Pasaż Łódzki sięga po sztuczną inteligencję i ogłasza konkurs na CH przyszłości
Każdy, kogo choć trochę interesuje rozwój sztucznej inteligencji, ma teraz okazję samodzielnie przetestować jej możliwości. Na fanpage Pasażu Łódzkiego na Facebooku został ogłoszony niecodzienny konkurs, w który galeria angażuje fascynujący obszar jakim jest AI.
Mimo zaawansowanych technologii, które zostaną wykorzystane w tym konkursie, zadanie dla uczestników jest bardzo proste. Wystarczy zastanowić się nad swoją wizją „centrum handlowego przyszłości”, a następnie w kilku zdaniach opisać ją w komentarzu pod postem konkursowym na fanpage Pasażu Łódzkiego. Można opisać zarówno wygląd budynku jak i np. proces robienia zakupów.
Następnie galeria, za pomocą sztucznej inteligencji wygeneruje obrazy ukazujące wygląd centrum handlowego przyszłości, na podstawie poszczególnych wizji opisanych w komentarzach.
„Chcemy zaprosić naszych klientów, by wspólnie z nami stworzyli wizję „centrum handlowego przyszłości”, które jest nowoczesne, ekologiczne, wspiera zrównoważony rozwój oraz jest przestrzenią, spełniającą oczekiwania i odpowiadającą na potrzeby lokalnych społeczności. Wykorzystanie do tego niesamowitych możliwości AI pozwoli nam zobrazować opisane hasłowo pomysły i zobaczyć na własne oczy jak mogą wyglądać takie centra w przyszłości, może wcale nie tak dalekiej. Jesteśmy bardzo podekscytowani i ciekawi tych projektów” – mówi Paulina Szymczukiewicz, Head of Marketing Sierra Balmain, spółki zarządzającej Pasażem Łódzkim, będącej pomysłodawcą konkursu.
Specjalne Jury konkursowe wybierze 10 najbardziej kreatywnych obrazów, a ich autorzy przejdą do drugiego etapu konkursu, w którym to internauci, na Facebooku będą głosować na najciekawszy ich zdaniem projekt centrum handlowego przyszłości, wygenerowany przez sztuczną inteligencję.
Trzy zwycięskie obrazy zostaną nagrodzone kartami pre-paid na zakupy w Pasażu Łódzkim. Za zajęcie pierwszego miejsca przewidziano karty o wartości 500 zł, a za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca karty o wartości 250zł.
Konkurs rozgrywa się na fanpage Pasażu Łódzkiego n Facebooku. Komentarze, w ramach pierwszego etapu konkursu publikować można do 27 czerwca, do godziny 23.59. Drugi etap rozpocznie się 29 czerwca i potrwa do 5 lipca. Szczegółowe informacje oraz regulamin dostępne są na stronie https://www.chpasazlodzki.pl/wydarzenia/centrum-handlowe-przyszlosci-wez-udzial-w-konkursie-i-wygraj-500-zl/
![TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_739543236,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż
![Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie](/files/_uploaded/glownekonf_181333958,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
![Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce](/files/_uploaded/glownekonf_1072775832,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.