„OkazjoWTORKI” w Huawei, czyli cykliczne promocje w sklepie huawei.pl
Huawei rusza z cykliczną, cotygodniową ofertą promocyjną w sklepie huawei.pl. „OkazjoWTORKI” – począwszy od wtorku 24 listopada – będą tym szczególnym dniem tygodnia, gdy klienci oficjalnego sklepu internetowego marki znajdą w nim atrakcyjną ofertę. Będą to promocje cenowe na wybrane produkty, zestawy urządzeń i akcesoriów lub inne benefity dostępne wyłącznie w tym dniu w sklepie huawei.pl.
- Marka powinna być zawsze blisko swoich klientów i zmieniać się adekwatnie do ich potrzeb. W dobie pandemii i zwiększonej sprzedaży internetowej, rozwój oferty e-commerce jest naturalnym ruchem. Wierzmy, że nasze OkazjoWTORKI zachęcą klientów do poszukiwania atrakcyjnych ofert na huawei.pl nie tylko we wtorki. Mamy nadzieję, że będzie to inspiracja do regularnych wizyt w naszym sklepie – mówi Paweł Strzelczak, head of e-commerce w Huawei CBG Polska.
Huawei.pl to oficjalny sklep internetowy marki z pełnym portfolio produktowym dostępnym w sprzedaży w Polsce, na które składają się: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, opaski sportowe i sprzęt audio (bezprzewodowe słuchawki czy głośniki). Atutem sklepu jest szeroki wybór akcesoriów, dodatków i urządzeń sieciowych – klient może zaopatrzyć się w etui, selfie stick, plecak na laptop, ładowarkę, power bank, routery czy wymienny pasek do smartwatcha. Huawei.pl to także szereg ofert specjalnych, niedostępnych w żadnym innym sklepie, jak na przykład możliwość zakupu najnowszych inteligentnych okularów Huawei x Gentle Monster Eyewear II.
Oficjalny sklep internetowy huawei.pl wystartował we wrześniu zeszłego roku. Oprócz pełnej gamy produktów oraz specjalnych ofert, gwarantuje szybką, darmową wysyłkę oraz 15 dni na ewentualny zwrot zakupionego towaru. Kupujący mogą skorzystać również z wielu wygodnych form płatności, w tym atrakcyjnych rat 0%.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.