraz łatwo konfigurować na odległość.
Interkom 2N® Clip opracowany został ponadto z dbałością o atrakcyjny wygląd i estetyczny design. Najwyższym priorytetem dla firm zajmujących się kontrolą dostępu zawsze będzie funkcjonalność, jednak gdy możliwości technologiczne łączą się z eleganckim wzornictwem (jak w przypadku 2N® Clip), urządzenia te mogą realnie podnieść prestiż budynków, w których je zainstalowano.
Produkt wprowadzony został na rynek na początku września br., wkrótce po targach CEDIA Expo 2023 w Denver. Podczas tego eventu 2N® Clip po raz pierwszy zaprezentowano na żywo ekspertom branżowym, gdzie spotkał się z niezwykle pozytywnym odbiorem.
Czesław Półtorak, Business Development Manager na Polskę w firmie 2N mówi:
– Technologia IP odmieniła kontrolę dostępu, zwiększając zarówno bezpieczeństwo, jak i wygodę użytkowania urządzeń. Niestety, w sektorze mieszkaniowym wciąż panuje przekonanie, że wspomniana technologia dostępna jest wyłącznie w luksusowych projektach z wyższej półki. Z naszym nowym interkomem 2N® Clip całkowicie obalamy ten pogląd, realizując tym samym misję upowszechniania technologii IP, niezależnie od rodzaju domu.
O firmie 2N
2N jest światowym liderem w dziedzinie systemów kontroli dostępu IP.
2N to także pionier innowacji w swoim sektorze: w 2008 roku firma opracowała pierwszy na świecie domofon IP, a dziesięć lat później – pierwszy domofon LTE/4G. Portfolio 2N obejmuje domofony, jednostki do odbierania połączeń oraz systemy kontroli dostępu. Marka specjalizuje się w rozwiązaniach dla sektora mieszkaniowego, oferując szeroki wybór produktów obsługujących technologię Bluetooth oraz usług dostępnych na smartfony i tablety.
2N traktuje elegancki design z równą dbałością, co rozwój technologiczny, o czym świadczą liczne branżowe nagrody, takie jak Red Dot oraz iF Design Awards.
Firma założona została w 1991 roku w Czechach, jej główna siedziba znajduje się dziś w Pradze. Obecnie, 2N działa również w ośmiu innych krajach (USA, Wielka Brytania, Niemcy, Włochy, Francja, Hiszpania, Zjednoczone Emiraty Arabskie i Australia) i posiada rozległą sieć dystrybucji na całym świecie. Więcej informacji znaleźć można pod adresem: www.2N.com .

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.