Komunikaty PR

Nowy ultrabook Huawei MateBook 13 z procesorem AMD Ryzen już od 2 999 zł

2020-06-23  |  15:00

Huawei wprowadza na rynek nową odsłonę ultrabooka MateBook 13 z nowoczesnym procesorem AMD Ryzen 5 3500U, który – w zależności od konfiguracji – dostępny będzie w rekomendowanej cenie 2999 zł lub 3199 zł. Przedsprzedaż ruszy 24 czerwca i potrwa do 12 lipca. W tym okresie ultrabook będzie można zamówić w zestawie z dwoma atrakcyjnymi prezentami za 1 zł każdy – z eleganckim etui i bezprzewodową myszką Huawei.

 

Oferta przedsprzedażowa obowiązuje do 12 lipca lub do wyczerpania zapasów. Regularna sprzedaż nowego laptopa Huawei ruszy 13 lipca.

 

Nowy Huawei MateBook 13 2020 z procesorem AMD Ryzen – idealny partner do pracy zdalnej

MateBook 13 z procesorem AMD Ryzen 5 3500U i nowoczesnym układem graficznym Radeon Vega 8 zapewnia użytkownikowi wysoką wydajność oraz optymalną efektywność energetyczną. Ultrabook pracuje na systemie operacyjnym Windows 10 Pro i będzie dostępny w dwóch konfiguracjach – z pamięcią wewnętrzną 256 GB SSD oraz 512 GB SSD.

 

MateBook 13 AMD został wyposażony w ekran FullView 2K o proporcjach 3:2. Szerokość otaczających go ramek wynosi jedynie 4 mm, a wyświetlacz zajmuje aż 88 procent wewnętrznej powierzchni laptopa. Wyświetlacz zapewnia obraz pełen wyraźnych szczegółów i automatycznie dostosowuje swoją jasność oraz kontrast do warunków otoczenia. Dzięki temu oczy użytkownika laptopa mniej się męczą, a korzystanie z ultrabooka Huawei staje się jeszcze bardziej komfortowe. Jasność ekranu nowego laptopa Huawei wynosi 300 nitów i odwzorowuje pełen zakres kolorów palety sRGB.

 

MateBook 13 jest bardzo lekki, waży zaledwie 1,3 kg, a jego obudowa została wykonana z aluminium. Niewielkie wymiary sprawiają, że laptop idealnie nadaje się do pracy zdalnej. Ma mniej niż 15 mm wysokości, a powierzchnia zamkniętego urządzenia jest mniejsza od kartki papieru w formacie A4. W obudowie laptopa znajdują się dwa porty typu USB-C oraz wejście typu minijack.

 

Ultrabook wyposażony został w baterię o pojemności 41,8 Wh, a konstrukcja chłodzenia oparta na podwójnych wentylatorach Shark Fin 2.0 sprawia, że ciepło, które jest wytwarzane podczas pracy laptopa, rozprasza się szybciej niż w poprzednich wersjach urządzenia. Sam proces chłodzenia jest cichy i spokojny, co dodatkowo podnosi komfort i bezpieczeństwo pracy.

 

Dodatkowo, nowy MateBook 13 został wyposażony w czytnik linii papilarnych zintegrowany z przyciskiem zasilania. Świetnie zoptymalizowany z BIOS-em pozwala uruchomić laptop bezpiecznie i szybko – jest gotowy do pracy w kilka sekund.

 

Huawei Share OneHop oraz Multi-Screen Collaboration

Huawei MateBook 13 został wyposażony w funkcje Share OneHop oraz Multi-Screen Collaboration, które ułatwiają wielozadaniową pracę na urządzeniach Huawei.

 

OneHop umożliwia zbliżeniowe przesyłanie danych między laptopem a smartfonem lub tabletem Huawei, wyposażonym w technologię NFC. Transfer plików jest prosty i szybki – wystarczy włączyć w smartfonie odpowiednią funkcję, a następnie zbliżyć urządzenie mobilne (z nakładką EMUI w wersji 9.0 lub wyższej) do laptopa. Dzięki OneHop użytkownik może w jedną minutę przenieść między urządzeniami gigabajtowy film czy 500 zdjęć.

 

Z kolei Multi-Screen Collaboration umożliwia współdzielenie ekranów urządzeń mobilnych (ze smartfonem lub tabletem z nakładką EMUI w wersji 10.0 lub wyższej). Między współdzielonymi ekranami wystarczy przesunąć dowolny plik, aby zapisać go w pamięci drugiego urządzenia.

 

Cena i dostępność

MateBook 13 z procesorem AMD Ryzen 5 3500U i dyskiem SSD o pojemności 256 GB będzie można zamówić w przedsprzedaży od 24 czerwca do 12 lipca w sklepach Media Markt, RTV Euro AGD, x-kom, Neonet i Komputronik, w firmowym sklepie Huawei w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie, a także w oficjalnym sklepie internetowym marki – huawei.pl. Rekomendowana cena detaliczna nowego MateBook 13 w tej konfiguracji wynosi 2999 zł.

 

Natomiast wersja MateBooka 13 z dyskiem SSD o pojemności 512 GB będzie dostępna w przedsprzedaży od 24 czerwca do 12 lipca w sklepach Media Expert, RTV Euro AGD, x-kom, w firmowym sklepie Huawei w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie, a także w oficjalnym sklepie internetowym marki – huawei.pl. Rekomendowana cena detaliczna w tej konfiguracji wynosi 3199 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe
2024-07-11 | 17:35

TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż

TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, uruchomił specjalną edycję swojego TomTom Traffic Index dla Paryża, który spodziewa się napływu turystów i
IT i technologie Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
2024-07-01 | 14:30

Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie

Klienci wskazują m.in. na możliwość zobaczenia i przetestowania produktu na żywo (44,8% respondentów) oraz porównania różnych urządzeń (36,7%), jako największe zalety
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.