Komunikaty PR

„Odkryj ocean możliwości”. Nowa kampania marki Motorola

2023-10-16  |  12:15
Biuro prasowe

Warszawa, 16 października 2023 r.: Trójka popkulturowych buntowników inspirujących do tego, aby iść pod prąd i podążać za swoimi marzeniami. Muzyk Krzysztof Zalewski, aktorka Ola Adamska oraz streamerka Kasix – to oni będą nadawać ton najnowszej kampanii marki Motorola.

Kampania „Odkryj ocean możliwości” jest związana z promocją smartfona motorola edge 40 neo. Zobaczymy w niej dwie nowe ambasadorki oraz nowego ambasadora marki Motorola. Wyjątkowe osobistości ze świata popkultury, które z determinacją realizują swoje marzenia oraz potrafią inspirować, będą przekonywać młodych ludzi do uwierzenia w siebie. Kampania w pierwszej kolejności ma natchnąć odbiorców do odkrywania pokładów tego, co kryje się w każdym z nas – odwagi, determinacji w osiąganiu celów oraz walki o spełnienie (nie tylko własnych) marzeń.

Ambasadorzy będą zachęcać młodych ludzi do zgłębienia samego siebie oraz tego, aby się nie bać zarówno dobrych jak i tych mniej pozytywnych stron swojej osobowości. Mają swoje własne hasła, dostosowane do cech charakteru oraz definiujące ich kolory z palety Motorola i Pantone. Razem z nimi, każdy może odkryć ocean swoich możliwości.

Odważ się z Krzysztofem Zalewskim

Krzysztof jest wokalistą, który przez lata pracował na to, aby zbudować swoją muzyczną karierę i znaleźć się w miejscu, w którym jest obecnie. Jako indywidualista nieustanie zachęca ludzi do wyrażania swojej opinii, podążania własną drogą oraz bycia odpornym na nieuzasadnioną krytykę. Zalewski jest również kompozytorem i utalentowanym multiinstrumentalistą, który uważa scenę za swój żywioł – na żywo wielokrotnie pojawiał się na Open’er, Pol’and’Rock czy Męskim Graniu. Na scenie występował razem m.in.: z Kortezem oraz Dawidem Podsiadło. Jako ambasador marki Motorola Krzysztof będzie identyfikował się z kolorem niebieskim (Caneel Bay) smartfona motorola edge 40 neo. Jego hasłem jest „Odważ się”.

„Naprawdę wierzę w to, że jeśli odważysz się zrobić pierwszy krok z czystym sercem i z dobrą, czystą intencją, to wszechświat pomoże Ci w realizacji Twoich planów”.

Krzysztof Zalewski

Odkryj siebie z Olą Adamską

Ola jest osobą bardzo uduchowioną - aktorką znaną m.in.: z seriali „Skazana” oraz „Królestwo kobiet”. Inspiruje innych do wsłuchiwania się w swój własny głos i poszerzania w ten sposób własnych horyzontów. Dla Oli jedną z najważniejszych rzeczy w życiu jest słuchanie swojego wnętrza, poznawanie i pokochanie siebie – tak postrzega drogę do szczęścia. W ramach kampanii Olę będzie można zobaczyć z miętowym (Soothing Sea) kolorem modelu edge 40 neo. Jej hasłem jest „Odkryj siebie”.

„Tylko zaglądając w głąb siebie, możesz odkryć kim naprawdę jesteś. Odważ się na chwile ciszy. Oddychaj. Kreuj. Czerp z życia. Ty - to ocean możliwości.”.

Ola Adamska

Zaryzykuj z Kasią „Kasix” Paciorek

W mocno zdominowanym przez męski pierwiastek świecie gamingu Kasia jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych kobiet. Twierdzi, że to właśnie dzięki odwadze i zdolności do podejmowania ryzyka mogła wybić się jako streamerka. Kasix znana jest z tego, że streamując inspiruje innych do działania i nie daje się wrzucić w utarte schematy, ani łatwo zdefiniować – jest jednym z wyraźniejszych w gamingu głosów generacji Z. W kampanii „Odkryj ocean możliwości” Kasix reprezentuje determinację oraz mocny, indywidualny styl – identyfikuje się z czarnym kolorem (Black Beauty) najnowszego smartfona marki Motorola. Jej hasłem jest „Zaryzykuj”.

„Wchodziłam jako kobieta do męskiego świata. Odwaga jest moim przewodnikiem w życiu – dzięki niej nie boję się próbować ani ryzykować. Dzięki emocjom mogę być sobą”

Kasia „Kasix” Paciorek

Kampania „Odkryj ocean możliwości” skupi się na nośnikach digital. Specjalnie dla niej zrealizowane zostały formaty wideo, w których kompozytor Wojciech Urbański przygotował aż 3 aranżacje utworu „Zabawa” Krzysztofa Zalewskiego. Są one spersonalizowane i dopasowane do historii każdego z ambasadorów – można je obejrzeć w promującym kampanię filmie wideo: https://www.youtube.com/watch?v=9V2h447w8cM

Za stronę fotograficzną kampanii oraz zdjęcia artystów odpowiada Łukasz Dziewic, fotograf, który sam jest ambasadorem marki Motorola. Koncept i realizację kampanii w obszarze digital oraz social media prowadzi agencja Tigers. Działaniami PR zajmuje się agencja Rumour, natomiast za zakup mediów odpowiada agencja Assembly.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.