Pekao Leasing wspiera młode talenty
Pekao Leasing postanowiło wspierać młodzież, mającą pasję oraz zapał do rozwijania swoich umiejętności. Jedną z takich osób jest piętnastoletni Bartosz Lenk, młody twórca gier dla młodzieży. Jednak, aby móc tworzyć coraz to nowsze i lepsze gry, potrzebuje odpowiedniego sprzętu oraz szkoleń. Pod koniec czerwca otrzymał od Pekao Leasing zestaw kursów, szkoleń oraz profesjonalną kamerkę internetową, które pomogą mu w rozwijaniu umiejętności programowania, niezbędnych dla każdego twórcy gier komputerowych.
Inwestycja w talent wymaga nie tylko czasu, ale również pieniędzy. Nie zawsze młodych i ambitnych ludzi stać na najlepsze i jednocześnie najdroższe sprzęty oraz oprogramowanie. Dlatego tak istotne jest, aby wspierać młodych i zdolnych w ich działaniu. Jedną z takich osób jest Bartosz Lenk - piętnastolatek, który w 2019 roku wypuścił na rynek już czwartą swoją grę dla młodzieży. Esport Empire to gra, w której wcielamy się we właściciela drużyny esportowej. Poprzez rozwijanie swoich umiejętności, zdobywamy pieniądze, które pozwalają na tworzenie coraz to lepszych zespołów. Pekao Leasing zauważyło u Bartosza potencjał i postanowiło wesprzeć chłopca w rozszerzaniu pasji.
- Bartek to bardzo bystry i twórczy chłopak. Jesteśmy pod dużym wrażeniem jego umiejętności w tak młodym wieku. Zobaczyliśmy w nim duże zaangażowanie i pasję. Widać, że mimo młodego wieku wie, co chce robić w przyszłości i udoskonalać swoje umiejętności. Zawsze będziemy wspierać młodych
i zdeterminowanych ludzi, którzy pragną osiągnąć sukces. Mamy nadzieję, że kursy i szkolenia, które mu podarowaliśmy, pomogą mu w doskonaleniu swoich umiejętności, a dzięki profesjonalnej kamerce internetowej będzie mógł nagrywać coraz lepsze materiały o grach – mówi Bartosz Węsierski, Członek Zarządu Pekao Leasing.
Darowizna została przekazana Bartoszowi oraz jego mamie z końcem czerwca 2020 roku.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.