Panasonic koncentruje się na TV OLED i ujawnia datę wprowadzenia nowych modeli
Doświadczenie budowane przez lata
Panasonic, będący już od ponad stu lat jednym z niekwestionowanych liderów w rozwoju różnorodnych technologii i rozwiązań elektronicznych dla klientów z branży elektroniki użytkowej, co roku nie przestaje zaskakiwać swoich konsumentów. Japoński producent, za którym stoi nie tylko długa historia, ale też wiele lat doświadczenia, na stałe zapisał się
w świadomości konsumentów oraz liderów opinii, którzy poszukują innowacyjnych rozwiązań, w szczególności w kategorii telewizorów. Marka idąca zgodnie z duchem czasu, co roku prezentuje nowe flagowe modele, które szybko stają się najlepszym wyborem dla miłośników kinowej jakości w domowym zaciszu, co potwierdzają liczne pozytywne recenzje i wyróżnienia przyznawane przez topowe redakcje technologiczne.
Rozwój segmentu telewizorów OLED
Panasonic już od wielu lat podąża jasno wytyczoną ścieżką i dużą uwagę poświęca rozwojowi telewizorów w segmencie OLED, obecnie najdynamiczniej rozwijającym się. – W Panasonic stawiamy przede wszystkim na ponadprzeciętnie wysoką jakość naszych telewizorów,
w szczególności, jeśli chodzi o obraz. Co roku dążymy do tego, aby zarówno nasze flagowe modele, jak i pozostałe z oferty, zachwycały konsumentów obrazem możliwie jak najbardziej zbliżonym do tego, który znają z kina. Stawiamy na produkcję telewizorów OLED, ponieważ wierzymy, że to właśnie one są w stanie zapewnić wspomnianą jakość i wraz
z inżynierami Panasonic konsekwentnie dążymy do tego, aby każdy z konsumentów mógł znaleźć w naszej ofercie telewizor, który w stu procentach spełni jego oczekiwania – mówi Anna Górka, Product Manager TV Baltics (Bulgaria, Poland, Romania).
Dopracowane do perfekcji telewizory OLED już niedługo w sprzedaży
Najnowsze telewizory OLED, które zostały zaprezentowane przez markę na początku tego roku, to idealne propozycje dla koneserów jakości obrazu i dźwięku. Panasonic ujawnił, że nowe modele zaczną być wprowadzane do oferty już od czerwca. Z kolei w lipcu do sprzedaży trafi między innymi flagowy model JZ2000, którego innowacyjne panele OLED o nazwie Master HDR Professional Edition, zostały dostrojone przez inżynierów Panasonic. Dodatkowo, najnowszy flagowiec obsługuje bardzo szeroką gamę formatów HDR, w tym Dolby Vision IQ, Dolby Vision, Filmmaker Mode, a także HLG Photo, będącym formatem fotografii filmowej, który przenosi ją do świata HDR. Szeroka dostępność formatów HDR
w połączeniu z rozdzielczością 4k, zapewnia doskonałą jakość obrazu oglądanego na dużym ekranie, a co za tym idzie, jeszcze bardziej wzmacnia poczucie realizmu. Zarówno topowy model, jak i jego młodsi bracia: JZ1500, JZ1000 oraz JZ980, zostały wyposażone w najnowszy procesor HCX Pro AI, który umożliwia automatyczną optymalizację jakości obrazu i dźwięku, w zależności od rodzaju oglądanych treści.
Telewizory Panasonic z serii JZ to nie tylko dopracowany do perfekcji obraz o doskonałym odwzorowaniu kolorów, ale też najlepsze rozwiązania i ustawienia w obszarze dźwięku, gwarantujące konsumentom doznania znane z kina. Najnowsze propozycje od Panasonic zostaną docenione zarówno przez miłośników filmów i seriali, ale także gamerów i wielbicieli sportu, którzy już w lipcu będą mogli oglądać nadchodzące Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2020 na jednym z najbardziej zaawansowanym technologicznie telewizorze OLED na świecie.
* * *
O firmie Panasonic
Panasonic Corporation jest światowym liderem w rozwoju różnorodnych technologii
i rozwiązań elektronicznych dla klientów z branży elektroniki użytkowej, mieszkaniowej, motoryzacyjnej i B2B. Firma, która w 2018 r. obchodziła 100-lecie istnienia, rozwinęła swoją działalność na całym świecie i obecnie posiada 528 spółek zależnych i 72 spółki powiązane na całym świecie, odnotowując skonsolidowaną sprzedaż netto w wysokości 61,9 miliardów euro (7,49 trylionów jenów) za rok zakończony 31 marca 2020 r. Firma jest zaangażowana
w poszukiwanie nowych wartości poprzez innowacje w różnych działach i wykorzystuje swoje technologie, aby stworzyć lepsze warunki życia i lepszy świat dla swoich klientów. Więcej informacji o firmie Panasonic znajduje się na stronie: http://www.panasonic.com/global.
Kontakt dla mediów:
Big Picture
Karolina Pękalska
karolina.pekalska@big-picture.pl
Tel. 789 023 091

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.